Volkswagen-konsernin autoissa käytetään samoja moottoreita, vaihteistoja ja osittain peltiosiakin. Viimeiset kymmenen vuotta ovat vaivanneet ja vielä tänäkin päivänä uusia Volkswagen-konsernin autoja vaivaavat nämä viat.
1. DSG -vaihteiston toimintaongelmat
2. Todella yleiset jakoketjuongelmat
3. Erittäin paljon öljyä kuluttavat TSI-moottorit
4. Ikkunoiden aukeilu itsekseen
5. Kovamuovisten kaasupolkimien katkeilu
6. Jäätyvät dieselien välijäähdyttimet
7. Turvatyynyjen jatkuvasti syttyvät vikavalot
8. Polttoainepumppujen vikaantuminen
9. Pyöränlaakereiden nopea jumittuminen
10. Hengenvaaralliset turvavyöt, jotka TM hiljattain löysi
Laatua heikennettiin n. kymmenen vuotta sitten rajusti. Aloitettiin päästöhuijaus ja tehtiin saastettomuuden vahvistamiseksi apina- ja ihmiskokoita, jotka eivät olleetkaan julkistamiskelpopisia tuloksiltaan. Vakaana pyrkimyksenä oli koko maailman valloittaminen mutta kaikki losahti omiin housuihin.
Volkswagen-konsenin autoja vaivaavat nämä viat
199
3492
Vastaukset
- AMBOV
Ja Audii, Mersuu, Bemarii, Opelii, Volkkarii.
- 4x4skoda
Yksikään noista luetelluista ei osu omaani. Skoda on erinomainen auto.
- Anonyymi
Skodamyyjän epätoivoinen seivausyritys...
- Sarkasmi.sakari
Hetkinen, Skodahan on täysin venäläinen auto. Se on inhottava itäkippo. Ei ole Volkkarin ongelmia.
Itse vaihdoin länsiautoon, Toyota Aygoon.
Toki Volkkarikin on länsiauto, mutta onko siinä vikoja?- Anonyymi
Toyotaa valmistetaan Venäjällä, Skodaa vain Tsekissä. Mieti sitä oikein kartan kanssa.
- Anonyymi
Taas nämä riisikupin ostajat muistavat väärin.Ostasivat oikean auton eikä valittaisi.Aloitetaan vaikkapa Bentlystä tai 30 milj.Ferrarista jos oikeaa autoa haet.Iso isäsi lienee hevosen puukolassa istui lapsena.Ettäkö kaikki teollisuus siirrettäisiin kauko aasiaan Euroopasta mieti vähän jos on millä miettiä.
- VainOsa
Tuossa vikalistassa nyt ovat vain ne viat, joista joka päivä kiejoitetaan lehdissä.
- hessumopo
Eivät ne viat siitä lisäänny vaikka kuinka lehdissä kirjoiteltaisiin.
- VWasiakasAinaVäärässä
Eikä ne viat siitä vähenekään, vaikka fanaatikot yrittävätkin mitätöidä kaikki negatiiviset asiat VW:stä.
- ei-negatiivinen_ihminen
Miksi niitä täytyy toistaa palstalla?
- öljyäjasaastettaVW
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15052102/vw-konsernin-ea-888-moottori
vaivaa mutta ei maksa VW- Anonyymi
Jo saksalaiset tankit aikanaan olivat sangen epäluotettavia.
- Anonyymi
Eiköhän nuo ole jo aikoja sitten korjattu. Nuo olivat 2009-11 vuosimallin autoja. Vuoden 2013 jälkeen noissa ei ole ollut ongelmia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän nuo ole jo aikoja sitten korjattu. Nuo olivat 2009-11 vuosimallin autoja. Vuoden 2013 jälkeen noissa ei ole ollut ongelmia.
öljyn kulutus ongelma on vielä vm2021 autoissa ja samoin jakoketjuongelma. Noita ongelmia ei ole pystytty korjaamaan vieläkään. Toyota on virheetön auto. Siinä ei ole mitään vikoja.
- dfsdfsdafd
Kallis autoja ja kaiken lisäksi tosi risa jo uutena.
- huh.huh-sanon.minä
Olipa soman selkeästi sanottu tuokin...
- HolistiToyotaRuostuu
Oliskos Holistilla jotain tämän päiväisiä ongelmia, nuo ovat jo vanhentuneita ja hoidettu kuntoon vuosia sitten.
