Titääkö kukaan?

Stellariinatar-Oulainen

Mahtaako treffipalstalla olla ainuttakaan terve järkistä miestä? Oman kokemukseni perusteella ei ole....

101

5051

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TotuusSattuuu

Ei ole. Tervejärkisillä miehillä on muutakin elämää, kuin käyttää tuhansia tunteja aikaa olemattoman etsimiseen. Tai äärimmäisen epätodennäköisen, olen pahoillani.

• prprpro

Seuraatko kokoajan jokaisen ajankäyttöä?

• RoikuVaan

Vain omaani. Jollain sairaseläkeläisellä tai työttömällä voisi olla aikaa leikkiä deittileikkejä. Järkevät panostavat kuntoutumiseen tai työnhakuun, harrastuksiin, itsensä kehittämiseen ym.

• Tervejärkiset löytävät toisen tervejärkisen ja pariutuvat, jäljelle jää vain ne samat tyypit, jotka eivät itselleen koskaan paria löydä.

• muttakivaaoli

Joskus, kauan, kauan sitten sain treffi-ilmoitukseeni järjettömän paljon vastauksia.
      Löysin niistä muutaman ihmisurokseksi luokiteltavan yksilön, jopa tapailin joitain.
      Mutta voi ei, en löytänytkään elämäni prinssiä...

• Ne.tärkeimmät.kriteerit

Puuttuiko prinssiehdokkaitten pituudesta 30 cm vai vuosiansiosta 100 000 euroa vai eikö rikosrekisteri ollut riittävän jännä?

• Kroketta

Happamia, sanoi kettu. Mitä jos sen sijaan miettisit omaa suhtautumistasi naisiin, joista et näy ymmärtävän hölkäsen pöläystä.

• eienää

Mistä vinkkelistä sitten katsookin. Löytyy varattuja miehiä ja seksiseuraa hakevia vapaitakin. Juuri eronneita lohduttajan tarviijaa. Parisuhteeseen kykeneviä tai mielestäni kiinnostavia ei löytynyt. Voihan olla niinkin, että vika oli minussa.

• ojojojjoj

On siellä ainakin yksi, josta tykkäsin kovasti ja olisin halunnut hänet tavata. Tapaamisesta alustavasti sovittiin, mutta se jäi jotenkin roikkumaan, kun en saanut selvää että missä ihan oikeasti mennään. Lähdin pois koko palvelusta kun maksullinen aika loppui ja halusin pitää kesätaukoa. Ne naamat on nyt nähty. S24. Sinne se söpöläinen jäi viestittelemään naisten kannsa.

• Hyvä Stellariinatar!

Pohdit viestiketjun aloittavassa viestissäsi, että oman kokemuksesi perusteella treffipalstalta ei löydy yhtään tervejärkistä miestä...

Näin kun te naiset kokemukseni mukaan treffipalstoilla toteutatte "parinvalinnassanne" Arjalaista Rodunjalosoppia harjoittaen lisäksi muun muassa törkeääkin ulkonäkörasismia, lisäksi tekojenne ollessa jyrkässä ristiriidassa siihen millaiseksi itsenne profiilissanne tuntevana ihmisenä kuvaatte sekä siihen millaista miestä kerrotte kumppaniksenne etsivänne, ei tarvita edes paljon järkeä ymmärtääkseen sen, miksi samat naiset viikoista ja kuukausista toiseen omaa kumania treffipalstoilta etsivät...!

Nimittäin jos te naiset pääsääntöisesti pyritte tekojenne tasolla kohtelemaan miestä kun muinoin Rooman torilta ostettua orjaa, itsekeskeisyytenne kaikessa päätöksenteossa ja oman tahtotilanne ehdottoman toteuttamisen ollessa se, mihin miehen tulisi alistua seurustelukumppaniksenne päästäkseen, voin siis nyt suoraan pohtia teidän naisten "tervejärkisyyttä" seurustelu- / elämänkumpania etsiessänne...

Itselläni kun nimittäin miehenä on se ajatus arjen todellisuudessa, että toista sukupuolta tulee kunnioittaa monipuolisesti tuntevana ihmisenä, eli mm. parisuhdetoimintaa kun toteuttaa ja seurustelukumppania kun etsii, tulee mielestäni omilla teoilla kyetä ansaitsemaan sekä toisen luottamus itseä kohtaan että keskinäinen kunnioitus... Ja näin te naiset ette suinkaan meitä miehiä kohtaan toimi, kun treffipalstoilla seuraa etsitte!

