Olen pyytänyt maailmalta runsaasti johdatusta parisuhteeseeni liittten, muutanko pois vai en. Miestäni rakastan enkä haluaisioo, mutta hän tahtoisi erota. Ajattelin että laitan asuntoihin hakemusta - jos tärppää niin elämä johdattaa minua lähtemään.
No, yhdestä asunnosta tuli näyttökutsu klo 14 ja minulla on hyvin tärkeä kouluhaastattelu täsmälleen klo 14 sinä päivänä. En siis päässyt asuntonäyttöön. Oliko tällä tapahtumalla jokin sanoma? Kun ainoa tarjous tuli saumaan, mihin en tosiaankaan pääse? Varsinkin kun olen johdatusta pyytänyt.
Yhteensattuma
678899
1
119
Vastaukset
- Ruuduntakanahelena
Hei ystävä (sallitko että kutsun sinua näin),
älä pyydä johdatusta maailmalta, pyydä Jumalalta. Katso tarkkaan , näet viestejä ja merkkejä kuin tienviittoja minne kulkea , tiedät sen siitä että sydän ja järki on yhtä ja sinulla on mielenrauha ja hyvä olla polulla. Käsi Isän kädessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225004- 234083
- 272371
- 342184
- 371978
- 151878
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191567- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons201209Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101144