Onpa ihana hahmo tuo tali- eiku tanhupallo, vai pitäiskö sanoa norsupallo. kaikki läskit tykkää. Hyvä esimerkki kaikille, eletään epäterveellisesti ja naureskellaan vaan. Itse oon sopusuhtanen, liikuntaa harrastan, enkä halua kehua itseäni yhtään, mutta rajansa tuolla painolla ja syömisellä kuitenkin ...
KingOfElephants
3
354
Vastaukset
- KingOfElephants
Ei näyttelijän luonteessa ole vikaa ja ehkä jotkut sitten tykkää tuonkokoisista naisistakin
- Äänitulevaisuudesta
Kiva nähdä joku päivä, miltä ap itse näyttää, kun keskustelujen ip osoitteista tulee kunnon bisnes. Ei ehkä kannata haukkua kaikkia täällä. Voi olla pahempi seuraus kuin millään metoo -kampanjalla. Tanhupallo on hyvä, tsemppiä Kitille!
- Anonyymi
Tanhupallon kirja on kiva. Tanhupallo hyvä roolihahmo. ihan ymmärtää miten pienet lapset voi askarrella suuria juttuja. Ei kaikki aina vältisti ymmärrä pienten tekemiä suuria juttuja , tanhupallo opettaa isejä ja äitejä ymmärtämään...silleen pienen kivan suuresti.
toisekseen toisten ulkonäkö ei voi olla oma ongelma. maailmassa monta ihmeellistä asiaa....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447286
- 324038
- 573575
- 503100
- 172786
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492259- 372258
- 432238
- 492235
- 162226