Treffeillä koska join cocista. Cosis mies ei saanut naista, nainen joi siideriä.
Nainen antoi pakit
23
476
Vastaukset
- DyingInside_
Kyllä mä olisin tehnyt ihan samoin. Pepsiä sen olla pitää.
Minua niin riipoo kuulla tuollaista puhetta kola-sotien veteraanina.
Taistelin kolasodissa Coken sentään etulijoilla. Tuhosimme monta koria 1/3 litran pulloja omia vaivojamme, aivojamme tai rahojamme laskematta.
Tämäkö on palkkio kaikesta siitä, "Pepsiä se olla pitää"???- DyingInside_
😸...
Nonnii... ja kysyit ihan syyn pakeille? Ja se oli cokis?
- P.U.Liukko
Tosiäijä juo cossua.
- Viinamies----
Noin siinä käy koska et juonut viinaa. Treffeillä pitää juoda viinaa jotta nainen kiinnostuu.
- raitisnainen
Annan pakit jos mies juo treffeillä alkoholia.
- Karvamuna-
Laatu viiniä pitää tarjota naiselle niin saa pillua helposti.
- lihavihatipunen
Mikä sun mielestä on laatuviiniä?
Minun mies join kokista 😁
- kaisanoasaa
valtakunta kirjoitti:
Ja juo vieläkin
Käske sen pestä hampaansa huolella. Hampaat ei tykkää kokiksesta.
kaisanoasaa kirjoitti:
Käske sen pestä hampaansa huolella. Hampaat ei tykkää kokiksesta.
Se ei pidä huolta hampaistaan.
- kaisanoasaa
valtakunta kirjoitti:
Se ei pidä huolta hampaistaan.
Voi hyvänen aika. Sitä suuremmalla syyllä sinun pitää pitää huolen että hampaat pestään säännöllisesti. Pihtaat tavaraasi jos ei muuten mene oppi perille. Kyllä rupee hammasharja saamaan kyytiä.
kaisanoasaa kirjoitti:
Voi hyvänen aika. Sitä suuremmalla syyllä sinun pitää pitää huolen että hampaat pestään säännöllisesti. Pihtaat tavaraasi jos ei muuten mene oppi perille. Kyllä rupee hammasharja saamaan kyytiä.
Minä pesen niitä kun kuulen ettei ole pessyt ja se on sellaista venkoomista vastaan mikä tuottaa inhon pestä myös mutta teen silti kun jaksan,nyt kun hampaat on sillä kipeänä pesee itse.
- cockycocks
Kovat miehet juo cockista.
- Vikaa0ltava
Minä käyn joka päivä äitillä, välillä 2-3 kertaa päivässä.
Naiset eivät ole minusta kiinnostuneita, mikä heissä on vikana?- 1hmettelijä
Onko äitisi mies?
- Normimies38
Tarjosin naiselle koskisen kossua ja nainen antoi pakit.
- pitkätukka-68
Tyylikkäin onnistunut iskeminen mulla joskus parikymppisenä:
Olin nukahtanut Provinssissa Jeesus-telttaan. Herätessäni huomasin että mulla on vielä yks avaamaton kossupullo taskussa, joten kömmin lähimmän pöydän ääreen, korkkasin pullon ja iskin lähimmän tipusen.
Onnistuiskohan tuo vielä näin näin viiskymppisenä...
- nissanimies
Viisainta että cokiksen juojat pysyvät kotonaan tämän pääsiäisen miettimässä vikojansa.
Miksi muilla on parisuhde ja minulla ei, syy löytyy peilistä.
Miksi juuri sinut joku huolisi? Eihän sinussa ole mitään erityistä, edes BMW ´tä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394983Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734219Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732321Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192105MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401888- 961716
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711483OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921203
- 941144