ihan oikeasti? On mulla pää ollut välillä aika sekaisin ja ei tiedä enää mihin uskoa. Täällä ei kyllä mihinkään. Kyllä minä sen haluaisin tehdä, mutta se ei nyt vain ole kovin helppoa. Jotenkin se helpottaisi jos tietäisi, että se on tervetullut ja jos ei niin tarvitsi alkaa mitään kämmäileen. Ajattelin antaa itselle viikon korkeintaan aikaa ja jos en saa sitä tehdyksi niin se on sit siinä.
Haluaisitko sinä viestiä nainen
40
1388
Vastaukset
- jokauansitten
En jos en tunne sinua. Haluan parisuhteen itselleni tutun miehen kanssa. Haluan elää arkea yhdessä hänen kanssaan.
- Yksisanariittää
Haluan!
- Haluanhaluan
Olet tervetullut.
- haluanhaluan
kaikkihan täällä aina haluaa. Mutta jos se meneekin väärään paikkaan?
- Haluanhaluan
haluanhaluan kirjoitti:
kaikkihan täällä aina haluaa. Mutta jos se meneekin väärään paikkaan?
Vokaali haluaa kyllä viestin ja on näyttänyt, että olet tervetullut.
- näyttö
Tälläkö se on sitten uskallettava.
- Haluanhaluan
näyttö kirjoitti:
Tälläkö se on sitten uskallettava.
Irl.
- menköötsittevaikreisille
La-su-ma, jos vedän vähän henkee.
- Haluanhaluan
menköötsittevaikreisille kirjoitti:
La-su-ma, jos vedän vähän henkee.
Hengähdä, olen minäkin vain ihminen.
- niinniin
olet sä varma? :)
- Haluanhaluan
niinniin kirjoitti:
olet sä varma? :)
Kyllä olen ihminen ja varma siitä.
- kuppailenvielä
No niin tietenkin. Paitsi erityisen viehättävä sellainen. Ja hyvää yötä jos nukkumaan jo menet.
- tautiko
kuppailenvielä kirjoitti:
No niin tietenkin. Paitsi erityisen viehättävä sellainen. Ja hyvää yötä jos nukkumaan jo menet.
Ai kauheeta, kuppailet..
- Haluanhaluan
kuppailenvielä kirjoitti:
Ei minua tarvitse jännittää. Olet itsekin erityisen viehättävä. En ihan vielä, mutta hyvää yötä.
- noeiiii
Valvoskelen ja kattelen välillä tv:tä ja välillä näyttöä jne.
Voi kun näistä tietäisi kenelle nämä on tarkoitettu, niin saisit vastauksen siltä kenelle tuon tarkoitit.
Vai onko tämä aloitus nakattu ajankuluksi uskottelemalla että olet tosissaan?- vokaali
ihan aakkosten alkupäästä.
vokaali kirjoitti:
ihan aakkosten alkupäästä.
No auttavasti avasit, joten ei minulle.
Onnea etsintääsi ;).
- minähaluaisin
Tottakai!!! Se oli todella ilahduttavaa :) Sitä minäkin toivoisin ett ainakin ystäviä voitaisiin olla jos ei enempään ole mahdollisuus!!
- Valmismies
Olemme nyt ystäviä mutta haluan yhä enemmän! Kerro rohkeasti tunteistasi ja minä vastaan tervetuloa takaisin elämääni.
- mikätäälläon
Ei oo todellista! Kerta kaikkiaan, onko tässä näin luulemassa ihmiset, että aloituksen tyyppi on ihastus. Oon lueskellu tätä palstaa ja todennut lähes jokaisen viestin kohdalla, että kaikki on kaikille ja itselle omittua. Mikä tässä palstassa on?
- aamunaiselta
Kyllä mä tahtoisin.
- tuun_sua_vastaan
Haluisin. Todella paljon. Oisko jo aika katsoa nää kortit...
- viestintuojaaootellen
Sököä? Mulla värisuora.
- kiihkeyttäkuumaa
etsinkö sut
- tuun_sua_vastaan
kiihkeyttäkuumaa kirjoitti:
etsinkö sut
Etsi mut. Koska kukaan ei koskaan...
- rohkeastivaan
Älä täällä kysele, kysele siltä naiselta suoraan, niin se selviää.
- pistänkoneenkiinni
Tää porukka on täällä kun ei irl pelitä.
- VastausHlta
Haluaisin! Tietysti haluaisin, jos olet hän, M. Tiedän tuon, ettei oikein enää tiedä, mihin uskoa, siltä minustakin usein tuntuu. Ja myös kamppailun sen kanssa, uskaltaako laittaa viestiä vai ei. Kamppailin saman asian kanssa viimeksi aiemmin tänä iltana ja mietin ihan samoja juttuja, kun olisin halunnut laittaa viestiä, mutta en ollut varma, onko se tervetullut. Mutta omasta puolestani voin kertoa, että olen rakastunut häneen ja haluaisin elää hänen kanssaan, ja tähän sanaan hän voi luottaa ja uskoa. Samoin siihen, että haluaisin häneltä viestiä! Viesti olisi enemmän kuin tervetullut! Usein, kun puhelin piippaa, toivon, että viesti olisi häneltä. Hän saa laittaa viestiä vaikka keskellä yötä, jos siltä tuntuu. Vastaan aina sitten heti, kun vaan saan viestin. Ja hän ei voi kämmätä, jos laittaa minulle viestiä. OIisin siitä ikionnellinen. :)
- toinenvokaali
Minä annoin 2 kuukautta aikaa, tuo aika ei ole vielä umpeutunut. Olet aina tervetullut.
- niih
En varmaan sitten kun mua ei kaivata, olenhan konsonantti.
- seonniijotta
Onko sillä muka jotain merkitystä jos vastaan tähän jotain? Ethän sä voi tietää kuka vastaa mitäkin. Eikä mitkään deadlinet oo ennenkään onnistuneet. Mut täähän täällä onkin vaan sitä pelkkää tuulenpieksentää.
- Kenellekirjoitat
Kenelle tämä aloitus on?
- kysyyhteystiedotsuoraan
Haluan haluan, viikon jo ainakin odottanut, annapa tulla nyt paukauttaen postiin :D
Vaikka kavereina, joo, kirjoitellaan! - kdsfgdlhhsh
Kaikkia haluavat, etkä näe. Toimi jo.
- jokumerkkikiinostuksesta
Kyllä haluaisin häneltä viestin. Ei sen tarvitsisi olla mitään kovin kummoista. Mutta joku ele joka rikkoo jään. Mua ei edes haittaisi nimetön viesti jos tietäisin jostain vihjeestä että se on häneltä.
- miksietitselähetähänelle
Luuletko, ettei hän haluaisi sinulta viestiä?
- PuskistaHuutelen
En
- meneemiehelle
Sen vuoksihan tänne sulle näitä laittelen, kun kaipaan sitä meidän yhteyttä takaisin, vai onko se hauskempaa tätä kautta?
- vastaus_mieheltä
Hauskempaa? No ei ole. Mutta kun ei tiedä pyöriikö ollenkaan toisen mielessä niin siksi tänne tulee välillä kirjoitettua jotain, vaikka hassuahan tämä on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394973Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734209Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162077MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401878- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711473OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 911174
- 941144