Onko kellään kokemusta taplettina otettavista jakestäjistä. Itse pyysin niitä, mutta lääkäri ei suostunut vaihtamaan kyseiseen lääkkeeseen.
Jak estäjät
8
3716
Vastaukset
- Reumariikka
Minä aloitin Olumiant- nimisen lääkkeen muutama viikko sitten, ja olen tyytyväinen. Aiemmin jouduin pistämään Metojectin 1x viikossa & Humiran 2 viikon välein. Nyt kokeillaan Olumiantia ainoana lääkkeenä. Sivuvaikutuksia ei ole ilmaantunut, ja niveltilanne on hyvä!
- Anonyymi
Reumalääkäri suositteli minulle juuri tuota jak-lääkettä. Sairastan nivelpsoriasista ja gronintautia. kertoi, että toiset lääkärit ei sitä helposti kirjoita, mutta hän kirjoittaa.
On kuulemma hyvä lääke.
Kyseessä oli kokenut reumalääkäri. Sanoi, että jos vatsan tilanne pahenee, niin tule vastaanotolle ja hän kirjoittaa jak-estäjää. Vaatii erillisen B-lausunnon. - Anonyymi
Pystyisitkö antamaan jak-lääkettä suositelleen kokeneen reumalääkärin nimikirjaimet ja paikkakunnan. Kävisin mielelläni keskustelemassa hänen kanssaan. T. Epätoivoinen
- Anonyymi
Mitäs lääkkeitä olet jo kokeillut? Itellä kahden biologisen jälkeen jyseleca käytössä.
- Anonyymi
Kerroin tuan lääkärin etu- ja sukunimen alkukirjaimet, mutta viesti poistettiin täältä. Noista kirjaimista ei voinut päätellä, kuka olisi kyseessä, mutta ylläpito ei näemmäs ymmärrä hädässä olevia ihmisiä.
- Anonyymi
Sairastan tuota Gronin tautia ja Nivel-psoriasista. On mennyt kaiken maailman biologiset lääkkeet. Esim. Humira, Conserta, Sterala, Enberel ja nyt Remsima + Metotrexan 15mg.
R-lääkäri sanoi, että Jak-estäjää hän kirjoittaa seuraavaksi. Kunto ollut vähän huono, joten täytyy tilata aika. - Anonyymi
Heh. Eipäs löydy paljon keskustelua noista jak-lääkkeistä. Ovat kait uusia ja ei ole kokemusta pitkästä ajasta. Itse sairastan reumaa ja minulla menee juuri jak-lääke.
Yksi pilleri päivässä. Määräsivät sen gastropolilla puoli vuotta sitten.
Lääkkeen aloittamisen jälkee ilmesty vyöruusu, joka parani itsessään. Söin jotain viruslääkettä. Muuten ollut hyvä lääke.
T. Pappa -55 - Anonyymi
Heippa. Täällä yksi reumaatikko ja mahavaivainen. En tosin tiedä, mikä mahassa on. On kipeä ja ripulia usein. Wessassa saa käydä alvariinsa ja reumatologi epäili tai oli täysin varma, että on suolistosairaus. No olen menossa tutkimuksiin mahasta.
Olen käyttänyt tuohon reumaan kaikkia mahdollisia biologisia lääkkeitä vaihtelevalla menestyksellä. Biologi.lääkkeet ovat tehonneet aikansa noin 2-3 vuotta ja taas se on vaihdettu toiseen merkkiin. Rem.lekuri puhui että noi jak-estäjä tai mikä lie olisi seuraavan listalla ja jos mahassa ilmenee tulehdusta, niin se olisi paras lääke.
Odotellaan. Kirjoittelen tänne myöhemmin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225054- 244171
- 272401
- 342214
- 371978
- 151878
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191577- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons201209Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101144