Koska Toyota alkaa tekemään edes kohtuullisia ruosteenestokäsittelyjä autoihinsa ja tietysti melua pitäisi saada kohtuulliseksi, eikä ajo-ominaisuudetkaan olisi pahasta.- OnneksiOlkoonTyperys
" nuo ovat jo vanhentuneita ja hoidettu kuntoon vuosia sitten. "
Mutta eihän sinun uskomuksesi mukaan mitään tuollaista ole VW:llä koskaan edes ollutkaan. Viattomia autoja jo historian alusta asti. Näinhän fanaatikot uskovat, ja haluavatkin uskoa. Konsernin aivopesu on tuottanut enemmän euroja kassaan, kuin on uskallettu suurimmissa toiveajatteluissa uskoakaan! - saastekohujatkuuVW
OnneksiOlkoonTyperys kirjoitti:
" nuo ovat jo vanhentuneita ja hoidettu kuntoon vuosia sitten. "
Mutta eihän sinun uskomuksesi mukaan mitään tuollaista ole VW:llä koskaan edes ollutkaan. Viattomia autoja jo historian alusta asti. Näinhän fanaatikot uskovat, ja haluavatkin uskoa. Konsernin aivopesu on tuottanut enemmän euroja kassaan, kuin on uskallettu suurimmissa toiveajatteluissa uskoakaan!aivopesu on aika hyvä vertaus
https://www.mtv.fi/lifestyle/autot/artikkeli/kommentti-autovalmistajien-mainospuhe-jyraa-faktan-vw-n-uskominen-kavi-kalliiksi/5711284 - yrität.aivopestä
OnneksiOlkoonTyperys kirjoitti:
" nuo ovat jo vanhentuneita ja hoidettu kuntoon vuosia sitten. "
Mutta eihän sinun uskomuksesi mukaan mitään tuollaista ole VW:llä koskaan edes ollutkaan. Viattomia autoja jo historian alusta asti. Näinhän fanaatikot uskovat, ja haluavatkin uskoa. Konsernin aivopesu on tuottanut enemmän euroja kassaan, kuin on uskallettu suurimmissa toiveajatteluissa uskoakaan!Oletko sinä Arenalla kirjoitteleva Karppa? Tyyli on hyvin samanlainen.
- Anonyymi
Toyotan TNGA pohjalevylle olevissa kaikki herkästi ruostuvat kohdat on corten terästä . Sille on ominaista ruoskea väri, mutta siihen tulee vain pintaan oksidi kerros, joka estää korroosion etenemisen pidemmälle. Toyota ei siis enää ruostu, mutta muut merkit on edelleen yhtä ruoste herkkiä.
Nykyiset Toyotat on hiljaisia ja hyviä ajaa. Corolla on ehkä luokkansa paras ajo-ominaisuuksiltaan.
- turvavyönytVW
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15278783/skodan-oljynsyonnin-syy-on-selvinnyt
audi tuhoa,seat menoa.skoda vikaa,VW saastetta-sama teknikka- Anonyymi
Tuo öljyn syönti ongelma on kaikissa VW-konsernin moottoreissa myös dieseleissä, lisäksi niissä on päästöongelmia. Kupaakaan ongelmaa ei ole vielä vm. 2019 malleissa korjattu.
Toyotan moottoreissa ei ole koskaan ollut mitään ongelmia. Dieseleistä se luopu koska halusi panostaa enempi hybrideihin. Ne dieselit olivat aikansa parehaita moottoreita. ne olivat pienikulutuksellisia ja kestäviä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo öljyn syönti ongelma on kaikissa VW-konsernin moottoreissa myös dieseleissä, lisäksi niissä on päästöongelmia. Kupaakaan ongelmaa ei ole vielä vm. 2019 malleissa korjattu.
Toyotan moottoreissa ei ole koskaan ollut mitään ongelmia. Dieseleistä se luopu koska halusi panostaa enempi hybrideihin. Ne dieselit olivat aikansa parehaita moottoreita. ne olivat pienikulutuksellisia ja kestäviä.Uskokaa Scotty Kilmeriä öljy on halpaa
"Here's Why Volkswagen Cars are So Popular"
https://youtu.be/7vDqyn-qmwM?t=160
- tdiarvonalennusVWaudi
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/volkswagen-harkitsee-yhdysvalloista-lahtemista/SeAubS27
Entäs aasia? lähteekö sieltäkin
sinnehän kelpaa kohta vain tojon vetyautot ja muut sähköpelit Ettet vaan olisi joskus aiemminkin työntänyt palstalle tuota liikuttavaa yleistystäsi?
- tehdasvikaariittääVW
VW aloitti mm päästöhuijauksen jo 1999?
Millä perusteella ei saa puoli vuotta vanhaa uutista kertoa kuluttajille
Mikä oikeus valmistajilla on nyhtää tehdasvioilla ja huijauksilla rahaa kuluttajilta?
https://www.mtv.fi/lifestyle/autot/artikkeli/kommentti-autovalmistajien-mainospuhe-jyraa-faktan-vw-n-uskominen-kavi-kalliiksi/5711284
Kuluttajaa suojaa ennenkaikkea tieto! - EntinenVAG-käyttäjä
tehdasvikaariittääVW kirjoitti:
VW aloitti mm päästöhuijauksen jo 1999?
