On tainneet tulla tukiaset maksuun, kun näkyy autokaupoissa paljon toukohousuja vaihtamassa parin vuoden vanhaa farmari-Volvoaan uuteen.
Kevään merkki
8
162
Vastaukset
- automiehet
Toiset pitää enemmän tuosta tojotan hilux autosta , kaiken saa verovähennyksiin kun ostaa semmosen.
- CasaTonof
mulla on niitä kaksi ja ensi viikolla ostan verovaroin kolmannen,
- kukintyylillään
Paska investointi. Arvo tippuu, mutta omaa rahaahan siinä polttaa.
- CasaTonof
kukintyylillään kirjoitti:
Paska investointi. Arvo tippuu, mutta omaa rahaahan siinä polttaa.
eikun verovaroja.
- todisteeksi
Laitas nyt ihmeessä tähän joku laskelma.
- torstipekka
Mulle tuli just maataloustuki 2-erä 265 000€, kesäkuussa loppuerä! Heinäkuun tuesta ei vielä tietoakaan kun viranomaisten tietokonejärjestelmät sekaisin. Mikä on mun oikeusturva, joudun elämään kädestä suuhun.
- kysyyjopa
Mulle tuli just työttömyystuki 2-erä 265 000€, kesäkuussa loppuerä asumistukia! Heinäkuun tuesta ei vielä tietoakaan kun viranomaisten tietokonejärjestelmät sekaisin. Mikä on mun oikeusturva, joudun elämään kädestä suuhun.
- Tukiloinen
Minäkin sain juuri 20 000 € asumistukea ja 100000 € työttömyys- ja toimeentulotukea. Vitsihän tässä on siinä, että käyn töissä, tulen toimeen, enkä asu missään :D Ja mitään ette voi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447276
- 324038
- 573565
- 483082
- 172786
- 372258
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482246- 432228
- 162226
- 482209