Oletteko myyneet tavaraa aseman osto ja myyntiliikkeeseen,
millaisia kokemuksia?
Osto ja myynti liike
17
1287
Vastaukset
- SopimuksiinTottunut
Joskus vuosikymmen sitten, enkä toiste mene lähellekään.
- myyjä
Älä jätä tavaraa, jos et saa samalla rahaa.
- sinne.meni
Tarkoittanet myyntitiliin ei kannata jättää.
- Pluffia
sinne.meni kirjoitti:
Tarkoittanet myyntitiliin ei kannata jättää.
Näin on.
- EiMyyntitiliin
Ikinä et tule rahoja näkemään, et tavaroitasikaan tai ne palautetaan vähintäänkin rikkinäisinä.
- jesollaanjuu
Hyvät on kokemukset
- ostaja
Usein olen asioinut, ihanaa tavaraa edullisesti!
- kerääjä
On kyllä. Vinkkinä vielä että kannattaa asioida aina sen miesmyyjän kanssa, silloin kaupat sujuu
hyvin! - PahaKello
kerääjä kirjoitti:
On kyllä. Vinkkinä vielä että kannattaa asioida aina sen miesmyyjän kanssa, silloin kaupat sujuu
hyvin!Onko siellä myyjät vaihtuneet? Olen boikotoinut kohdetta yli 15 vuotta pettyneenä sopimuksen pitämättömyyteen.
- Anonyymi
PahaKello kirjoitti:
Onko siellä myyjät vaihtuneet? Olen boikotoinut kohdetta yli 15 vuotta pettyneenä sopimuksen pitämättömyyteen.
Onko edes toiminnassakaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko edes toiminnassakaan?
Toimiihan se. Miesmyyjää ei enää ole näkynyt. Kortti ei käy, jos ei ole käteistä, saa tilinumeron, jonne voi maksaa, kuittia ei silloin tietenkään saa.
- kerääjä
Ei varmaan vakkari, joskus näyttää olevan ainakin lauantaisin.
- Anonyymi
Hyvinkäällä ei ole enää kunnon osto- ja myyntiliikkeitä, eikä myöskään kirppiksiä. Riihimäki on edelleen keräilijän kannalta huomattavasti parempi paikka. Näin on ollut jo vuosia.
- Anonyymi
Ammattilaiset kiertävät kaikki paikat läpi pari kertaa päivässä. Sinä kerran viikossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ammattilaiset kiertävät kaikki paikat läpi pari kertaa päivässä. Sinä kerran viikossa.
Kerran viikossa Riihimäelläkin ja löytöjä riittää.
- Anonyymi
pelkästään hyviä kokemuksia, suosittelen.
- Anonyymi
Niin minullakin pelkästään Riihimäellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224644- 203785
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082474- 272201
- 342054
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 371858
- 151738
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191517- 121391