Edullinen puhelin 99-199 suosituksia

Tomal

Hei olen miettinyt uutta puhelinta. Mieluiten android osaisko joku suositella edullista puhelinta. Honor 8 lite olen kattonut mutta pettymys oli lasinen takakuori. Samsung a3 olen kuullut huonoja kokemuksia , samsung j3 on ruman näköinen.Mieluiten henkilö kohtaiset kokemukset eikä hatusta vedettyjä

8

400

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qweoiu
      • valitse_futureproof

Tuleekohan tohon edes Android 8 Oreo? (nougat 7)

Osta joku uusi nokia, ne sentään päivitetään ainakin android 9 P. (Älä osta 1 tai 8 sirocco.) Nokian puhelimet ei sisällä samsungin bloatwaree joita ei voi poistaa.

• tuossanoin
        valitse_futureproof kirjoitti:

Osta joku uusi nokia, ne sentään päivitetään ainakin android 9 P. (Älä osta 1 tai 8 sirocco.) Nokian puhelimet ei sisällä samsungin bloatwaree joita ei voi poistaa.

Ei tuohon hintaluokkaan taida olla tarjolla sellaista laitetta, joka olisi mukavan nopea käyttää ja johon saisi uusimman Androidin kunnon päivitystuella. Jos meinaat enemmänkin nettiä selailla tai pelejä pelailla, niin hanki ainakin 100€ kalliimpi laite. Puhumiseen, satunnaiseen iltalehden lukuun ja kuvien lähettämiseen nuo on ok.

• Anonyymi
        valitse_futureproof kirjoitti:

Omia kokemuksia/näitä.ei tule itselle enää ikinä: Nokia kusettaa, samsung kusettaa, apple kusettaa. Sisään rakennettu hidastuminen vuoden kohdalla tai ohjelmistopäivityksellä saadaan puhelin jumiin lopullisesti tai ihan vaan lopetetaan takuuaikanakin sovellusten tuki.
        Xiaomi on muuten vaan susipaska laite.

Honoreissa ja motorolissa ei koskaan mitään vikaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omia kokemuksia/näitä.ei tule itselle enää ikinä: Nokia kusettaa, samsung kusettaa, apple kusettaa. Sisään rakennettu hidastuminen vuoden kohdalla tai ohjelmistopäivityksellä saadaan puhelin jumiin lopullisesti tai ihan vaan lopetetaan takuuaikanakin sovellusten tuki.
        Xiaomi on muuten vaan susipaska laite.

Honoreissa ja motorolissa ei koskaan mitään vikaa.

Ei pidä ostella hinnat alkaen malleja koska järjestelmät eivät mene kevyempään suuntaan vaan kokoajan vaaditaan enemmän suorituskykyä!

• Turvapuhelin.Nokia

Osta uusi Nokia 4410G banaani. Se on turvallinen, koska siihen ei saa vakoilukäyttistä. Myös Whatsapp on kuulemma tulossa. Lisäksi siinä saa 4G hotspotin päälle, eli voi käyttää tietokoneen nettilinkkinä.

• Tuosta

Samsung Galaxy J5 (2017) Gigantti 199 €

• Anonyymi

Uusi android 14 n 150€. Menee se 3v. Ps ei pelikäyttöön.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6895
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3888
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3270
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2662
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      37
      2082
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2037
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      37
      1952
    Aihe