Haluatte ja ennen muuta siis vaaditte paljon, haluamatta sekä kykenemättä itse antamaan mitään...!

• Mistä sinä tiedät eikö olisi myös niitä naisia jotka voisi tarjota aika paljon sopivalle miehelle
        Pidän itsestään selvänä että vastavuoroisuus suhteessa kuuluu asiaan ja tärkeää molempien hyvinvoinnin suhteen

• Hggff
        aurinkorannat kirjoitti:

Mistä sinä tiedät eikö olisi myös niitä naisia jotka voisi tarjota aika paljon sopivalle miehelle
        Pidän itsestään selvänä että vastavuoroisuus suhteessa kuuluu asiaan ja tärkeää molempien hyvinvoinnin suhteen

Punasuden maininnoista on kokemuksia.
        Kohtaamisia se vaatii, jotta sopiva löytyy. Aurinkorannalla laitoin postia varmaan viikko sitten tiedustellen, osuisko paikkakunnat...

• Stellariinatar-Oulainen

Täältä Ylivieskan seudulta ei löydy ainakaan yhtään terve järkistä miestä. Kaiki ovat itserakkaita, omahyväisiä ja mikä pahinta ovat vielä jääneet lapsen asteelle.....

• eoooof

Pitää muistaa kun joskus ajelen siitä ohi. Sanon jossain huoltiksella tai kaupassa, Kärkkäisellä että täällä ei kuulemma ole yhtään tervejärkistä miestä, paikallinen Stella-Riina sanoi niin.

• TervejärkinenM

Ei varmaan olekaan. Ei ole tullut poikettua sinne viime aikoina.
        Nähtäskö vaikka Vanhan Voiman päivillä?

• caramel85

Turhe sinun on Ylivieskan seudulta yriittää etsiä täysjärkistä hetero miestä, kokemuksestani sanon, että ei varmana löydy...

• roolle

Joku saattais titää löytyykö sellaisia.

• nyyyyyyyy

Voi ei löydy. surullisin mielin joudun jättämään tuon palstan, jolla näemmä sekä miehet että naiset ovat aivan sekoja. Saan kummallisia ketjukirjeitä. seksiehdotuksia tne. Ei todellakaan ole parisuhde miehiä siellä yhtään!

• fiksut

miehet ei kirjoittele teille siellä.

• Treffailija

En osaa ottaa miehiin, kun en sellaista etsi, mutta naisiin osaan. Oma otanta on toki aika pieni, mutta niistä n kymmenestä naisesta, jotka ovat tehneet aloitteen, on kahdeksan tehnyt aloitteen seksiin, vaikka ovat heti lähtömetreillä ja profiilissaan ilmoittaneet, etteivät etsi seksikumppania. Olen käynyt treffeillä muutaman kanssa ja aina ne on päätyneet seksiin, joidenkin kanssa otettu muutama uusintakin, kunnes on käynyt selväksi, etteivät he muuta oikeasti halunneetkaan. Olen katkaissut suhteet siihen, ja nykyään katkaisen heti, kun nainen alkaa viesteissään puhua seksistä. Mä etsin jotakin muuta, jotain enemmän. Pillua saa kyllä aina, kun sitä haluaa, mutta oikeasti kiinnostavia ihmisiä tapaa harvemmin.

Se on sitten oikeasti outoa, kun tekee aloitteen naiselle, joka kiinnostaisi (ja jonka kriteereihin mahtuu!) niin jos yksi kymmenestä edes vaivautuu vastaamaan, niin se on jo ihme. Ja ne aloitukset ovat sellaisia, joissa kerron miksi olen kiinnostunut hänestä, kerron itsestäni lyhyesti ja kerron mitä yhteistä meillä hänen profiilissaan kertomansa perusteella on. Ei siis mitään 'copy-pastea' ja 'mitäkuuluu?' aloituksia, vaan jokaiselle henkilökohtainen ja mietitty viesti. Profiilini on aika niukka nykyisin, mutta siellä on kuvat ja perustiedot.

No, "Helmiä sioille" sanoi kettu kun pihlajanmarjan söi. Nykyään en edes etsi aktiivisesti, vaan annan profiilin roikkua ja käyn silloin tällöin sen tsekkaamassa. Luulen, että helpommin löytyy se oikea ihminen oikeasta elämästä, kun ei koko ajan yritä löytää sitä, vaan antaa kohtalon johdattaa yhteen, jos niikseen on.

