Valemediaa

tajunnan-vaikeus

Kreetta Karvala paljasti karvansa jälkiviivas-lähetyksessä. Hänen mielestään Helsingin Sanomat on ainoa oikea media valtakunnassa ja kehoitti kansaa YLEn ohjelmassa luottamaan siihen nettimedian sijaan. Tämä mainos tehtiin ilmaiseksi kun kansa senkin joutui taas maksamaan.
Me muistamme hyvin mitä HS kertoi EUsta . Nyt kun kaikki valeet ovat paljastuneet niin vieläkään syylliset eivät suostu tunnustamaan syyllisyyttään kaikkeen siihen mitä he saivat aikaan.Aina syntyy uusia karvaloita jotka eivät tiedä mitään asioista jotka muut päättivät. Tuntuu vastenmieliseltältä puhuakin tästä näin pitkän ajan jälkeen. Se media jota silloin kansa joutui lukemaan keinottelijoiden lehdistä ja puolueiden YLEstä seuraamaan,puhui kansan ympäri koska ne mediat ostettiin tätä tarkoitusta varten. Kansa aivopestiin totalitarismin keinoin.
Nyt on nyt. Turha heikäläisten on puhua enää mitään kun monopoli on murtunut tuusan nuuskaksi. Valitettavasti kansaa on kyykytetty niin mahtavasti että sen työpaikat ja omaisuus on mennyttä. tilalle tuo media on tehnyt rahoittajineen pelkkää velkaa joka tuhoaa Suomen tulevaisuuden koska omistus on tässäkin yhteiskunnassa pärjäämisen edellytys. Tähän nyt liittyy kiinteästi valemedian trollien peli jolla on IPUa syytetty kommunismista vaikka juuri IPU oli se puolue joka eniten karsasti kommunismia ja sosialismia taloudessa.
Nyt kun rosvot ovat ostaneet muut puolueet puhumaan ja tekemään lakeja puolestaan,on heidän viimeinen toivonsa petkuttaa kansaa ja häpäistä IPU kommunismilla johon he itse ovat saalistuksensa perustaneet.Tuo porukka on viimeiset 7 vuotta tuhonnut varallisuuttamme biljoonilla viimeisenä keinonaan itse rikstua tukiaisilla eikä loppua tule ennenkuin kansa tajuaa kokonaisuudessaan valtamedian pelaavan meiltä kaiken pois eduskunnan avulla.

5

114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Petri_Heikkinen

Mä pyyhin perseeni yhtä hyvin Hesarilla kuin Ipun brosyyreilla. Tasan yhtä turhia ja vääriä medioita.

• uskottavaa

IPUn mediahan tulee ainakin tänne Tikkakosken rannalta. Uskot siis tähän valemediaan.

• Petri_Heikkinen

En usko Ipun medioita.

• niinpä-

Mutta uskot Tikkakosken valemediaa.

• hybridikeskussuoja
        niinpä- kirjoitti:

Mutta uskot Tikkakosken valemediaa.

Veikkaan, että osa Tikkakosken henkilökunnasta on Hybridikeskuksen suojeluksessa Sinivihreän Naisen lisäksi:
        https://yle.fi/uutiset/3-9853804

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4905
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      501
      1565
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      923
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      850
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      48
      758
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      728
    Aihe