Elokuussa joko etelän aurinkoon tai jonnekkin eurooppaan kaupunkilomalle kaipaa 50 nainen,olen iloinen ja ihan kiva persoona kuten varmaan sinäkin:-) menoa fiilisten mukaan , nähtävyyksiä, hyvää ruokaa , aurinkoa...
Hyvää seuraa
7
465
Vastaukset
Moi reissunainen!
Minulla olisi kiinnostusta ja aikaakin.. kysele lisää ja laita viestiä opentime@suomi24.fi
tv FM- VaillaMatkaSeuraa
Suunnilleen samat tuntomerkit omaava nainen, lähdössä välimeren suuntaan, mutta vasta syyskuussa.
- Freeman1
Hei Sinulle VaillaMatkaSeuraa!
Minulle sopii myös syyskuu oikein hyvin...olen samoilla ajatuksilla matkaseuraa etsivä asiallinen mies. Kysele lisää: opentime@suomi24.fi
tv FM
- Freeman1
Hei, täällä olisi matkaseuraa kaipaava mies. Samoilla ajatuksilla voisin lähteä kuin Sinäkin. Olen kaikin puolin ok ja savuton. Elokuu sopii hyvin... kysy lisää: opentime@suomi24.fi. yst.terv. FT
- Elokuussa
Hei FT... tässä osoite johon voit kirjoitella minne haluasit ja lähteä Elokuussa-mietitään jos samat kohteet kiinnostaa :-)
anniina50@luukku.com
- Syyskuu
VaillaMatkaSeuraa olevalle henkilölle. Syyskuussa lähtisin myös minä matkalle tai myöhemminki n sopisi. Laitatko spostiosoitteeseesi niin otan sinuun yhteyttä ja jutellaan enemmän.
- VaillaMatkaSeuraa
Hei, Syyskuu! Jos haluat ottaa yhteyttä niin: Bridget@luukku.com
t: VaillaMatkaSeuraa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117275Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista635328- 954914
- 524065
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494006- 2223893
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283608- 413253
- 522829
- 412407