• Treffailija

Ihan hyvä huti. Luit valikoiden ja lisäsit omiasi. En pidä itseäni 'vastustamattomana', enkä missään sano niin. Lisäksi kirjoitin, etten enää jatka edes viestittelyä, jos nainen alkaa ehdotella seksiä. Osasit sopivasti skipata sen lauseen, että saisit purkaa pahaa oloasi. Kyllä niitä kiinnostavia naisia on 'tarjolla', kuten asian ilmaisit, mutta he eivät vastaa. Livenä toki enemmän, mutta valitettavan samanlaisiksi ovat osoittautuneet hekin. Siinäkin olet hakoteillä, että etsisin seksisuhteita, kun en KOSKAAN tee aloitetta sen suhteen. Uskon siihen, että nainenkin voi ja saa tehdä aloitteen seksiin, jos halua siihen tuntee, se ei ole mikään 'miehen velvollisuus'.
        Rautalangasta vielä: kaikki nuo naiset ovat antaneet ymmärtää, että ovat etsimässä kumppania, eivät 'vain seksiä', jota sitten kuitenkin ovat etsineet.
        Sen verran olet oikeassa, että OLIN tyypillinen, yli 20 vuoden kylmästä liitosta lähtenyt mies, joka huumaantui ja koki mielihyvää siitä, että naiset osoittivat seksuaalista kiinnostusta minua kohtaan. Aika äkkiä kuitenkin se viehätys katosi ja koki inflaation. En odota sinun ymmärtävän, eikä sillä mitään väliä olekaan, kun huutelet randomina puskista tietämättä oikeasti mitään. Hyvää kesää kuitenkin ;)

• Kokemus.kertoo.muuta

Ihmeissäni luin palstaa. Jo siinä on ihmettä kerrakseen, että joku miespuolinen yleensä PÄÄSEE treffeille, mutta kai se niille parhaan näköisille onnistuu sekin. Vielä suurempi ihme on, että NAISET ehdottaa seksiä! Sitä en kyllä usko ollenkaan paitsi ehkä joltakin juopuneelta kassialmalta ja alan ammattilaiselta, mutta häneltäkin vain korvausta vastaan.
        Ja että pillua saat muutenkin! Olet siis väkivaltarikollinen tai ulkomaalainen (hyvää suomea silti kirjoitat!) Jännämies. Ei täällä pillua saa kunnolliset kotimaiset miehet, ei sitten millään! Eiväthän he pääse edes niille treffeille .
        Hyvin uskottavan oloisesti kirjoitettu päiväuni, jossa ei totuuden häivääkään.
        Valitettavasti.
        Enkä itse ole kouluttamaton, työtön, luuseri, varaton enkä niin ruma, että peilit särkyisivät niihin katsoessani, jos sellaista aiot ehdottaa. Sosiaalisessa kanssakäymisessäni myönnän kyllä omaavani puutteita. Enkä osaa "lukea" naista, ts sosiaaliset tuntosarveni ovat sen verran kehittymättömiä, että tulkitsen sanattomat viestit liian helposti väärin ja siksi en uskalla luottaa niihin. Liian monissa tapauksissa on paljastunut kyseessä olevan jotain aivan muuta, usein hyötymistarkoitustakin.
        Niillä harvoilla naisilla, joihin mielelläni tutustuisin esim. treffeillä, on niin ylimitoitetut vaatimukset, etten täytä lähellekään niitä. Olen muutaman kerran yrittänyt ottaa yhteyttä, mutta poikkeuksetta ilman tulosta. Ihan muutama heistä on poistunut palstalta. Jotkut väliaikaisesti, jotkut pysyvästi, eli nähtävästi ovat löytäneet sen etsimänsä. Suurin osa palstan naisista on sellaisia, että eivät minua kiinnosta, muista en tiedä eikä se minulle kuulu. Satunnaisesti olen katsonut muutamia miesprofiileja ja surkeita ovat olleet, ei tarvitse minun yhtään hävetä. Siltikin vain ihan pari omaishoitajaa etsivää on ottanut yhteyttä lukuunottamatta näitä Googlella huonosti suomennettuja huijareita.

