Uusi luontopolku Maskuun

Polkuapohjalla

Masku tourin mukaan 21.5 avataan uusi luontopolku Villilän metsään. Luontopolku tulisi kulkemaan muun muassa Haravuoren kallioalueella sekä Linnavuoren huipun kuin myös Pirttimäen lähes pystysuorien kallio jyrkänteiden lomassa.

13

402

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Goodfather

Tätä on odotettu. Kiitos Masku.

• Walkingair

Villilän metsässä on kulkenut polkuja ristiin rastiin aina joten mitenköhän tämä luontopolku vaikuttaa asiaan. Saattaa sinne muutama luontotaulu olla tulossa.

• Luontoon.fi

Nousiaisten kokkovuorelle avattiin luontopolku toissa kesänä ja kaksi luontotaulua sinne tuli.

• FC_

Löytyykö tästä luontopolusta jotain tietoa jostain? Mä onnistunut löytämään mitään muuta tietoa kuin tän keskustelun. En edes tiedä, mikä on avausviestissä viitattu "Masku Tour".

Olisi tarkoitus lähteä tuolle seudulle luontoilemaan, joten jos joku pystyy vinkkaamaan tarkemmin, niin olisi kiitollinen.

• Norplex

En Masku tourista tiedä, mutta reitistön lähtöpiste on Luolavuorenkaarella.

• Kokemustaluonnosta

En ymmärrä että miksi sitä kutsutaan luontopoluksi. Linnavuoren huipulla on yksi taulu jossa kerrotaan vuoren historiasta.

• Deadline

Polku kulkee " Eskonpuiston" läpi ja on syytä huomioida että polulta ei saa poistua.

• Enti

Mikä on eskonpuisto?

• Vargas

Eskonpuisto on Villilän metsässä oleva rauhoitettua alue. Eskonpuiston läpi kulkee luontopolku.

• Enti

Jännä kun ei netistä löydä mitään kyseisestä alueesta.

• Eskosenikuules

Miksi pitäisi löytyä netistä jonkun omistaman metsäalueen nimi? Jännää kun ei sieltä löydy myöskään Helenan metsää.

• Kuusenkukka

Kysyjä ei kyllä nyt ole huonoa kysymystä esittänyt, minunkin mielestä rauhotetusta alueesta pitäisi olla selvä info, ei pelkkä palstalla huutelu riitä. Olen tutkinut suomalaista/ruotsalaista metsää 20 vuotta ja saannut luonnosuojelualueeksi kymmeniä kohteita.

• Kaikuluotain

Linnavuoren rauhoitettu alue kattaa myös Eskonpuiston vaikka sitä ei mihinkään karttaan olen merkattu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5404
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      26
      4677
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2681
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2324
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2058
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2008
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1637
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1581
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1380
    10. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      17
      1364
    Aihe