P-spot touch eturauhasenhieroja

Eetu-eturauhanen

Onko kellään kokemusta kyseisestä laitteesta? Ja jos on niin onko auttanut eturauhasen hyvinvointia tai oletteko saaneet sen käytöstä nautintoa.

6

1109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muijjaonparas

Olen todennut että muijjan keskari on paras, voi säätää voimaa komennolla ja pääsee näppärästi liukkarin avulla rassaamaan. Valittaa karstaisuutta mutta voihan sitä hierotuttaa saunapuhtaana ja rimmailulla sitten karstat pois.

• auts

kokkemusta ei ole itse laitteesta mut kaikkeamuuta kuin kiihottasvaa oli eturauhasen koskettelu,piikittäminen"syövänhoidossa

• auts

kokkemusta ei ole itse laitteesta mut kaikkeamuuta kuin kiihottasvaa oli eturauhasen koskettelu,piikittäminen"syövänhoidossa

• G-Lover

Mulla ei ole kokemuksia kyseisestä lelusta, mutta mulla on Rocks Offin Naughty Boy. Siinä on tehokas vibra ja sen muodon ansiosta se todella osuu sinne minne pitääkin. Kivaa on myös et näitä on eri mallisia ja kokoisia, joten varmaan löytyy just itselleen sopiva. Lisäksi värinä osuu istuessa kivasti välilihaan ja yhdessä g-pisteen kanssa tää saa ainakin mut kivikovaksi sekunneissa. On ehkä vähän kalliimpi, mut omaani en vaihtaisi :D

https://www.homoware.fi/Kategoriat/Mieheen-G-pisteen-hierojat-6448/

• paljon-malleja

Hieman haastavaa kun noita laitteita on melkoinen kirjo erilaisia, mutta hirontalaite olisi toki se pehmeämpi vaihtoehto eturauhasen harmitonta liikakasvun oireistoa helpottamaan, joskin ensin visiitti urologille varmistamaan ettei ole jotakin vakavempaa, jossa hieronta ei sovellu.

Lääkkeet ja kirurgiset toimenpiteet ovat sitten se vihon viimeisin vaihtoehto.

Tuossa yksi pieni lista laitteista plussineen ja miinuksineen:

- http://mrracy.com/best-prostate-massager/

Itse olisin kiinnostunut hyvin maltillisen koon laitteista, joita voisi olla vaikka muutama erilainen varastossaan:

1) sauvatyyppinen mahdollisesti kaukosäädöllä helpottamaan sen käyttöä, kuten mm. Lelo

2) kuten edellinen, mutta malli jonka päällä voi halutessaan istua

3) motorisoitu dildo; sauva tai aidon tyyppinenkin

4) imukuppisauva, joustavahko; yksi ihan vain sauva ja toinen vaikka aidon muotoinen pinehköllä kärjellä

.

• paljon-malleja

Eturauhasvaivat koskettavat jossakin vaiheessa liki joka ainoaa miestä. Kun vaivoja alkaa ilmetä, niin ei saisi liiaksi viivytellä urologin pakeille lähtemistä, jotta samalla voi varmistua ettei jotakin vakavempaa ole kyseessä.

* Eturauhasen liikakasvu voi johtaa ikävään vaivaan – 5 merkkiä siitä, että lääkäriin on syytä lähteä

- https://www.is.fi/terveys/art-2000005601976.html

.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      112
      7356
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      70
      5861
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      5034
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      4305
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      4136
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      223
      3996
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      3758
    8. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      42
      3615
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      55