Iso kyrpä saa minut hurmioon

höxy

Olen mies ja tykkään imeä kullia ja kiveksiä ja ottaa sitä ahnaaseen ja märäksi nuoltuun peräreikääni. Millaisia kokemuksia teillä muilla on isosta kullista ja kuinka sekoatte kun saatte ison mulkun imettäväksi?

13

1270

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Semmoista-kuullut

Sellainen henkilö kuin h-x, sekosi lopuksi ikää, kun sai jo lapsena isänsä munaa peräreikäänsä. Eli kyllä siitä seottu on.

• voijumaltenpyssyt

Ei vittu vieläkö se häxy häiriköi täällä? XD Sillä on epäilemättä pakkomielteenä tää palsta.

• älämuutasano

Häxy ei oo nähny saati sitten saanu isoa munaa, Korkeintaan unta nähny ja silti mokoma lihanpala sekoittaa hänen kaikki kolme aivosolua.

• Kyllä se näyttää hyvältä. Parasta kuitenkin kun toinen odottaa vuoroaan ja katsoo.

• Voi kun saisikin...Munaa suuhun ja paksua.. Peppuun myös. Lahdesta ketään???

• Mieslahti

Hei mites olis pano tänään

• Biukm48
        Mieslahti kirjoitti:

Hei mites olis pano tänään

Radanrakentajan mäellä olen pari kertaa kesällä käynyt kullia imemässä. Vieläköhä sielä käy porukkaa? Kiihottais hemmetisti päästä oikein isoon käsiksi.

• Mieslahti

Tänään ketään imemään

• Joooooooooooooooo69

Kyllä isosta sekoo ku itellä pieni

• Paksuutt

Isoa on aina mukava imeä, etenkin jos on vielä paksu!
      Salilla pukuhuoneessa, suihkussa ja saunassa tekis joskus mieli kysyä, miten ois jos saisin tyydyttää kiimaisen treenaajan. Kaikki siellä on kiimassa ja näkeehän sen kun mies hieroo kaluaan suihkun alla. Ja moni astelee valmiustilassa;)

• Pienijes

Mä tykkään pienestä kun itellä on iso.

• Tukehdu

Tukehdu kyrpääs!

• sikkölk

Ååååjjååjhhh
      Joulujoluuu......
      Ouuu ouuuu
      Uuuuuuu....

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6545
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      661
      2791
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1239
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      92
      1197
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1195
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1113
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1100
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      236
      1089
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      992
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228