• Treffailija
        Kokemus.kertoo.muuta kirjoitti:

Ihmeissäni luin palstaa. Jo siinä on ihmettä kerrakseen, että joku miespuolinen yleensä PÄÄSEE treffeille, mutta kai se niille parhaan näköisille onnistuu sekin. Vielä suurempi ihme on, että NAISET ehdottaa seksiä! Sitä en kyllä usko ollenkaan paitsi ehkä joltakin juopuneelta kassialmalta ja alan ammattilaiselta, mutta häneltäkin vain korvausta vastaan.
        Ja että pillua saat muutenkin! Olet siis väkivaltarikollinen tai ulkomaalainen (hyvää suomea silti kirjoitat!) Jännämies. Ei täällä pillua saa kunnolliset kotimaiset miehet, ei sitten millään! Eiväthän he pääse edes niille treffeille .
        Hyvin uskottavan oloisesti kirjoitettu päiväuni, jossa ei totuuden häivääkään.
        Valitettavasti.
        Enkä itse ole kouluttamaton, työtön, luuseri, varaton enkä niin ruma, että peilit särkyisivät niihin katsoessani, jos sellaista aiot ehdottaa. Sosiaalisessa kanssakäymisessäni myönnän kyllä omaavani puutteita. Enkä osaa "lukea" naista, ts sosiaaliset tuntosarveni ovat sen verran kehittymättömiä, että tulkitsen sanattomat viestit liian helposti väärin ja siksi en uskalla luottaa niihin. Liian monissa tapauksissa on paljastunut kyseessä olevan jotain aivan muuta, usein hyötymistarkoitustakin.
        Niillä harvoilla naisilla, joihin mielelläni tutustuisin esim. treffeillä, on niin ylimitoitetut vaatimukset, etten täytä lähellekään niitä. Olen muutaman kerran yrittänyt ottaa yhteyttä, mutta poikkeuksetta ilman tulosta. Ihan muutama heistä on poistunut palstalta. Jotkut väliaikaisesti, jotkut pysyvästi, eli nähtävästi ovat löytäneet sen etsimänsä. Suurin osa palstan naisista on sellaisia, että eivät minua kiinnosta, muista en tiedä eikä se minulle kuulu. Satunnaisesti olen katsonut muutamia miesprofiileja ja surkeita ovat olleet, ei tarvitse minun yhtään hävetä. Siltikin vain ihan pari omaishoitajaa etsivää on ottanut yhteyttä lukuunottamatta näitä Googlella huonosti suomennettuja huijareita.

En ole komein, en väkivaltainen, enkä ulkomaalainen. En todellakaan mikään 'jännämies', mikäli olen määritelmän oikein ymmärtänyt. Sen verran on vierasta verta, että joskus 1700- luvun lopulla yksi naispuolisista esivanhemmistani on ollut saksalaista sukujuurta. Eikä mikään aatelinen, vaan käsityöläinen. Sellainen ennemmin omia polkuja kulkeva 'yksinäinen susi' olen aina ollut, kuin laumassa kulkeva, saati sitten lammas.

• Tunnen hengenheimolaisutta sinuun. Itse myös jollain tavalla yksinäinen susi ja suvussa saksalaista verta. Ehkä se vaikuttanut myös siihen että en ole "persjalkainen " tyypiltäni

• uliuli

Kirjoituksesi ei herättänyt minussa minkäänlaista emotionaalista kokemusta eli ei pahaa tai hyvää oloa. Siitä heräsi ihmetys, koska kerrot hakevasi muuta kuin seksiseuraa, mutta silti olet valmis seksiin. Toki sinulla on lupa niin tehdä. Itse en kirjoita seksiä pyytävien kanssa ja tapaaminen loppuu alkuunsa, jos miehellä on pienikin ele siihen suuntaan, olipa kyseessä ensimmäiset tai viidennet treffit.

• Treffailija

Niin, minullakin on tarpeeni ;)
        Noin muuten; ehkä sitten luulen itsestäni liikoja ja tavoittelen sellaista, mitä minun on mahdoton saada, mutta mieluummin kuin tyydyn suhteeseen, olisin tyytyväinen suhteeseen. Ymmärrän toki, että myös sen toisen osapuolen tulee tuntea omalta osaltaan samoin, muutenhan suhde olisi yksipuolinen. Eli mieluummin tällä hetkellä yksin kuin välttävässä suhteessa.

• lllllllkk

Viidennet treffit ilman seksiä on jo out.

