Tämä foorumi on KUOLLUT

höh ja pöh

Ennen täältä sai lukea melkein kaikkien uusien elokuvien arvostelut mutta nyt ei tapahdu mitään. Muutaman rivin "arvosteluita" vain kirjoitetaan...

Missä ovat OIKEAT ARVOSTELIJAT? Tulkaa takaisin The Expert, Elokuvahullu, rosewater, teme, Lecter ja muut huiput!!! Teitä kaivataan... Hattis ja D professional onneks pitää vähän tasoa yllä. Kiitos heille...

14

869

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • The Expert

Täällä ei enää kannata arvostella.Sakki on paskaa kun voi olla.

• Elokuvafani

The Expertille ja muille samoinajatteleville: Nimenomaan. Olen iloinen, että fiksut ihmiset ja kirjoittajat ovat havainneet, ettei kannata tuhlata helmiä sioille ja asettaa itseään alttiiksi jatkuvalle paskanheitolle. Missä niitä tasokkaampia foorumeita on??

• thecritic

Joten säästänpä arvosteluni - joihin olen jopa panostanut - oikeille leffafoorumeille.

• ellu

Missä on hyvät leffafoorumit? Olette enemmän kuin oikeassa, mutta varmaan täällä käy vaan lapsia ja hirviöitä.

• Vähänkin asiansa osaava kriitikko (ml. amatööri) tuntee ylpeyttä taidoistaan. Jos palsta on epäasiallinen, sieltä poistutaan. Itse olen löytänyt paremman, sillä nämä palstat ovat vain täynnä uhoavia idiootteja.

• Hattis

Kiitos myös sinulle, kun otit asian puheille. Itsekin toivoisin että arvosteluiden pituus ja pohdinta osuutta kasvatettaisiin. Turhauttavaa on lukea tyhjää arvostelua. Toivottavasti jatkossa saadaan nauttia hyvistä, mukavista, asiallisista, vihastuttavista ja ihastuttavista arvosteluista. Rohkeasti leffoja katsomaan ja sitten näppäimillä hakamaan arvosteluita, jotta niiden lukijat (kuten minä) osaavat löytää sopivan elokuvan.

Kiitokset niille jotka jaksavat kirjoittaa arvosteluita (tiedätte ketä tarkoitan) ja niille kans kiitokset jotka lukevat ja kommentoivat arvosteluita. Näin saadaan keskustelua ja eloa tälle palstalle.

• The Expert

Tämä on nimen omaan monstereita ja räkäpäitä täynnä.Mustalaisia ja ulkomaalaisia vihaavia kirjoittajia(jota minä itse olen:)Eli kantsii mennä paremmeille foorumeille!!!!!!!!!!!

• Hattis
        The Expert kirjoitti:

Tämä on nimen omaan monstereita ja räkäpäitä täynnä.Mustalaisia ja ulkomaalaisia vihaavia kirjoittajia(jota minä itse olen:)Eli kantsii mennä paremmeille foorumeille!!!!!!!!!!!

Miksi vihata ihmistä joka on syntynyt Suomen rajojen ulkopuolella? Jos joku inhoaa ulkomaalaisia, hän ei pysty katsomaan juuri mitään elokuvaa. Tietojen mukaan moni täällä kävijä suvaitsee ja rakastaa ulkomaalaisia. Matkustakaa ja tutustukaa kulttuureihin… ja nauttikaa elokuvista

• Duke

Mitä vähemmän tähtiä arvosteliat elokuville antavat, sen parempia ne ovat ja päinvastoin ;)

• Snob
        Duke kirjoitti:

Mitä vähemmän tähtiä arvosteliat elokuville antavat, sen parempia ne ovat ja päinvastoin ;)

Kriitikot tietävät mistä puhuvat. Hyvät, arvostetut kriitikot siis. Sinä kun et ymmärrä elokuvia, niin kehut vain niitä joita kriitikot haukkuvat.
        Yleensä kun esittää peruskysymyksiä 1-2 tähden elokuvien ylistäjille, niin heidän elokuvatietämyksensä osoittautuu perin niukaksi. He eivät tiedä elokuvan historiasta mitään, he eivät tiedä elokuvan teknisistä puolista mitään, he eivät kykene analysoimaan elokuvaa, toisin sanoen heiltä puuttuu taito ymmärtää elokuvaa.

Toki on hienoa jos joku tykkää niistä 1 tähden elokuvista ihan oikeasti ja kykenee ihan oikeasti perustelemaan ja analysoimaan kunnolla ja syvällisesti.

• vielä kuollut vaikka itsekin kaipailen Jenkkilänkkärin, rosewaterin, pikku muin, Hb:n, Miss Modestyn, Mr. Pervertin ja muiden pappakerholaisten sekä The Expertin inspiroivia kirjoituksia. Ovatkohan muut "kerholaiset" jääneet jo eläkkeelle? Olenhan minäkin yrittänyt joskus mielipiteitäni tuoda julki vaihtelevalla tuloksella. Mielipiteeni Tiina Lymistä sai aivan käsittämättömän suosion muihin juttuihini verrattuna. Olisiko itse Tiina käynyt näpyttelemässä kävijämäärän noin suureksi. Kiitos muistamisesta ;)

• hyvä havainto

Ei niin huonoa juttua etteikö puolet totuutta, vaikka sitten sitä tarkoittamattakin.

Tosiasia on että hyvän ja huonon elokuvan erottaa myös arvostajistaan.

Paukku-purkka-räjäys-mäjäys-made-in-usa -filmit saavat "arvosteluissa" kehuja tyypeiltä, jotka jaksavat eritellä ajatuksiaan tuskin kolmen lauseen vertaa. Ajatukseton väkivaltapaska vetoaa älyttömiin paskiaisiin, joilta ei älyllistä kapasiteettia riitä kokonaisen kritiikin kirjoittamiseen.

Kyllä minäkin - vaikka vain satunnainen vierailija palstalla olenkin - olen nauttiinut näiden kymmenkunnan vakikirjoittajan asiantuntevista ja harkituista teksteistä. Harmin paikka, ettei kirjoittelu ole heille itselleen ollut palkitsevaa. No toivottavasti he jatkavat harrastustaan, jos ovat löytäneet itselleen parempia foorumeita.

• the_expert

Tosiaan en tiedä kuka ja ennenkaikkea miksi on kirjoittanut minun nimissäni kirjoituksia koskien palstan kuolemaa, mutta tosiaan tässä on ollut nettiyhteys katkolla jo viikkoja joten en ole päässyt säännöllisesti kirjoittelemaan arvosteluita palstalle.

Todella palsta saattaa vaikuttaa 'kuolleelta' mutta se ei johdu ns. vanhojen vakikirjoittajien puutteesta vaan uusien, elokuvia rakastavien ihmisten vähäisestä määrästä.

Se että on nähnyt jonkun elokuvan ja kirjoittaa tänne palstalle kolmen-neljän sanan 'arvostelun' monien huutomerkkien kera kertoo paljon palstan tasosta. Edes pieni panostus tekstin määrään ja sisältöön tekisi ihmeitä monien kirjoittelijoiden uskottavuudelle :D

Nomutta täytyypä joka tapauksessa korjata poissaoloni postaamalla parit arvostlut viimeaikoina nähdyistä elokuvasta!

• teme

Asiaa kirjoitat.

Vale-Expertille: pakene vuorille etsimään Tintin kadonnutta sherpaystävä Changia. Ok?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      321
      8257
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      101
      6503
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      175
      3745
    4. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      77
      2948
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      40
      2590
    6. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      45
      2553
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      2286
    8. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      121
      2243
    9. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      196