Onko Triacle pyörä hyvä? Kannattaako ostaa? Saisin halvalla 150 eurolla käyttämättömän pyörän.
Triacle pyörä
12
7364
Vastaukset
- Maantiepyöräilijä
Pyörää on vain yhtä kokoa (51 cm) joten jos koko osuu kohdalleen, niin sen voi ostaa. Pyörän on oltava oikean kokoinen, jotta sillä on miellyttävä ajaa.
Pyörää annettiin keväällä pientenkin kauppojen kylkiäisenä Powerissa. Ehkä 15€ olisi lähempänä totuutta kuin 150€. Jos päädyt tuohon, huolla se kunnolla ennen käyttöönottoa, jotta matkanteko on turvallista. En usko, että noita on luovutushuollettu. - Maantiepyöräilijä
Olen ohjeistanut seuraavaa. Pyörän tulee olla juurikin oikeaa kokoa itse urheilijalle. Urheilupyörän tulee olla kasattu laadukkailla osilla. Urheilupyörä hankitaan AINA asiantuntevasta pyöräliikkeestä asiantuntevan myyjän opastuksella.
Tuolla 150 eurolla saat pyöräilyhousut kesä käyttöön.- Auvo
Alkasitkohan sä jo kohta väsymään tähän "hauskaan" läppääsi?
- metsätiepyöräilijä
Oletko voittanut lotossa vai mistä riittää rahaa tuollaisia määriä? Vai myytkö kenties reissuillasi huumeita kilpapyöräilyn ollessa vain rekvisiittaa?
- Maantiepyöräilijä
metsätiepyöräilijä kirjoitti:
Oletko voittanut lotossa vai mistä riittää rahaa tuollaisia määriä? Vai myytkö kenties reissuillasi huumeita kilpapyöräilyn ollessa vain rekvisiittaa?
Varallisuus tai köyhyys on jokaikisen oma valinta, minä olen valinnut ensinmainitun. Asian on juurikin tismalleen näin.
- Anonyymi
Maantiepyöräilijä kirjoitti:
Varallisuus tai köyhyys on jokaikisen oma valinta, minä olen valinnut ensinmainitun. Asian on juurikin tismalleen näin.
Höpö höpö. Toivottavasti et sairastu koskaan vakavasti, ja menetä tulojasi. Kaikki ri ole omissa käsissä. Terveys ja kuolema esimerkikisi eivät katso kukkaroa...
- Anonyymi
Noita pyöräilyhousuihmisiä näkee useinkin kypärät päissään ja muutenkin "pyöräily"tamineissa kaahailemassa pyöräteillä täysin piittamatta liikennesäännöistä, mukaanlukien liikennevalot.
Muutaman kerran olen itsekin joutunut liikennevaaraan tuollaisten takia.
Siis: liikenteelle tarkoitetut väylät (edes pyörätiet) eivät ole tarkoitetut (huippu-) urheiluharjoituksiin.
Niin että hyvä pyöräilyhousuväki: etsikääpä harrastuksillenne ympäristö missä ette haittaa meitä asiallisia ja normaaleita pyörälläliikkujia ja vaaranna terveyttämme ja turvallisuuttamme. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noita pyöräilyhousuihmisiä näkee useinkin kypärät päissään ja muutenkin "pyöräily"tamineissa kaahailemassa pyöräteillä täysin piittamatta liikennesäännöistä, mukaanlukien liikennevalot.
Muutaman kerran olen itsekin joutunut liikennevaaraan tuollaisten takia.
Siis: liikenteelle tarkoitetut väylät (edes pyörätiet) eivät ole tarkoitetut (huippu-) urheiluharjoituksiin.
Niin että hyvä pyöräilyhousuväki: etsikääpä harrastuksillenne ympäristö missä ette haittaa meitä asiallisia ja normaaleita pyörälläliikkujia ja vaaranna terveyttämme ja turvallisuuttamme.”Siis: liikenteelle tarkoitetut väylät (edes pyörätiet) eivät ole tarkoitetut (huippu-) urheiluharjoituksiin.”
Erikoinen väite. Useimmat maantiepolkupyöräilijät eivät polje pyörätiellä kuin kaupunkiolosuhteissa. Maantiepolkupyörällä ajetaan maantiellä. Sekin on liikenteelle tarkoitettu väylä, ja siellä harvoin, jos koskaan, polkupyörällä edes pääse lähellekään suurinta sallittua nopeutta. - Anonyymi
"asiantuntevasta pyöräliikkeestä asiantuntevan myyjän opastuksella."
Myyvät suomalaisessa kivijalassa helposti liian ison rungon. Sellainen kun vaan sattuu löytymään ja tietämättömälle on helppo myydä.
- TourDeItalia
Ostin pyöräilyhousut 149,95 eurolla. Mutta minulla ei ole pyörää ja tuntuukin kuin polkisin tyhjää upo-uudet pyöräilyhousut jalassani.
- Mazaa
Osta vaikka sauvasekoitin niin mahdat saada pyörän kylkiäisenä
- Anonyymi
Ei missään nimessä kannata ostaa. Esim. Baiks myy suht halpoja pyöriä mitkä ovat paljon laadukkaampia kuin Triaclet. Jos pyörän saa kaupan päälle elektroniikkaliikkeestä niin siitä voi jo jotain päätellä....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395100Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5111660Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53911- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738