Menee järki töissä

Iha

Sain uuden työn vanhassa työpaikassa. Se on sellaista työtä josta minulla ei ole kokemusta ja mitä en mennyt sinne tekemään, eikä kukaan koskaan olisi arvannut että sellaista siellä tehdään. Työ on siis fyysistä ja kokoamme siellä jotakin.

Sain työkaveriksi pari uutta ja nuorempaa kaveria.
Jos jokin menee väärin, työ ei suju tai ei ole nopeaa, on kaikki minun syytäni.
Kuten sanoin, ei ole mitään kokemusta tästä työstä ja minua verrataan sellaisiin jotka ovat tehneet sitä vuosia. Me olemme tehneet sitä nyt parin kuukauden ajan
.
Pomo ja esimiehet ei ole kovin tyytyväisiä ja se näkyy työn laadussa. Virheitä alkaa tulemaan enemmän kun pitää saada nopeasti valmista. Ja sitten tulee taas sanomista.
Ja vaikka virhe ei olisi minun, ei niille uusille siitä sanota mitään. Se olen minä joka saa haukut.
Ymmärrän kyllä heitäkin koska tässä on rahaa kiinni todella paljon ja voittoa ei juurikaan tule.

Nyt on alkanut askel ja muut liikkeet hidastumaan, ajatus ei kulje ja ei vaan jaksa enää.
Kun pääsen kotiin, en lähde ulos talosta mihinkään. Ei kiinnosta enää mikään. Ainoa asia mielessä on työ.
Minulla on taipumusta masennukseen ja mieli minulla on kuin hautausmaa ollut jo kymmenisen vuotta. Arvottomaksi olen tuntenut itseni aina ja luulin että arvottomammaksi ei voi tulla.
Peiliin en ole katsonut aikoihin ja katsettani en juuri jaksa enkä viitsi lattiasta nostaa.

Varmaan jollakin on oikeitakin ongelmia mutta mitäs nyt tekisin tämän asian kanssa?
Lääkäriin en jaksaisi millään mennä kun en siellä oikein koskaan ennen käynytkään.

3

201

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Terve.vaanmenoa

Mene OIKEAAN työhön.
      Tuo sun mielikuvitustyö on hourupäisen horinaa

• RepäiseväRevittäjä

No eihän tuo hyvältä vaikuta tuo työtilanteesi. Selvitä mikä sinua kiinnostaisi, esim. opiskelu korkeakoulussa tai joku kutsumusammatti, ja lähde kehittämään itseäsi siihen suuntaan, niin saat mieltä elämääsi. Pohdiskele mitä haluaisit elämässäsi tehdä, minkälaisen jäljen haluaisit jättää maailmaan, ja kehitä elämääsi tekemällä parempia valintoja ja harmonisoi kaikkia tekemisiäsi sitä samaa tavoitetta kohti.

Hanttihommissa on sinkkumiehen turha itseään riuduttaa jos palkkaakaan ei jää käteen ja kotonaoloaika menee lamaantuneena tietokoneella istuessa tai sohvalla maatessa ahdistuksissa. Turki elämän henkisiä puolia ja ala harrastaa jotain mistä olet haaveillut täysin välittämättä siitä onko se lapsellista, järkevää tai kallista.

• Vastannutäsken

Huom! Älä kuitenkaan ota mitään petollisia pikavippejä äläkä tee vahinkoa kenellekään -itselleskään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5134
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4308
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2461
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2234
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1998
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1908
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1587
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1521
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1247
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1164
    Aihe