Minkä takia google ei anna käyttäjien itse päättää, haluavatko he joitain sähköposteja vai eivät? Minua ärsyttää, kun kaikki tärkeät sähköpostini menevät ei toivottujen listalle enkä saa niistä ilmoitusta. Googlen ohjeissa lukee, että jos kyseisiltä lähettäjiltä merkitsee viestit tarpeeksi usein tärkeiksi, niin niiden ei enää jatkossa pitäisi tulla ei toivotut kansioon. Olen jo yli puoli vuotta yrittänyt saada viestejäni menemään oikeaan paikkaan, mutta nyt pinnani alkavat palamaan. Olen lähettänyt Googlellekkin viestiä, mutta tietenkään en ole saanut vastausta. Pitäisikö minun vain yrittää poistaa koko ei toivotut kansio vai mikä avuksi?
Google lajittelee sähköpostit ei toivottuihin
EiToivottuMuka
1
114
Vastaukset
- lhku
Mitäpä jos tutustuisit käytettävissä oleviin asetuksiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225254- 254408
- 282561
- 342264
- 372008
- 151938
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191617- 121541
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211277Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101194