Maanantaina ei Sveton asemalla kortit toimineet, ja vippasin rahaa henkilölle jolla ei valuuttaa ollut.
Lainaajalle annoin yhteystietoni ja sovittiin hänen hoitavan osuutensa. Ei hoitanut.
On kiva auttaa muita eikä nyt koettu rahallinen menetys rassaa. Luottamuksen pettäminen on se, mikä meidät yleensä venäläisistä erottaa.
Sveton tankkaaja - maksaisitko velkasi
3
528
Vastaukset
- toivottavastilöytyy
Olisikohan kortissa ollut maaraja .
( sellainen raja , ettei se toimi missään
muuallakaan ulkomailla ). Maarajan
voi itse muuttaa verkkopankissa siten , että toimii myös ulkomailla).
Itselleni on käynyt , niin että oikein
latasin rahaa kortille lähtiessäni ,
että olisi. ostanut tietyt ostokset
taksfreestä ( Guessin juttuja),mutta
maaraja esti maksamisen.Menin seuraavana päivänä uudelleen eurojen kanssa. ( taxfreessä käy myös eurot.).
Jos vippasit maan valuuttaa eli maksoit jonkun tankkauksen , niin
se in ollut hieno teko. Sinun vain
olisi pitänyt ottaa itsellesi myös
hänen yhteystietonsa. ( joskus voi
käydä niinkin , että ketä autoit, niin
häneltä on vain hävinnyt Sinun
tietosi .). Jospa nyt löytyisi ! - onnäitänähty
Minä taas luulen että auttamasi oli kuitenkin venäläinen, esitti vaan Suomalaista.
- opettajasiXXX
Luottamuksen rakentamiseen saattaa kulua vuosia , mutta sen menettäminen käy yhdessä sekunnissa.
OPI !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117285Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista635368- 954924
- 524075
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494006- 2223903
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283618- 423305
- 522849
- 422427