Millä perusteella ei saa puoli vuotta vanhaa uutista kertoa kuluttajille
Mikä oikeus valmistajilla on nyhtää tehdasvioilla ja huijauksilla rahaa kuluttajilta?
https://www.mtv.fi/lifestyle/autot/artikkeli/kommentti-autovalmistajien-mainospuhe-jyraa-faktan-vw-n-uskominen-kavi-kalliiksi/5711284
Kuluttajaa suojaa ennenkaikkea tieto!Keskimääräinen kuluttaja ei ole niin tyhmä kuin sinä. Kertailmoitus kustakin asiasta riittää. Ja mainittuja yleistyksiä välttäen.
Hihii, tämä on nimimerkkini Vanhalestadiolaisten keskustelussa. Kainuun kasvattina sekosin jo lapsena ahdasmielisen uskonnon alla. Pedofilia oli meillä yleistä ja siitä tämä skitsofrenia sitten lähti.
- TSIkuluttaapaljonTFSIVW
https://keskustelu.suomi24.fi/haku?keyword=öljynkulutus VW
kalliit remontit vaivaa
Vai jo valmistaja maksaa tehdasvian korjauksen kokonaan?
http://www.tuulilasi.fi/uutiset/tsi-ja-tfsi-moottorit-syovat-liikaa-oljya-tyyppivika
https://www.talouselama.fi/uutiset/uudenkarhea-kaytetty-audi-olikin-oljykrematorio-kuka-maksaa-remontin/a0a0c799-8c39-3be9-8eec-7de8e4e90d9e - riskilä
On muuten kaksi ihan eri asiaa syö öljyä tai kuluttaa ,millä moottori syö öljyä kysyn vain ?
- OsannetOllaPettynyt
Varmaan olet harjoittanut suunnatonta älyllistä ponnistelua kasatessasi noin yleispätevän listan.
Joudun tuottamaan Sinulle pettymyksen kertomalla, että minun Touranissani ei ole ensimmäiseksi tarjoamaasi vikaa "1. DSG -vaihteiston toimintaongelmat". Ei muuten ole DSG-vaihteistoakaan. Turvavyötkään eivät ole itävalmistetta eivätkä kovin hengenvaarallisia. Turvatyynyjen varoitusvalot eivät syty jatkuvasti, syttyminen keskittyy enempi moottorin käynnistykseen (eikä autossa ole start-stop -järjestelmää). Turvatyynyjen alkuperää en ole viitsinyt selvittää. - faktaONfaktaa
"5. Kovamuovisten kaasupolkimien katkeilu"
Ihan hauska juttu, jos kohdalle sattuu. Ei ole sattunut, eikä näistä muutenkaan ole valituksia tullut vastaan, paitsi Suomi24:llä kaikki hajoo... - ResuRitsa
Octavia varsinkin on todella resu jo uutena.
- Kyrväntö
Ja niitä konsernin autoja myydään helvetisti ympäri maailmaa ja sekös aloittajaa vituttaa. Tojon edustaja siellä spämmäilee vuodesta toiseen ilman mitään menestystä. Luovuta jo poika parka, etteivät valkotakkiset nouda.
Ja puhun omasta kokemuksesta tuosta valkotakkisten noudosta. Niuvanniemi oli lähin mielisairaala Kainuun suunnastakin katsottuna. Ei ne sielläkään saaneet meikäpojun päätä kuntoon, kuten varmasti olette huomanneet.
- asiakaseikuningasVWTDI
ilman km rajaa noihinki hyundai kia takuu
kuka hullu noita muuten ostaa uutena- skodajulli
Häivy nyt jo vihdoin palstalta senkin tampio. Ei noita sun tylsiä ja sekavia juttuja jaksa kukaan lukea.
- Sarkasmi.sakari
Trolli sai kerrankin kunnon stondiksen, kun skodajulli alkoi riehua. :)
- since_1972
Yhtään noista vioista ei ole sattunut kohdalleni vuodesta 1972 lähtien Volkswagen-konsernin autoilleni, joita on ollut kaikkiaan 8 kpl. Joten omalta kannaltani aloitus on pelkkää huuhaata. Muitakin merkkejä on ollut välillä, mutta ne ovat olleet poikkeuksetta pettymyksiä eri syistä.
- Resuja
Pappa-Octaviat ovat todella resuja. Ei kestä kori eikä kestä mottori.