• höpöä
        Treffailija kirjoitti:

Niin, minullakin on tarpeeni ;)
        Noin muuten; ehkä sitten luulen itsestäni liikoja ja tavoittelen sellaista, mitä minun on mahdoton saada, mutta mieluummin kuin tyydyn suhteeseen, olisin tyytyväinen suhteeseen. Ymmärrän toki, että myös sen toisen osapuolen tulee tuntea omalta osaltaan samoin, muutenhan suhde olisi yksipuolinen. Eli mieluummin tällä hetkellä yksin kuin välttävässä suhteessa.

Eli kuitenkin olit pelkän seksin perään.

• Minimarketinale

Tuskin saat naista miestä ketään.

• Toi875

Niin...ne "kunnon miehet/naiset" ovat parisuhteessa...ainakin niin kauan kunnes ero tulee...

• nähty-on-

Muutaman kerran treffanneena näitä palstalais naisia jättäydyin koko touhusta ihan suosiolla.
      Ei ne naisetkaan siellä ole sitä ainesta mitä haluaisin lähellekkään.

• kyl täält järkeviäkin löytyy?esim.minä!

• Eikukaanvoitietää

Tuon vastauksesi perusteella keskityt siihen mitä et halua ja ajattelet sitä negatiivisuuden kautta.
      Niinkuin tietysti moni muukin tekee. Vaan mitä siitä on tuloksena. Tapaa koko ajan niitä uusia ja uusia ikäviä kokemuksia. Tämä on minun ohje ja ei tarvitse kenenkään noudattaa sitä, kaikki valitkoon oman tiensä.
      Parempi olisi olla uhraamatta ajatuksia huonoihin tapauksiin vaan uhrata ne ajatukset niihin tapauksiin jotka oikeasti on haussa. Eli miettiä millainen se unelmamies sitten olisi. Uneksia se syvälle mieleen mikä miellyttää ja mitä hakee parisuhteelta.
      Ei kannata miettiä huonoja valintoja tai tapaamisia vaan edelleen kuvitella mikä olisi hyvä tapaaminen.

Nyt ajatellaan vain vikoja toisesta ja kuvitellaan että pitäisi ollla täydellinen.
      Negatiivisuudessa voi velloa, se ei vaan johda mihinkään hyvään. Nähkää se mikä on parasta teille ja unohtakaa se mikä ei ole ole hyväksi.

• ylva

Kunnolliset miehet ja naiset ovat onnellisessa parisuhteessa. Jos ovat sinkkuja tai eronneita ja haluavat vielä suhteeseen, niin hakevat ja löytävät kumppanin oikeasta elämästä, eivät kuluta aikaa nettideiteillä.
      Olisi paikallaan tsekata omaa korvien välistä tilaa ja miettiä, mitä haluaa. Jos hakee seksiseuraa, niin hakee stä reilusti. Jos haluaa tutustua pitkän kaavan mukaan ja hakee oikeaa suhdetta , ilmoittaa sen.
      Ällöttää tuollaiset miehet, jotka käyttävät naisia r'nkkausvälineenä.

• Ylvalle

Tuolta välillä miehenä tuntuu. Kunnolliset naiset ovat varattuja ja treffipalstalla olevista löytyy selitys sinkkuuteen. Ei ole helppoa olla kunnollinen mies, joka haluaa löytää kunnollisen naisen.

• uteliasolen
        Ylvalle kirjoitti:

Tuolta välillä miehenä tuntuu. Kunnolliset naiset ovat varattuja ja treffipalstalla olevista löytyy selitys sinkkuuteen. Ei ole helppoa olla kunnollinen mies, joka haluaa löytää kunnollisen naisen.

Minkälainen nainen olisi kunnollinen juuri sinulle?

• Ylvalle

Sopuisa. Huumorintajuinen. Kainolohakuinen ja vähän muutakin.

• ylva
        Ylvalle kirjoitti:

Olen tarvinnut aikaa eron jälkeen miettiä asioitani, olisi ollut väärin rynnätä suoraan suhteeseen ja siitä olisi jossain vaiheessa kärsinyt se toinenkin. Mitään yhden illan juttuja en ole halunnut harrastaa . Niinkin moni tekee ja se on heidän valintaansa, ei ole tehtäväni tuomita.
        Vähitellen olen valmis uuteen parisuhteeseen vailla mitään kiirettä. Asiat saavat tapahtua omassa rauhassaan.

• Ylvalle

Tutustumista se vaatii ilman liukuhihnameininkiä. Seksi tulee kuvioihin olematta yhdenillanjuttu. Se syntyy tai ei. Jos ei, voi jatkaa ystävänä. Viidestä kertasta oli aiemmin hauskaa mielipiteiden vaihtoa.

