Oli jo ilta kääntymässä yöksi, makailin sängyssä unta odotellen kun kuulin hiljaista rapinaa ikkunan takaa. Vilkaisin ikkunaan ja näin tikapuiden päät ja oudon hahmon joka viekkaasti kuin varas yöllä avasi ikkunan ja hyppäsi sisään. Tulija havaitsi että olin valveilla ja kohotti kätensä ns. hitler-tervehdykseen.
Hetken aikaa tervehdittyään vieras röhisteli kurkkuaan ja sanoi "tervehdys, tulen kirkkauden asialla, sinun on oitis tilattava taksi ja lähdettävä sairaalaan ottamaan verensiirto".
Katsoin tulijaa tarkkaan ja silloin minulla välähti. Kuin Jehova Jumalan suuresta sallimuksesta oli minulle edellisellä viikolla eräs arvostettu vanhin Valtakunnan salilla esitellyt silminnäkijä havaintoihin perustuvaa kuvaa Saatana Panettelijasta. Muistelin tuota piirrosta ja samalla tutkin edessäni seisovaa hahmoa. Sarvet päässä, viikset ja pukinparta, punainen iho, häntä, vihtahousut joiden avonaisesta halkiosta pilkisti ulos suurehko erektoitunut siitin, hiilihanko ja varpaiden tilalla sorkat. Olin aivan varma että kyseessä on Saatana Panettelija!
Toimin nopeasti ja ojensin käteni yöpöydälle josta nappasin avonaisen Vartiotornin. Käänsin lehden Saatana Panettelijaa kohden ja tämä rääkäisi epäinhimillisesti vetäen kätensä silmilleen. Nousin sängystä ja pyydystin toiseen käteeni Herätkää!-lehden. Lähestyin Saatana Panettelijaa lehtien suojassa. Saatana Panettelija karjui ja yritti lyödä hiilihangolla mutta iskut kilpistyivät Vartiotorni ja Herätkää!-lehtiin. Askel askeleelta ajoin Saatana Panettelijaa kohti ikkunaa ja tämä joutuikin kömpimään takaisin tikapuille alkaen niitä pitkin laskeutumisen. Asetin molemmat lehdet mustien tikkaiden päihin ja kuin valokaari olisi iskenyt tikapuihin ne muuttuivat valkeiksi ja hävisivät. Näin miten Saatana Panettelija putosi 5 metriä maahan ja nilkutti kirouksia syytäen läheiseen metsään.
Suljin ikkunan ja kävin makuulle sänkyyn. Ennen nukahtamistani kiitin Jehova Jumalaa varjeluksesta jolla olin pystynyt puolustautumaan Saatana Panettelijan hyökkäykseltä. Seuraavana päivänä uudistin verikorttini symbolina tottelevaisuudestani Jehova Jumalalle.
Saatana Panettelijan hyökkäys
31
571
Vastaukset
- Jehovan_ihme
Minulta meinasi tulla pieru ns. näytteen kanssa. Tungin äkkiä Vartiotornin (ohut nykyversio) housuuni, ja kalsarit pysyivät täysin puhtaina!
- ilmainen
Minä käytän APU-lehteä vieraan vallan hyökkäyksiä vasten.
Vaikka aloittajan introna onkin koominen skitsofrenia vertaus
sairauteen pitäisi suhtautua aina vakavasti. Ajatukseen, missä
liiallinen uskonlataus aiheuttaa mielenterveysongelmia. ja jopa
psykoosin. Jalat maassa, sosiaalinen kanssakäyminen sekä omasta
kunnosta huolehtiminen. - Kummoistako
panetella
verbi
Kertoa jostakusta pahansuopia juttuja, parjata, solvata jotakuta tämän selän takana.
Esimerkiksi: Panetella työtoveriaan
https://www.suomisanakirja.fi/panetella
Toisin sanoen yksi lahkon työmenetelmistä, teokraattisen sodankäynnin ohella.
Töistään tuntimäärin taas todistajan täytyy kirjoittaa ns. kenttätyöraportti.
Lahkojehova kun ei ole kaikkitietävä eikä kaikkialla etenkään, johonkin vartiotornin painatusaikaan oli osoitteensa Neulasten tähdistön Alcyon -tähdellä. Vartiotorni tiesi.
Mutta vartiotorni ei tiennyt kertoa että tähti lähempää katsottuna on aurinko sekin.
Kenttätyöraportista lahkojehova saa tarvitsemansa tiedot. Raportit menevät vartiotorniseuran päämajaan USA:aan, jossa Jeesus kävi näkymättömänä kehumassakin lahkon v. 1918.
Vartiotorni tietää.
Jeesus taas on oikeastaan enkeli Mikael, jonka lahkojehova tappoi paaluun pari vuosituhatta sitten jotta vartiotorni voisi kirjoittaa ihminen vapahdetun. - VeliN
Vain Jehovan sallimat lehdet ja painotuotteet suojelevat saatana panettelijan hyökkäyksiltä!
- muistajatkossa
Saatana Panettelija on pannut merkille kiinnostuksesi luopiosivuja kohtaan. Nytkin olet täällä kertaamassa kokemuksiasi. Siksi se hyökkää, koska katsoo että sinussa on otollista maaperää käännytykselle! Ota nyt totuus tosissasi ja noudata tarkemmin niitä Vartiotornin ohjeita. Se on nähnyt että meinaat lipsua tosi palvonnasta!!