- vwparas
Taas 40 000 huoletonta kilometriä takana vw konsernin diiseli vehkeellä, ei pienintäkään vikaa ja 432 000 ajettu jo, siis sisään ajo tosin jakopää huolto olis 20 tuhannen päästä, eipä siinä mitään taas on, kun sen tekee 110 000 huoletonta kilometriä edessä, onneksi ei ole kallista tojotaa, hirveä kulutus saman kokoisilla moottoreilla ja pitäisi kohta jo 3 toju olla menossa noihin kilometreihin
- OikeaaTietoa
Siinä on autokorjaamon tieto aloitukseen kirjattuna.
- VWkehujanukkuuko
vw kenttätestaus omistajilla
ja nyt 20000 autoa myyty laittomasti uusina- lainkiertäjä
Kerro enemmän! Mikä laki, luku ja pykälä?
- Kaanikko
Tuossa aloituksessa tuttu lista minulle. Alkoivat vuonna 2010 eikä noille vioille loppua näy.
- helppo.ja.nopea.ratkaisu
Minun kohdaltani viat loppuivat, kun vaihdoin eurooppalaiseen automerkkiin.
- Havaintoja
Kertoo paljon skootan teknisestä ja laadullisesta takamatkasta että tälläkin palstalla joka ketjussa on esillä huoli ruostumisesta, asiasta joka ei länsimaisilla automerkeillä ole ollut minkäänlainen puheenaihe enää kahteenkymmeneen vuoteen.
- Ocu.1.8TSI.132kW.Webasto
1. DSG -vaihteiston toimintaongelmat
- manuaalivaihteisto ja kytkin toimivat todella hyvin ==> nopeat kiihdytykset liikennevaloista
2. Todella yleiset jakoketjuongelmat
- ei ongelmia, autolla ajettu 115.000 km
3. Erittäin paljon öljyä kuluttavat TSI-moottorit
- moottoriöljyn kulutus n. 1 litra / 15.000 km
4. Ikkunoiden aukeilu itsekseen
- eivät ole ikkunat aukeilleet itsekseen
5. Kovamuovisten kaasupolkimien katkeilu
- ei ole kaasupoljin katkennut
6. Jäätyvät dieselien välijäähdyttimet
- ei kokemusta dieseleistä
7. Turvatyynyjen jatkuvasti syttyvät vikavalot
- eivät ole vikavalot syttyneet
8. Polttoainepumppujen vikaantuminen
- ei ole polttoainepumppu vikaantunut
9. Pyöränlaakereiden nopea jumittuminen
- eivät ole pyöränlaakerit jumittuneet
10. Hengenvaaralliset turvavyöt, jotka TM hiljattain löysi
- ei kokemusta
Tuli mieleen, että nuo ovat suurelta osin vanhan BMW:n vikoja. - Vaggine
Aika paljon vikoja itäautossa, takuu ei edes korvaa, luin vag-sivustolta.
- saastekohujatkuuVW
uuttavuotta ja tuhansien e menoja VW autoilu
- ViatEivätJuuriKiinnosta
Aivan upean listan kopsasit. Olisi vaan käyttökelpoinen vasta, kun kertoisit frekvenssit.
Kun suollat höpinöitäsi Skoda-palstalle laittaisit vain vikoja, jotka ovat esiintyneet Skodissa. Yhymän muiden merkkien vikojen havainnointi ei paljon hetkauta - olivatpa ne sitten vaikka Tekniikan Maailman maksettuja löydöksiä tai eivät. - Samatosat
Juuri nuo kaikki viat koskevat kaikkia Volkswagen konsernin autoja miksi eivät koskisi kun kaikki käyttävät mm. samoja moottoreita ja turvatyynyjä ja jopa peltiosia.
- Koeistuja
Ja heikon kaikista on idästä tuleva Skoda. Siihen käytetään paljon sikäläistä materiaalia ja sen nyt kaikki tietää että sieltä ei mitään hyvää tule.
Hutoi-työtä sanoo venäläinen.
- awinkawink
Uusimman autosovietin mukaan skoda on valittu vuoden ruostuvimmaksi ajoneuvoksi. Tutkimuksen mukaan skodan ohuet ja epäpuhtaasta metallista tehdyt helmat ovat mitä otollisen kohde ruosteelle.
- maksaaliikaakäyttöVW
tietotaitoa
- OulunPasi
Omassa 2015 Passatissa ei ole muuta vikaa ollut kuin tosiaan poljin kerran vaihdettu ja vänkärin ikkunan sähköt laitettu kuntoon.
- Korjaaja
Nuo ovien johtosarjat ovat ollet iso ongelma vuoden sisällä.
- vettä_ovissa
Oviin pääse Skodassa vettä joka jää sinne, onko yhteyttä?