• ylva
        Ylvalle kirjoitti:

Tutustumista se vaatii ilman liukuhihnameininkiä. Seksi tulee kuvioihin olematta yhdenillanjuttu. Se syntyy tai ei. Jos ei, voi jatkaa ystävänä. Viidestä kertasta oli aiemmin hauskaa mielipiteiden vaihtoa.

Niin se on. Sitä odotellessa :)

• Ylvalle

Viidettä tapaamista?
        Vitsi.

• Ylvalle kirjoitti:

Kunnollisellekin miehelle /naiselle voi tulla ero . Typerää ajatella toisin

• pelleseo

ei o kunnollinen

• jokumies83

Se riippuu millaisen on määritelmän mukaan hakee miestä? Riittääkö jos on asiat kunnossa eli käy töissä ym.? Vai pitääkö olla prinssi jolle raha eikä mikään muukaan ole este. Jälkimmäistä ei kyllä helposti löydy.
      Mutta eipä niitä terve järkisiä naisiakaan juuri ole, aina löytyy mt-ongelmia jos jonkinlaista. Tasapainoinen järkevä vapaa lapseton nainen on kyllä harvinainen, näin alle 40v.

• quatro

Olen tavannut neljä järkevää miestä netin kautta ja neljän miehen kanssa käynyt treffeillä. Jokainen on kuitenkin ollut sovinisti luonteeltaan. Treffit ovat jääneet yhteen kertaan.

• tavis1123

Tää on miettinyt onko sukupuuttoon kuolleet tavalliset miehet. Itse etsiskelin perusjamppaa mut viestiä pukkas toisensa jälkee näiltä komeilta *adonisuroksilta*...tai sit toinen ääripää on nämä varatut ukkomiehet...tai sit nämä pojanklopit jotka lähettää flirttikutsui vissiin sarjatulituksella...

• 42-Sinkkumies

Olen tervejärkinen mies. En ole tarvinnut lääkäriä koskaan ja olen muutenkin fiksu en mikään juoppo. Röökiä en ole koskaan vetänyt. Harrastan kalastusta ja veneilyä. Rikoksia en ole koskaan tehnyt. Se vaan ettei terveitä miehiä naiset halua. Aina jotain ääliö juoppoja naiset tapailee. 20 vuotta sitten olisi asiat toisin että terveet miehet kelpasi ja pääse seurustelemaan mutta sitten joku muutti naiset nirsoiksi eikä nykyään terveet miehet kelpaa.

• Ikisinkku70plusv

Siis mitä sairauksiaan hoitamassa?
        Emme me kaikki sairasta. Ainakaan tuossa iässä. Itsekin kävin lääkärissä ajokorttia varten. Viimeksi melkein 5 v sitten.

Koulutus ehkä sitten jäi kesken. Pakollisen jälkeen vain kuusi vuotta. Viimeisen päästötodistuksessa oli yhdeksikköjä niin paljon, että laskivat keskiarvoa. Mites itselläsi?

Peilistä kyllä alkaa jo näkyä vikojakin, varsinkin iän tuomia. Katsopa tarkemmin omaakin peilikuvaasi sen jälkeen, kun olet ensin juuriharjalla ja mäntysuovalla hangannut ne pakkelit pois. Jäikö kanttia arvostella muitten peilikuvia?

• segweeeee

Etsinnässä mies, jolla terve suhtautuminen omaan itseensä sekä naiseen.

• Oujee

On!

• Oujee

On.seinäjoella ainakin.

• stellariinatar88

Siellä suunnalla voi ollakin: ) Mutta täällä Ylivieskan suunnalla ei ole yhtään miestä jolla olisi edes vähän älyllistä toimintaa: )

