SadaMarket

Caty76

Kertokaapas kokemuksia kommentteja sadamarketin kaupoista ja palveluista? Mitä olen netissä tutkinut niin sieltä löytyy kaikenlaisia kauppoja. Hintataso? laatu?
Ravintolan aukioloajat? siideri tuopin =) hinta?..Siis ihan mitä vaan tietoa.
Kiitos paljon KAIKILLE!!

11

5473

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tepi

Puolalaista paskaa kovaan hintaan. Huijataan minkä ehditään. Ravintolat auki aamusta pitkälle iltaan. Olut, sidukka 25 kroonia, salaatit n 40.

• Anonyymi

Nyt levinnyt koko tallinnaan, feikkituotteita kalliiseen hintaan ja vielä huijataan.

• Mustamäen toriin

Samanlaista halpiskamaa, samoilla hinnoilla, samaa laatua....
      Osa kamoista voi tietty olla hyvä laatuistakin, mutta mistäs sen erottaa..
      Manikyyri oli kohtuuhintainen (muistaakseni 100-200 kroonia), ja ajan sai melkeinpä heti =)
      Hyvää matkaa!

• kannattaisko

viitsiytyä vaikka keskustan tai johonkin, ihan sama mihin muualle, kuin tuohon sadamarkettiin. Ko. keskuksen läpi voit toki kävellä matkallasi, mutta mielestäni siellä ei kyllä ole mitään ostamisen arvoista. Kaljat ja siiderit ovat samanhintaisia keskustassakin ja puitteet aivan eri tasoa. Taxi vanhaan kaupunkiin ei paljon maksa, jos ei viitsi kävellä.

• nopeasti

Riippuu mitä haet. Moni suomalainen siellä viihtyy, mutta mun mielestä siellä on kauheaa feikkikrääsää.

• halpaa

tukan käyn leikkamassa muualta tuliaiset vanhassa kaupungissa on monta kauppa löytyy halvalla olutta viina ja tupakka ja ruokapaikat edullisia

• Caty76
        halpaa kirjoitti:

tukan käyn leikkamassa muualta tuliaiset vanhassa kaupungissa on monta kauppa löytyy halvalla olutta viina ja tupakka ja ruokapaikat edullisia

Niin että eiköhän sadamarketistakin kaikki tarpeellinen ja suht edullisesti saa.. Toisaalta onhan aikaa siellä kierrelläkin..

• Anonyymi

Kävin SadaMarketissa ensimäisen ja viimeisen kerran, kamala luukku.

• Anonyymi

Voi hyvä Luoja.... Eletään vuotta 2019, eikö näitä vanhoja viestejä voi poistaa??? kaikilta keskustelupalstoilta. Kiva ois tietää tuoreita juttuja niin matkoilta kuin muistakin ajankohtaisista asioita. Hyvää Juhannusta!

• Anonyymi

Miksi sitten nostelet vanhoja viestejä?

• Anonyymi

SadaMarket on edullinen ja ystävällinen market.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7372
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4068
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3605
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3130
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2806
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      51
      2314
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2307
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37