Olen menossa Rethymnoniin kesällä ja katselin Tripadvisorista arvosteluita Tavernoista. Olisi mukava syödä aitoa hyvin tehtyä aitoa Kreikkalaista ruokaa. Ongelma vain on, että tuolla Tripadvisorissa tuntuvat kehuvan lähes jokaista paikkaa, vaikka olisi kuvissa rankanperunaa hanpurilaisen kera. No makuasiat on tietysti makuasioita. En siis halua snoppailla, mutta olisi mukava jos kokki osaisi oikeasti hommansa ja saisi aitoja kreikkalaisia makuja.
Mistä löytyisi luotettavia arvosteluja Rethymnonin ravintoloista?
Rethymnon Tripadvisorin luotettavuus?
4
349
Vastaukset
- noinsennäin
Eiköhän noissa arvosteluissa ole kyseessä lomahuuma ja vaatimatonkin maistuu hyvältä, kunhan muuten on hyvä olo. Yleinen ilmapiiri ravintolassa ainakin oman kokemuksen perusteella on se tärkeä asia. Retyn satamassa on se helvetillinen amok-juoksu sisäänheittäjien keskellä ja sitä pätkää en toiste kävele. Puhelimella otetut lähikuvat kreikkalaisesta salaatista ovat taattua Tripadvisoria. Hinnastahan tuo on myös kiinni, kun olen siellä nähnyt joidenkin tulevan mättäämään helikopterilla. .Mitä kauemmas rantakadulta sen parempi
- MuutamanKerranKäynyt
Rannan ravintolat ovat hintavia eivätkä ole todella hyviä ruokapaikkoja. Vanhasta kaupungista , sen pikkukujilta löytyy parhaat.
- reppureiska6
Itse vedän aina fiilis pohjalta tai nälän perusteella.esim.inttiaikaan kun palattiin teltoille klo3 aamulla ja oltiin vedetty lakua koko yö,niin kylmä hernekeitto näkkileivällä maistui ihan hyvälle.tarjoilijalta kannattaa välillä kysyä mitä ne suosittelee ja unohtaa se ruokalista.listalla oleva esim.dorado(kala).
Olen muuten plakiaksessa tällä hetkellä.siellä rethymnonissa oli ihan hauskan näköisiä paikallis ravintoloita.voisi luulla ,että ravintola mikä maksaa näkyvyydestä tripadvisorin sivustolla siirtää sen asiakkaalle.- MatkallaJaKirjoittanut
Yksi asia oikaistava! Ravintola ei maksa näkyvyydestä Tripadvisorissa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447286
- 324038
- 573575
- 503100
- 172786
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492259- 372258
- 432238
- 492235
- 162226