- Anonyymi
Vai pitäisi tulla sinne persoonattoman näköisten joukkoon. Ja uskallappas jos on omaakin makua. Kohta jo otetaan etäisyyttä. En ole laumasielu, JA PISTE.
- Totuudentieto
Jehovan nimessä on voima! Vain Jehovan todistajat käyttävät Jehovan oikeaa nimeä palvonnassa!!
- Anonyymi
ja haistaavat ehtoolis maljasta.synnit anteeksi.
- påminnelse
Aloittelijan provo selvästi, kuka mahtaa kirjoitella? Tarkoitus vain tuottaa häpeää ja demonisoida.
- Viisauseiolevakio
Kenelle tuottaa häpeää jos Jehova Jumalaa ylistetään ja kerrotaan miten saatana panettelijan hyökkäys saatiin torjuttua? Taidat itse olla luopio tai muuten panettelijan asialla kun yrität kääntää hyvän pahaksi
- Tilaisuustarjotaan
Tänäänkin tuhannet suomalaiset saavat ovelleen Jehovan todistajan ja mahdollisuuden torjua saatana panettelijan hyökkäys. Tartu siihen tilaisuuteen!!
- Korttipakalla
Ja Valtakuntamme palvelus kesäkuu 1974 ohjeistaa myymään asuntonsa sekä muuta omaisuutta ja antamaan rahat vartiotorniuskonnolle, onhan se povannut maailmanlopun niin pian tulevaksi.
- meikämasa2.0
Joo. Rakennetaan meki oma piruntorjuntapunkkeri tai sali. Piretään sielä piruntorjuntakokouksia ja luetaan piruntorjuntakirjallisuutta. Jä ylistetään samalla piruntorjuntajärjestöä siitä, että se osaa niin pirun hyvin torjua pirua. Nehän oikeen kouluttaa piruntorjujia teokraattisessa koulussa. Niiden piruntorjuntahommien tekeminen suojelee kuulemma pirulta helvetin hyvin, mutta joskus kummiski käy niin, että piruntorjuntatienraivaaja sisarelta palaa vintillä joku sulake, se pörpähtää ja sitten telaa itensä.
Mutta tässähän piru torjuttiin helv.tn tehokkaasti, kun on ylähänousemis luulo päällänsä. - mainosvaltuutettu
Veli Hyvin torjuttu paholainen, toivottavasti ollaan samassa kierroksessa, olisi kiva kuulla ja nähdä konvassa ihan livenä tuo kokemus imeikkäästi näytteenä, Betelissä tulee aina riita siitä kuka saa näytteessä esittää saatanaa, yleensä punanenäisin pallinaama jolla karvaisimmat pakarat voittaa, siksi me konjakkia aina iltaisin, jotta nenä punottaisi ja vois näin päästä lavalle. Arvaat varmaan kellä eniten voittoja täällä Betelissä.
Satuitko nähdä persebuubin takapuolta on kuulemma ottanut imblantit, lävistyksetkin vauhtipusseissa, sisaret kertoivat. Harmi kun ite en livenä oo nähnyt koskaan, oon niin teokraattinen ettei se minua huoli.
Veli olet kyllä siunattu ei ole saatanallakaan enää helppoa tässä maailmassa , muista laittaa raporttiin piruntorjunta kohtaan ruksi. - JehovanValta
Panettelija on voimaton Jehovan vallan edessä
- TotuudellinenJt
Totuudellinen asia
- Hyvintorjuttu
Risumies torjui Saatana Panettelijan risuilla!
- KaupassaKäynytJt
Näin kertoi avustava palvelija minulle kun nähtiin kaupassa
- mainosvaltuutettu
Oliko sieniosaston myyjiä ja punainen hiippalakki päässä hällä?
- Anonyymi
mainosvaltuutettu kirjoitti:
Oliko sieniosaston myyjiä ja punainen hiippalakki päässä hällä?
ei se oli jehovan vanhin.
- Anonyymi
JEHOVAN PÄIVÄ LÄHESTYY!
- Anonyymi
kopio raamattu kunniaan.
- Anonyymi
Jehova kukistaa saatana panettelijan ja luopiot harmageddonissa!!!!!!!!
- Anonyymi
Korona viirus on JEHOVA JUMALAN sanan toteutumista!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korona viirus on JEHOVA JUMALAN sanan toteutumista!
Ja se kohdistuu ennenkaikkea valehteleviin Jehovan todistajiin.
He ovat häpäisseet Jehovan nimen ja saavat rangaistuksensa sen mukaisesti.
Pian heitä ei enää ole.
- Anonyymi
On se kyllä kumma, kun tuollaisia näet. Sinulla täytyy olla jotenkin pielessä asiat. Tuollaista tapahtuu niille, joiden asiat eivät ole mallillaan. Ja tuohan vaikuttaa vampyyrikertomukselta. On vähän kuin Vampyyrintappajat elokuvassa, jonka ohjasi Roman Polanski.
- Anonyymi
Oliko Roma Polski avustava palvelija vai peräti voideltu joka sai ottaa osaa vertauskuviin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko Roma Polski avustava palvelija vai peräti voideltu joka sai ottaa osaa vertauskuviin?
Oliko seinäjoelta tämä polksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko seinäjoelta tämä polksi?
Varmaan puolasta jos nimi on Polski
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan puolasta jos nimi on Polski
Jehova suojelee myös puolalaisia Todistajia!!
- Anonyymi
Jehovan voimassa olemme voimakkaat!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih274487Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4591327Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771070Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä358981- 77893
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59820
- 228794
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57697Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.42689