Antti Mäkinen Suomen huonoin selostaja

Vähänenemmänseurannut

Antti Mäkinen esiintyy kuin tietäisi kaiken jääkiekosta ja oikeasti tyypillä ei ole lajista mitään käsitystä. Tero Kainulainen potenssiin sata parempi selostaja. Itse otan aina äänet pois kun Antti ”kaikki tietävä” on äänessä. Toivittavasti vaihtuu ensi kaudeksi.

7

3652

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvää.ja.huonoa

Mäkistä olisi mukava kuunnella, jos hän osaisi suomea hieman paremmin. Tyypillisenä peruskoulun tuotteena hänelle ei liene koskaan edes opetettu suomen kielen perusrakenteita. Ja koska Mäkinen ei ole mikään kielimies, ei hän itse vaivaudu niitä opiskelemaan.

• Pieruisaperse

Eikä ole. Vitut asiantuntevuudesta, kunhan tunnistaa pelaajat kentällä ja osaa säännöt. Selostajan päätehtävä on luoda tunnelmaa lähetyksiin, muuten niillä ei tee mitään. Lisäksi äänen on oltava miellyttävä ja se Antilla on.

• Anonyymi

Haista vittu. Mäkinen on asiantunteva selostaja ja se "egoilu" josta sen vihaaja ihmiset puhuvat on sen omia mielipiteitä joita se tuo esille. Säkin sanot omia mielipiteitä onko se nyt niin egoilua. Mäkisellä tietenkin on omat miinukset mutta todella hyvin selostaa

• Anonyymi

Samaa mieltä

• Anonyymi

Kuunnellaankohan samaa Kainulaista,huonompaa selostajaa saa hakea.Ei sekuntiakaän hiljaa eikä mitään tajua itse pelistä(jalkapallo)

• Anonyymi

Kyllä löytyy huonompikin Mikko Innanen.Ääni häviää vähän väliä ei ilmeisesti osaa puhua siihen mikkiin.Selostaa useimmiten kaikkea muuta kuin itse peliä.

• Anonyymi

Älkää puhuko paskaa jos ette osaa sanoa mitään hyvää piste .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5324
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4508
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2631
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2294
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2038
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1968
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1627
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1561
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1307
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1224
    Aihe