- VW.JÄI.JUNASTA
Mistä moottorit öljyä kuluttavien saastuttavien tsi ja tdi moottorien tilalle.
Ja myös kestävä automaatti vaihteisto olisi kova sana.
Dsg on susi edelleenkin. - TotuusSkodisteista
Tässä faktaa, jota skodisti ei hyväksy. Miten moniongelmainen itäpulkka voisi olla suosittu ja palkittu? Ei mitenkään.
- Risoja
Aloituksessa on vain osa jatkuvista vioista, mutta aika pitkä listaa sekin. ei ihme jos huono laatu ei ala näky jo autojen myynnissä. Ja näkyyhän se.
- TotuusSkodisteista
Kauppakirjat jäävät puuttumaan Skodan myynnistä. Muuten tilastoykkönen. 😂
- KantapäänKauttaOpittu
TotuusSkodisteista kirjoitti:
Kauppakirjat jäävät puuttumaan Skodan myynnistä. Muuten tilastoykkönen. 😂
Leasing- ja vuokrafirmoille menee, ei enää yksityisille kansalaisille. Kansan koettelmukset ovat olleet kovat.
- EtteiTotuusUnohtuisi
KantapäänKauttaOpittu kirjoitti:
Leasing- ja vuokrafirmoille menee, ei enää yksityisille kansalaisille. Kansan koettelmukset ovat olleet kovat.
Leasing-firmat ovat paljon vaativampia kuin yksityiset. Jos autoissa on vikoja, niin niitä ei kauaa katsella. Bisnes on raakaa, siellä karsitaan huonot pois ja vain hyvät selviytyy. Miksiköhän esim. Toyota ei ole suosittu leasing-autona?
- Anonyymi
Minä ajoin kaksi vuotta vähän väliä korjaamon pienellä sijaisautolla. En aja enää.
- Anonyymi
Pieni auto saastuttaa vähemmän kuin iso, noin yleistäen.
- Anonyymi
Todella mielenkiintoinen lista! Pitääpä ensi tllassa ostaa yksi Folkkari ja kokeilla.
- Anonyymi
Sama täällä. Ei sitä tiedä jos ei kokeile. Kokeilemalla saa kokemusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama täällä. Ei sitä tiedä jos ei kokeile. Kokeilemalla saa kokemusta.
Minun elämässäni kyllä tämä niin sanotun saksalaisen laadun kokeilu saa nyt riittää. En jaksa enää.
- Anonyymi
toyotaa ostamaan tai kiahynyä takuulla
mutta ei pörhöltä! - Anonyymi
Saastehuijaus laitettiin alulle 1999
Tarviiko linkin tai googleta uutinen isse - Anonyymi
Tuossa aloituksen luettelossa on vain ne tärkeimmät.
- Anonyymi
Autokorjaamo sen tietää, kuten minäkin automekaanikkona.
- Anonyymi
Tuossa aloituksessahan ovat vain nuo kaikkein yleisimmät tyyppiviat.
- Anonyymi
Laakkonen tarkastuttaa autotohtorilla käytetyn
varmaan saa viiden vuoden hyundaikiatakuun myös VWaudiskodaan? - Anonyymi
hyvää laatua?
- Anonyymi
julmetusti vikaa
- Anonyymi
tieto kulkee ja toyota kestää
- Anonyymi
sai aikaan eu alueelle ryhmäkanneoikeuden
- Anonyymi
hyvä tietää mitä rahalla saa
- Anonyymi
Kaikki aloittajan mainitsemat viat ovat ns. konsernivikoja. Turha siis kuvitella että ostamalla esimerkiksi Audin, auton laatu paranee. Tosiasiassa paranee vain niin sanottu laatuvaikutelma jolla ei ole mitään tekemistä todellisen laadun tai kestävyyden kanssa.
- Anonyymi
Vasta 26 vuotta ajanut samalla Audilla...nyt 562 000km mittarissa, aika romu on kun meni katsastuksessakin vasta ekalla läpi....
- Anonyymi
vaivaa vai hallitsee?
- Anonyymi
tietopankki
- Anonyymi
Ihmiset ovat joutuneet kokemaan todella kovia näiden Volkkareiden ja Skodien kanssa viimeisen kymmenen vuoden aikana. Se on näkynyt täällä vaatimattomalla korjaamollanikin. Luulisi jo olevan maksun aika. Kukaan eikä mikään muu, ei taida niihin enää luottaa, kuin julkinen hallinto.