• paris-texas

Voi sieltä löytyä joku ihana mutta aluksi kovin ujo ja kokematon, Itse poistin profiilin kun ei vaan natsannut.Kävin muutamilla treffeillä ja pakko sanoa,että voi voi. Ihan molemmille sukupuolille tässä yhteisesti pari vinkkiä: Käykää parturissa/kampaajalla. Siistit ja puhtaat hiukset vaikuttavat. Peskää hampaanne. Laita edes vähän jotain tuoksua,tosi vasta sen jälkeen kun olet käynyt suihkussa. Laita puhtaat vaatteet ja vaikka se 20 v sitten kanarialta hankittu t-paita olisikin sun mielestä hyvä ja kiva niin mieti vielä.Vaikka kirppikseltä saa kivoja,ajankohtaisia vaatteita eli ei tarvitse konkurssiin itseään ajaa niiden takia. Ensivaikutelma vaan on tärkeä. Katso silmiin,hymyile, kysele. Noilla pääsee jo eteenpäin. Olisin halunnut löytää jonkun kivan ukkelin elämääni sulostuttamaan ja kanssani kulkemaan mutta kiinnostus valitettavasti loppuu lökäpöksyihin,keltaisiin hampaisiin tai paskaisiin verkkareihin. Jos ei sen vertaa viitsi panostaa toisen takia ekalla kerralla niin miten sitten myöhemmin? Jos tätä lukee joku hyvä tyyppi piirun alle 60 mutta just yli 50 niin pukkaa viesti:)))

• elflhj

viesti

• Tosipinnallista

Minulta menee aika nopeasti kiinnostunut tällaisiin naisiin, jotka ensimmäiseksi kiinnittävät huomiota pukeutumiseen ja shampoomerkkiin. Minuun tekee positiivisen vaikutuksen, jos jo ulkoisesta olemuksesta näkee että elämäntapaan kuuluu reipas liikunta (urheilullinen pukeutuminen ei tähän vielä riitä).

• Mikäli puhutaan Pohjois-Pohjalaisista miehistä niin epäilen että et tervejärkistä löydä. Tämä ajatus on käynyt mielessä kun olen treffaillut saman seutukunnan naisia. Itse luen itseni tavallisiin miehiin jotka käyvät töissä, harrastavat muutamaa liikuntamuotoa, alkoa harvoin ja ilman tupakkaa pystyy olemaan. Ainoa ehkä pieni poikkeama on se että minulla on vielä kaksi lasta kotona; toki lähtökuopissa kumpikin.

Olen sen verran usein käynyt treffeillä että minulle on jäänyt sellainen tuntuma että tällainen tavis ei täällä riitä. Se johtuu pitkälle siitä että vapaata naista kohden taitaa olla puolensataa vapaata miestä. Oletan että minä en heti ensimmäisellä kerralla saa sukkia pyörimään jaloissa joten toista kertaa harvemmin tulee koska nainen odottaa vielä että tulee joku pidempi, lihaksikkaampi, rikkaampi, paremmassa työpaikassa tai enemmän matkustellut mies kiinnostavammilla harrastuksilla. Tätähän ei nainen tunnusta vaan kääntää asian niin että tuo on varmaan raiskaaja; tai ainakin potentiaalinen sellainen, ja jos ei ole niin ainakin ahdistelija. Joka tapauksessa tervejärkinen se ei varmaan ole; minähän en naisena ole pinnallinen.

Itse olen myös Tinderissä ja täällä ei tahdo oikein sydämmet sovelluksessa kohdata. Tuossa kun olin työreissulla etelämpänä niin heti alkoi supertykkäyksiä tulla läpi ja treffeillekin pyydettiin. Sen perusteella sanoisin että se ylijäämä joka näillä seuduin ei kelpaa on ihan timantti ruuhka-Suomessa.

• M40plus

Tuo pitää täysin paikkansa, ettei Pohjois-Pohjalaisille naisille kelpaa mikään. Eivät kyllä löydäkään sitten ketään ja roikkuvat vuosikausia deittisivuilla. Miesten moninkertainen määrä naisiin verrattuna on todennäköisesti aiheuttanut tuon kusipäistymisen.

Olen jopa miettinyt muuttoa pois täältä etelämmäksi, jossa kysyntä ja tarjonta kohtaavat huomattavasti paremmin omien kokemustenikin perusteella, mutta pitää kestää vielä muutama vuosi täällä siihen asti että lapset lähtevät kotoa...

• KokenutNäin

Anteeks vaan mut olen Etelä-Suomen naisista sitä mieltä että heille kelpaa mies kuin mies. Huorahtavia ovat, ei haittaa vaik olis naimisissa, voivat röyhkeästi tulla tuputtamaan miehelle itseään vaikka vaimo olisi vierellä.

• KokenutNäin kirjoitti:

Anteeks vaan mut olen Etelä-Suomen naisista sitä mieltä että heille kelpaa mies kuin mies. Huorahtavia ovat, ei haittaa vaik olis naimisissa, voivat röyhkeästi tulla tuputtamaan miehelle itseään vaikka vaimo olisi vierellä.

