Tein päätöksen, että tänävuonna en pelaa mitään rahapelejä. Samalla ikäänkuin kylkiäisenä päätin lopettaa alkoholin käytön, ja tupakoimisen. Näitä jälkimmäisiä en kumminkaan pitänyt niin tärkeinä, vaikka repsahtaisin ,näin ajattelin silloin . Tärkeintä on pysyä peleistä irti. Päätös on pitänyt , myös raittius on jatkunut, joskin vaikeita päiviä on ollut. Sellainen tuntuma on, että nämä kaikki riippuvuudet nivoutuvat toisiinsa, joten niiden kanssa pitää olla tarkkana ,jos aikoo niistä erossa pysyä.
Irti peliriippuvuudesta.
2
334
Vastaukset
- liekö-näinkin
riippuvuudet ovat aivosairaus eli aivot etsivät mielihyvän tunnetta noista riippuvuuksista. Kun voittaa peleistä on ihminen onnen kukkukoilla dopamiinihuumassaan. Tappioissa päinvastainen potutus kun rahat hävitty.
- PelaamisenABC
Pitää paikkansa, osittain :). Itse kärsin tästä ongelmasta ja voin sanoa että en saa pelaamisesta sitä euforiaa mitä siitä sain kun olin "peliurani" alkupuolella, mutta siitä huolimatta välillä pelaan kassan tyhjäksi vaikka pelaaminen tuntuu vastenmieliseltä. Se häviääkö vai voittaako on peliriippuvaiselle melko sama, ainakin minun kohdalla on ollut näin.
Se että olet pystynyt olemaan pelaamatta (noplay) on hieno juttu, ja esim alkoholi lisäsi myös minun pelaamistani aikoinaan, vaikka en sitä ehkä silloin huomannutkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427065
- 323968
- 473401
- 412968
- 172746
- 372238
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472127- 402088