- Anonyymi
onko olemassa tutkimusta monimerkkikorjaamoilta millä merkeillä käyntejä eniten korjattavana-ei huollossa
TM töihin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onko olemassa tutkimusta monimerkkikorjaamoilta millä merkeillä käyntejä eniten korjattavana-ei huollossa
TM töihinSkodiahan niissä on pihat täynnä, ei tartte tutkia. Marmorilla on nii suolaset hinnat eikä vastaantuloja että pakko viedä muualle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Skodiahan niissä on pihat täynnä, ei tartte tutkia. Marmorilla on nii suolaset hinnat eikä vastaantuloja että pakko viedä muualle
näin se käytännössä menee
- Anonyymi
Apinakoe skootalla olisi kauheaa katsottavaa! Tulisi Suomen katukuva mieleen.
- Anonyymi
uusi vikamalli markkinoille
- Anonyymi
tiedonjano ja korjaamisen kustannukset
- Anonyymi
kulutustavaraa rikkaille
köyhille perhepainajainen - Anonyymi
Kovasti niitä ihmisiä näköjään pitää kouluttaa ennenkuin uskovat että konsernin auto on jo uutena romu.
- Anonyymi
Ja sinä olet se kouluttaja. Aika korkealle laitat itsesi kun alat kouluttamaan satoja tuhansia volsulla ajavia.
Mitä koulutettavaa sinulla on VW-kuskille joka on ajanut VWllä yli 20 vuotta ja korjauksina vain yksi vaihdettu vesipumppu. Tojon öljynvaihtohuoltohin olisi mennyt paljon isompi raha.
Ja se meluisa kyyti kovamuovikabiinissa. Ei nappaa. - Anonyymi
Ehkä tykkäät enemmän jos sua kutsutaan rehtoriksi. Siinä on enemmän auktioriteettia kuin kouluttajassa.
Ehdottomasti.
- Anonyymi
Aloittajaa vaivaavat viat =
- Anonyymi
kiva tietää
- Anonyymi
ei pidä paikkaansa
pidempi on lista- Anonyymi
Tuossa oli vasta yleisimmät.
- Anonyymi
Huijauskonserni oli mukana kartellissakin, sai vastikään tuomion ja kymmenien miljoonien sakot. Mukana myös Daimler ja BMW.
- Anonyymi
Mites ku vähän väliä hehkutat mielikuvitus MB coupea jolla kyykytät kaikki.. onks vähän merkillistä. . ku pelkkää mielikuvitusta koko trööööl elämä..kiihdytän ja itseeni viihdytän. .mielikuvituksessa
- Anonyymi
Nuo viat ovat tuttuja jokaiselle konserniauton omistaneelle.
- Anonyymi
Huijarit antavat myös lyhimmän takuun.
- Anonyymi
koskas suomessa TDI ryhmäkanne
muissa maissa saatu korvauksia tuhansia e?
olemmeko oikeusvaltio? - Anonyymi
Niin vaivaavat. Minulla on kokemusta kahdesta tuollaisesta autosta. Nyt kierrän konsernin autot kaukaa.
- Anonyymi
Minäkin onnistuin katsastamaan Skodani vaikka turvavyön vikavalo paloi moottori sammutettuna. Onneksi katsastusmies ei sammuttanut autoa.
- Anonyymi
Viat vaivaavat:
https://yle.fi/uutiset/3-8002604 - Anonyymi
liian lyhyt lista
- Anonyymi
tieda asiat ennen ostoa
- Anonyymi
Ostettu on ja sen jälkeen on ostettu uudestaan, kun on tiedetty asiat.
- Anonyymi
Löytyykö mitään vanhampa, hihhiii!
Toyotan omasetä panikoi. - Anonyymi
heh
- Anonyymi
hienoa
- Anonyymi
vw ostaa kohta takas TDI autoja urakalla
skoda myös- Anonyymi
Miksi ostaisi, hölmö setä?
- Anonyymi
raskas laatutaakka
- Anonyymi
Täytyy sanoa, että luettelo näkyy olevan pelkkä provo! Esimerkk9nä sanon yhden selviön: pyörän laakerit eivät jumitu kullä koskaan missään merkissä jos autolla yleensäkään ajetaan eikä viedä Uukuniemeen 50 vuodeksi säiden armoille metsään seisomaan!
- Anonyymi
Lähdin viime kesänä ajamaan Iisalmesta etelään päin. Kolme vuotiaasta vähän ajaetusta Skodastani oikean takapyörän laakeri jysähti jumiin.
- Anonyymi
Menepä kysymään automekaanikolta, niin tekee sinulle vielä pitemmän listan.
- Anonyymi
VW-konserni on maailman suurin ja kaunein autonvalmistaja. Ei tulisi mieleenkään ostaa muun merkkisiä autoja. Kaikkein vähiten kiinnostaa jenkit ja aasialaiset.
