Millainen kyseinen hotelli on ja onko kauneushoitola hyvä hinta ja laatu.
kiitos asiallisista vastauksista.
radisson blu sky hotelli
9
749
Vastaukset
- Piriform
Erittäin moderni ja upea hotelli. Aamiainen on ihan luxusta. Lähellä kaikkea ja hyvät näkymät Tallinnan keskustaan, jonka näkymää voisi ihailla vaikka kuinka kauan. Kattoterassi on mielestäni parasta. Hoitolassa en ole käynyt.
- ViimeinenKertaNordic
Nordic Hotel Forumin aamiaista ei voi kehua, edellisten ruokailijoiden jätteet lojuivat pöydillä, kukaan ei siivonnut niitä, vain itse ne nostamalla viereen lattialle sai puhdasta pöytätilaa. Allasosastolla kasvoi hometta lähes joka nurkassa. Respan ja siivoojien asiakaspalvelu oli ala-arvoista, maksava asiakas on syyllinen jopa siihen, että asuu siellä. Äänieristys huoneissa olematon. Oli helpotus kun pääsimme sieltä pois.
- IhmettelenKauhiasti
Taas tämä sama trolli mollaa aiheettomasti Nordic Hotel Forumia ketjussa joka ei asiaan edes liity. Mikä lienee motiivinsa?
- ketä.viro.kiinnostaa
Tulossa hotellien konkurssiaalto kun matkailijat vähenee kokoajan
- Amanda-Amelie
ketä.viro.kiinnostaa. Kiinnostavan tuntuu sinuakin,kun eri nimimerkeillä täällä jatkuvasti kommentoit. Typerä! Niin paljon palstailet,että lienet näitä yhteiskunnan tukieuroilla elätettäviä. Mene töihin.
- KerranKävin
Miks kaikki Tallinnan hotellit ovat hirveitä rötisköjä, eikö osata rakentaa laatua?
- PohjanBoro
Miksi Tallinnan hotelleissa syötetään vain sianruokaa? on niin kun asiakkaat ovat aikasikoja?
- siinä-vastaus
KerranKävin kirjoitti:
Miks kaikki Tallinnan hotellit ovat hirveitä rötisköjä, eikö osata rakentaa laatua?
Rapajuoppojen virolaisten kyhäelmiä
- ENSV
Virolaiset ovat pilanneet koko Tallinnan, kyllä Neuvostoliiton aikana oli loistoa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465297Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5381835Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748