Windowsin päivityksen jälkeen edge selaimen ongelma on se ettei se anna tehdä uusia suosikkeja , ruutu jossa suosikki nimetään ja valitaan paikka ei yksinkertaisesti ilmesty. Mitä voisi tehdä. Olen kyllä asentanut toisen selaimen varalle.
Edge-ongelma
9
358
Vastaukset
- Harmistunut
Edgeä en käytä selaimena mutta kohtasin toisen ongelman.
Päivityksen jälkeen (1803) minulla ainakin loppui webcamin toiminta eli sellaisilla saiteilla (esim. Skype ja vastaavat) missä keskustellaan suorassa yhteydessä kameran välityksellä kamera ei toimi.
Tähän asti ei kohdallani ole ollut mitään mainittavia ongelmia tai ainakaan niillä alueilla mitä itse olen selaimella tarvinnut tehdä/käyttää- privacy.control
Kannattaa ainakin tarkastaa turvallisuusasetuksista millä sovelluksilla on kameran käyttöoikeus.
- Edget
Mikä Edgen versio? Ainakin versiossa 42.17134.1.0 kirjanmerkit toimivat aivan oikein. Kyseessä on paikallinen käyttäjätili. Jos koneelle on kirjautunut M$-tilillä, niin yrittäisikö Edge sitten synkronoida kirjainmerkkejä pilveen? Siinä voisi olla mahdollisuus ongelmille.
- Uuno
Sama versio
- Edgartti
Siis osoiterivin päässä olevaa tähteä klikkaamalla ei avaudu suosikit tallennusruudukko, vai mikä ruutu?
Onko se tähti varmasti osoiterivin sisäpuolella? - Uuno
No ei vaan juuri ulkopuolella kynän vasemmalla puolella.
- Uuno
Mitä ihmettä, sinne ilmestyi juuri äsken kirjan ja tähden kuva ja toimiihan se. Vannon ettei niitä ollut aikaisemmin.
- Edgartti
Se tähti ja kirja eivät näy Edgen aloitussivulla, mikä on Edgessä oletuksena käynnistyksessä.
- Uuno
Nyt se välillä näkyy ja välillä ei enkä ymmärrä logiikkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406973
- 323938
- 453320
- 402929
- 172706
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392010