- Anonyymi
kuinka skoda korvasi jakoketjutuhoja?
pitikö asiakkaan osallistua kuluihin? - Anonyymi
Tuossa aloituksessahan nuo keskeisimmät hyvin usein esiintyvät viat on lueteltu. Automekaanikkona tiedän.
- Anonyymi
Vanhanaikaiset pikkuturbot vielä optiona ostajalle
- Anonyymi
juurikin aika uusi autolehti kertoo käytetyt osiossa että viat on ja pysyy
Tuulilasi
autotohtorille siis ennen kauppaa suosittaa lehti jos ette tunne autoja - Anonyymi
saastehuijaus
- Anonyymi
Aloitus lienee jonkun automekaanikon tekemä, koska nuo ovat tuttuja vikoja minullekin.
- Anonyymi
kts. moottorilehti
laita merkki ja malli
vikatilastot - Anonyymi
moottori lehti kertoo lisää pitkää listaa
- Anonyymi
- Anonyymi
Hirvittävän vikainen kottero. Onneksi pääsin eroon.
- Anonyymi
tdi saastehuijaus
- Anonyymi
Tuttuja vikoja minunkin korjaamollani. Todella tuttuja.
- Anonyymi
itse autoni korjaavana voin sanoa vain että todella hyvä lista tuossa aloituksessa.
- Anonyymi
Typenoksideja saattaa VW:n hiukkastykeistä tulla jopa 80 kertaisia määriä sallittuun nähden.
Typenoksidit tutkitusti altistavat keuhkoja koronalle.- Anonyymi
Minua haittaisi ajaa tämän valhekonsernin tekeleillä.
- Anonyymi
hui mitä luettavaa
- Anonyymi
ovet kiinni auki jäätyy
- Anonyymi
willeeeee tero kysyy?
- Anonyymi
vikavalokonserni tdi saastekohu
- Anonyymi
willeeeperh
- Anonyymi
kts. moottorihiomo sivut...
- Anonyymi
öljymaa on hauska paikka siellä lisäät koko päivän iloisesti
- Anonyymi
vikaa riittää
- Anonyymi
Yaris
- Anonyymi
EA888
- Anonyymi
Dieselien kansiviat ovat hyvin yleisiä.
- Anonyymi
DSG
- Anonyymi
Varmaan Volkkareissa jotain vikoja on, koska perusautoja ja Seat latinotyylin kasattu. Audi on jo virheetön premium kiesi.
Mutta Skoda on 100% venäläinen itäauto, ei mitenkään verrattavissa edes huonoimpiin länsiautoihin, kuten Daciaan ja Seattiin.
Tälläkin palstalla raportoidaan päivästä toiseen Skodan surkeudesta ja nimenomaan faktojen perusteella. Niin se vain on. - Anonyymi
vuoden auto juu
- Anonyymi
willeeevoivoi
- Anonyymi
pahan merkki
- Anonyymi
kts. moottorihiomo
- Anonyymi
Noita ne viat ovat meidänkin korjaamolla. Koko ajan.
- Anonyymi
Haastateltiinko teidänkin korjaamoa tuossa ruotsalaislehden selvityksessä?
- Anonyymi
Ahaa, nyt Toyotan omapojalla on jo korjaamokin, hienosti vedät.
- Anonyymi
taakka lompakolle
- Anonyymi
Sinähän sen tiedät.
- Anonyymi
"Toyotaa valmistetaan Venäjällä, Skodaa vain Tsekissä. Mieti sitä oikein kartan kanssa."
Toyotaa valmistetaan kaikilla asutuilla mantereilla ja nyrkkipajatuote skodaa vain tsekkoslovakiassa, vanhassa varsovanliiton maassa itäeuroopan markkinoille suunnattuna. Skodan valmistuspaikan etsiskelyssä ei kaksista karttaa tarvita. Itäeuroopan kartta selventää valmistusmaan.- Anonyymi
Mitä sitten? Ei sillä ole mitään merkitystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sitten? Ei sillä ole mitään merkitystä.
Eikö? Minusta sillä on suurikin merkitys. Vanhoissa sosialistisissa maissa kun kaikki tehdään vähän niinkuin vasemmalla kädellä ja vähän sinne päin ja skodalla kun ei se omistajakonsernikaan ole sieltä kunniallisimmasta ja rehellisimmästä päästä niin olisihan tuollaisen ostaminen mielestäni verrattavissa venäläiseen rulettiin. Totesihan se tiedottajakin taannoin ettei kaikissa ole vikaa. Joka kuudes vain venäläisessä ruletissakin laukeaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö? Minusta sillä on suurikin merkitys. Vanhoissa sosialistisissa maissa kun kaikki tehdään vähän niinkuin vasemmalla kädellä ja vähän sinne päin ja skodalla kun ei se omistajakonsernikaan ole sieltä kunniallisimmasta ja rehellisimmästä päästä niin olisihan tuollaisen ostaminen mielestäni verrattavissa venäläiseen rulettiin. Totesihan se tiedottajakin taannoin ettei kaikissa ole vikaa. Joka kuudes vain venäläisessä ruletissakin laukeaa.
