Mikä videotykki on parasostos tällä hetkellä?
Hintaa masinalla saisi olla noin 2000e-2300€.
Toivon, että todella tietävät vastaavat.
Tykki
7
1290
Vastaukset
- Pong
- tpi
Itsellä oli sama ongelma ja sama hintaluokka.
Katselin liikkeissä useampaa ja vertailin kuvia toisiinsa. Lähinnä Panasonicin tykki oli mielessä, itseasiassa olin asian jo "päättänyt". Päädyin kuitenkin kuvavertailujen jälkeen DLP-tykkiin, eli Optoma H57, hinta siinä 2600 euroa. Jotku näkevät häiritseviä "sateenkaaria" dlp-tekniikan tykeillä, itse en useankaan elokuvan jälkeen ole nähnyt pientäkään väläystä, vaikka olen päätä silmiä oikein tarkoituksella "heilutellut". Kuva oli omissa silmissä LCD-tykkejä silminnähden selvästi parempi.
Hyvin tärkeää ennen tykin ostoa on myös miettiä tykin sijoituspaikka ja valkokankaan koko. Kaikisssa ei zoomausmahdollisuudet riitä läheskään kaikkiin mahdollisimpaan sijoituksiin, etenkin jos projisointimatka on vähän pidempi, niin valinnanvara vähentyy. vaihtoehto.Panasonic PT-AE700E-LCD-videotykki.Viisi tähteä uusimmassa Pelit-lehdessä.Hintaa noin 1900 euroa.
- Kotiteatteria vuodesta -93
Käyppä etsimässä käsiisi uudehko TM-lehti 2.05. Löydät vaikka kirjastosta.. Siinä on vertailtu paras hinta-laatusuhde projektorit. Panasonic PT-AE700E(5-tähteä), Sanyo PLV-Z3(4-tähteä), Hitachi PJ-TX100(4-tähteä) ja Epson TW200(3-tähteä). Muutenkin kannatta lukea!
- tpi
TM:n jutussa vähän turhaan dissataan DLP-projektoreita. Jutun mukaan mm väritoisto on huonompi kuin LCD-projektoreilla. KANNATTAA ITSE MENNÄ KATSOMAAN. Olin tosiaan ostamassa tuiota Panasonicin projua, mutta liikkuvaa kuvaa vertaillessa DLP oli paljon parempi. Ilmeisesti ovat TM:n testin tehneet jotain testikuvia vertaillen, sillä myönnän että testikuvat menut näyttävät LCD:llä paremmilta ja tarkemmilta, mutta liikkuvassa kuvassa (joka tietysti on tärkeintä) DLP:n kuva on huomattavasti parempi, ja myös värit luonnollisemmat. "Sateenkaaria" nykyisillä elokuvien katsomiseen tarkoitetuilla projektoreilla näkevät vain hyvin harvat.
- delppi
Asun itse pienessä kaupungissa (Joensuu) ja kävin katsomassa syksyn mittaan kaikki tykit eri liikkeistä mitä vaan löysin (ei ollut liikaa). Panasonic AE-700 ja edeltäjä 500 ovat menestyneet testeissä ja muutamia muitakin kehuttiin kovasti. AE700 projektorissa on kuitenkin hieman häiritsevää verkkoa joten siihen en päätynyt. Itse päädyin LG:n uutukaiseen joka on eka täällä päin: hinnaltaan 2-300 edullisempi kuin Panasonic, DLP-tekniikka, kontrasti 2000:1, katsoessa ei tarvitse olla edes pimeää. Musta on tosi mustaa ja valkoinen puhdas valkea (LCD-tekniikalla tässä usein ongelmia). Toistaa ihon värin hyvin (heikolle tykille vaikeaa). Ainut varjopuoli on kuvan pieni jälkeen jääminen joissain tilanteissa. Kirjoitin tämän nytkin katsoen 100" tietokonekuvaa 3,5 m:n etäisyydeltä ja kuvassa ei ole minkäänlaista pikseliverkkoa. Teksti ei tässä koossa ole ihan skarppia edes 1280x1024 tarkkuudessa mutta pelit menee tosi hyvin.
- heppuhei
kyllä on hyvä..oulusta zigi zagilta halvimmalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394953Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6724188Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162067MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401878- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671461OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 911164
- 941144