Ranteeseen reilusti alle kahdella satasella.
http://www.laatukellot.fi/invicta-s1-musta-kumi-o52-mm-p-280650.html
Tonnin kello
8
338
Vastaukset
- HöpötiHöp
Alle 200 kello ei ole tonnin kello.
- oikein.pelästyin
Huh mutta onpas hirveän näköinen, mutta jos tykkäät, go for it!
- nettikusetustaJaTyhmille
Juu, noin toimii jotkut valmistajat. Laittavat älyttömiä "ovh" hintoja ja myyvät sitten muka suurella alennuksella, todellisuudessa sekin hinta on reilusti yläkanttiin.
- Kellokäteen
Minä ostin certinan, jonka alkuperäinen hinta lie ollut lähemmä tonni Silloin, kun sitä alkuun tarjottiin. Minä sain kellon 320, 00 ja se on käynyt hyvin. Kertaakaan ei ole jätättänyt eikä pysähtynyt. Nyt on huolto tehty ja on minun elämäni pitkä aikaisin kello. En löydä vikoja.
- hyvävalinta--
Certina on luotettava merkki ja myös hyvän näköinen (useimmat mallit). Eipä noihin oikein mitään tule normaali käytössä.
- 54hgfdfs
Sveitsiläinen on kello. Jos muuta väität, et tiedä kelloista.
- VerkkokauppaOnNykyaikaa
Invicta perinteikäs kellomerkki jolla nykyään pääkonttori amerikassa.
Founded: 1837, Chiasso, Switzerland
Motto: Smarter by the Second - JihuuMitäÄlykköjä
Ei kannata uskoa ihan kaikkia mainoksia. Noita myydään jatkuvalla 70 prosentin alennuksella ja se ale hinta on noitten oikea hinta laadun mukaan. Noilla vuosiluvuilla ym. ei ole mitään merkitystä kun tehdään halpiskuraa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224974- 204025
- 272351
- 342174
- 371968
- 151858
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191557- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191205Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101134