Joo tässä onkin mielenkiintoinen juttu. Kun Skodan tehtaat uudistettiin 1980 ja 1990 luvulla. Osa toimittajat vaihtuivat ja väki koulutettiin uudelleen ja kas Skodan laatu pomppasi niin ylös, että volsulla ja audilla huolestuttiin.
Ylpeät tsekit päättivät epäilyksistä huolimatta näyttää ja onnistuivat. Niin, että se itämafian asenteesta.
Toista on Toyotalla, murheet kolhoositehtaissa venäjällä ja Itä-Turkissa. Itäauto on itäauto.
- Anonyymi
kovaa litaniaa
- Anonyymi
ID jo tehtaalta huono sanoo moottori lehti
- Anonyymi
Voiko ID:n tuoda moottorihiomoon hiottavaksi?
- Anonyymi
Tuttuja vikoja aloituksessa. Terveisin automekaanikko.
- Anonyymi
Mutta vain 10 vuotta vanhoissa ja niitä vanhemmissa.
Toyotan omapoika elää menneisyydessä, eikä osaa pysyä nykyhetkessä koska Toyotalla on menossa laatukyykky ja VW:llä raikas nousu jo 10 vuotta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta vain 10 vuotta vanhoissa ja niitä vanhemmissa.
Toyotan omapoika elää menneisyydessä, eikä osaa pysyä nykyhetkessä koska Toyotalla on menossa laatukyykky ja VW:llä raikas nousu jo 10 vuotta.Ei vaan vuonna 2008 ja sen jälkeen valmistetuissa kun halpuutus alkoi.
- Anonyymi
paha
- Anonyymi
vety
- Anonyymi
päästöhuijaus laitettiin alulle 1999 diesel audissa
kts. Wikipedia tai googlaa - Anonyymi
rattleseijaah
- Anonyymi
soon jo 4 sija myynnissä
loppuvuodesta 11.? - Anonyymi
eipä kestä
- Anonyymi
Aloitus on tarina halpuuttamisen tuloksista.
- Anonyymi
rattle
- Anonyymi
Volkswagen-konsernin autoista katosi laatu vuoden 2008 malleista alkaen. Halpuutus.
- Anonyymi
Ikkunat tippuu oven sisään
muovirullat pettää pakkasessa juu - Anonyymi
ikkunat tippuu oven sisään
muovirullat ei kestä vaijereita juu - Anonyymi
ohjausvaihde vikaantuu-maksaa vain 3000e korjauksineen...merkkiliike siis
alvadilta löydät osan 300e ohjausvaihde ja työt 300e muualla kuin merkkiliikkeessä.. - Anonyymi
Silti niitä ostetaan, eikä edes työsuhdeautoksi aina edes saa kuin skoda ja teslaa.
Ainakin meiltä oli monta merkkiä kiellossa, kun ajattelin ostaa super varustetun ja vähemmän arvostetun.
Vaikuttaako siihen sitten Skodan halvat huollot ja hyvä jälleenmyyntihinta. - Anonyymi
lisää VW ja audiseat sivuilla
samat moottorit ja DSG - Anonyymi
ikkunat tippuu
- Anonyymi
paskan möivät-muka katsastettu sanoo TM
- Anonyymi
trafi kiittää
- Anonyymi
Vikavalo on Skodassani arkipäivää.
- Anonyymi
Aloituksen kirjoittajana näkyy olevan kaiken huipuksi DAS-mekaanikko, joten varmasti tietää.
- Anonyymi
TRÖÖÖÖLLL ! ! RYS. . SÄN TROLLITEHTAAN DISSAUSTA. . ÄLÄ KOMMENTOI ÄLÄ RUOKI TAPPAJA TERRORISTI RYS. . SÄN TROLLITEHDASTA ! !
- Anonyymi
Octavia oli pelkkä kuivunut lehmänpotaskatahra oman aikansa rekisteröintilastossa.
- Anonyymi
Kohta 7 kyllä pitää paikkaansa. Itellä on octaviassasa syttynyt tuo airback valo. Myös 4 kerran kun menin autolle niin oli ikkkunat auki.
- Anonyymi
skodaVW
- Anonyymi
Aloituksen on näköjään kirjoittanut jonkun korjaamon automekaanikko. Tietää asiat.
- Anonyymi
Huijauskonserni osaa kyllä kusettaa monella rintamalla.
Ketjusta on poistettu 80 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577310Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393577Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3651937Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 861449
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247- 811154