Henry Nielsen Nostalgia risteily VII, 2018

Nilsulaisia

Tämän kertaiselle risteilylle saapuu noin 130 henkeä ja mahdollisesti jonkin verran "yllätysvieraita".

Entinen varustamo Nielsen elää yhä vanhojen työntekijöidensä kautta.

Pidämme kuukauden päästä hauskaa jutustelun merkeissä.

13

1086

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tramontana

Tulethan, Kotkan ruusu? :-*

• Nielseniläinen

Nyt taitaa olla hytit loppu. Jonkun kaverin vajaaseen hyttiin mahtunee??

• Tramontana
        Nielseniläinen kirjoitti:

Nyt taitaa olla hytit loppu. Jonkun kaverin vajaaseen hyttiin mahtunee??

Mulla on pummisohva :D

• Tramontana

Paluumatkalla enpä tavannut ku Lemppu Erikin, Nevalaisen Matin, Vintiön Alin,,Kempin,Pirjon ja yks Meltemin kaverin. Missä ne muut 130 ???????En nähnyt kellään Nielsenin lippua :( (Mulla oli Pulpshipin ) Näinköhän oli viimenen risteyly? Pirjon ka tuumattiin että kerran vielä poijat ja tytöt :D

• Tivano

Jäikö sulta prillit kotiin ?, kun minä tapasin huomattavasti useamman noitten mainitsemiesi lisäksi. Nimilappuja oli minun mielestani runsaasti, sekä Pulpshipin ja Nilsun omilla lipuilla varustettuina.

• Nielsenxyz

Tramontanalla taisi tosiaan olla prillit pesemättä. Olihan illan buffetissakin arviolta yli 80 henkeä, joita olisi voinut moikata. Pienehköllä alueella koko porukka. Illallisen jälkeen toki porukka leviää kuka minnekin. Tanssikapakassa oli iso joukko, baarissa toinen mokoma yömyöhään. Nimilappujakin monella, vaikka ei valitettavasti läheskään kaikilla.

Noista mainituistakin tuskin kukaan istui yksikseen, vaan seurana oli aina joukko Nielsen ihmisiä. Tunnistaminen toki ilman kirjoitettua nimeä saattaa joskus olla vaikeaa, kun ei ole tavannut vuosikymmeniin.

Mutta kun meitä oli 130 - 140 henkeä, niin olisi luullut löytyvän useampia. Ensi kerralla paremmat lasit päähän.

• Tramontana
        Nielsenxyz kirjoitti:

Tramontanalla taisi tosiaan olla prillit pesemättä. Olihan illan buffetissakin arviolta yli 80 henkeä, joita olisi voinut moikata. Pienehköllä alueella koko porukka. Illallisen jälkeen toki porukka leviää kuka minnekin. Tanssikapakassa oli iso joukko, baarissa toinen mokoma yömyöhään. Nimilappujakin monella, vaikka ei valitettavasti läheskään kaikilla.

Noista mainituistakin tuskin kukaan istui yksikseen, vaan seurana oli aina joukko Nielsen ihmisiä. Tunnistaminen toki ilman kirjoitettua nimeä saattaa joskus olla vaikeaa, kun ei ole tavannut vuosikymmeniin.

Mutta kun meitä oli 130 - 140 henkeä, niin olisi luullut löytyvän useampia. Ensi kerralla paremmat lasit päähän.

Skulle nog gått till Specsavers :)

• Tramontana
      • Tivano

Samoin sinulle Tramontana ja muille reissulla olleille, jotka sattuvat lukemaan tätä palstaa.

• Tramontana

Mitähän "Stigu" Sagathille on tapahtunut ? Ei vastaa enään puhelimeen :(

• Jouko

Valitettavasti Stigu kuoli. Piti lähteä vielä risteilylle, mutta joutui sairaalaan. Kuoli jonkin ajan kuluttua.

• Tramontana
        Jouko kirjoitti:

Valitettavasti Stigu kuoli. Piti lähteä vielä risteilylle, mutta joutui sairaalaan. Kuoli jonkin ajan kuluttua.

Kiitos ! R.I.P. Stig ;-(

• Tramontana

Terve skönärit ! Kattelin Äänimeri sivulta että "Nilsu VIII" olis menossa 6/5-2019.- Tovottavasti henki pihisee ja tavataan joko meno tai paluumatkalla !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5287
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      531
      1812
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1018
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      953
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      931
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      870
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      824
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      813
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      748
    Aihe