Ei täällä anteeksi tarvi pyydellä, erilaiset näkemykset keskustelupalstoilla on rikkaus. Enkä millään muotoa kiistä tuota ajatusta. Jos on kova miehen kaipuu ja perheen perustamis vietti niin saatttaa kovatkin keinot olla käytössä.

Ja jotta ei nyt ihan menisi naisten polkemiseksi turvasaappaiden alle niin pitää todeta että kyllähän tuollainen käytös on toisaalta inhimillistä. Jos minulla olisi tilanne että pääsisi vähän kuin kaupan teossa ostajan markkinoille niin mistä sitä tietäisi millaiseksi muuttuisi.

• KokenutNäin kirjoitti:

Älä nyt ihan paskaa puhu. En koskisi varattuun mieheen

• ihananainen

Etelä-Karjala -Kymenlaakso alueella on varatut miehet tai erakoituneet miehet kokeilemassa onneaan.

• Poikaystävä-

Terveitä naisia ei löydy. Lihavia sohvaperunoita jotka ovat alkoholisien ex naisia.

• 57single

Tuskinpa kaikki tervejärkiset ovat parisuhteessa:) Ei vaan ole natsannut se oikea. Muutamilla treffeillä olen käynyt ja pakko sanoa,että kun ensivaikutelma kun merkitsee niin siihen onkin kaikki kiinnostus lopahtanut. Jos mies ei osaa käydä parturissa,saati pesulla tai viitsi laittaa kunnon ,puhtaita vaatteita päälleen niin mun kiinnostus loppuu siihen. Itse panostin siihen,että olen siisti ja puhdas ja kivoissa vaatteissa, toinen taas tulee kuin työmaalta. Yritä sitten mykän kanssa keskustella ja saada ihmisestä asioita selville kun ei saa sanaa suustaan:) Jotta näin. Itse olen ihan toimeentuleva,perusnätti mutta tosi mukava nainen,joka tarvitsisi vierelleen miehen, joka osaa ja viitsii tehdä vähän jotain fyysistäkin, seksikin pitäisi maistua,ei saisi olla läheisyydenkammoinen mutta ei mikään roikkujakaan. Töissä pitäisi käydä ,juoppo ai saisi olla,ja olisihan muutama muukin juttu vielä mutta olen lakannut etsimästä,koska tuollaisia miehiä ei vaan ilm.ole. Nautitaan kesästä nyt kuitenkin.

• lispetti77

Samaa kokemusta ja tapaamani miehet ovat olleet opettaja, hammaslääkäri, upseeri, sairaanhoitaja. Treffeille tullaan tuulipuvussa, vaikka on sovittu ruokailu kivaan paikkaan. Tai sitten on joku reuhkana takki vedetty päälle tai 80-luvun collegepusero. Kaikki nyt ovat puhtaita olleet ja hiuksetkin suht leikattuina.
        Miehestä näkee, arvostaako itseään ja treffiseuraansa.

• ldldldldld
        lispetti77 kirjoitti:

Samaa kokemusta ja tapaamani miehet ovat olleet opettaja, hammaslääkäri, upseeri, sairaanhoitaja. Treffeille tullaan tuulipuvussa, vaikka on sovittu ruokailu kivaan paikkaan. Tai sitten on joku reuhkana takki vedetty päälle tai 80-luvun collegepusero. Kaikki nyt ovat puhtaita olleet ja hiuksetkin suht leikattuina.
        Miehestä näkee, arvostaako itseään ja treffiseuraansa.

Naisesta ei näe arvostaako mitään? Hampurilaisbaarikin on kiva paikka, tai mikä tahansa kahvila. Itseään voi arvostaa todella paljon vaikka vaatemaku ei olekaan sama kuin jollain yksittäisellä naisella.

• lispetti77

Ei minunkaan mielestä tervejärkiset ole täälläkään treffisivuilla. On hyviä kirjoittajia, jotka osaavat sosiaaliset taidot somessa. Muun elämän kohdalla se ei suju.

• Kunnollinenmies-

Naiset just ei halua fiksua kunnollista miestä. Siksi olette yksinäisiä sinkkuja vielä pitkään. Pahikset pääsee heti 5 minuutissa naisen aloitteeesta panemaan.

• fillaristiblondi

Kyllä ainakin yksi järkevä mies on tai ainakin oli. Hyvä juttuseura, täsmällinen, suorapuheinen, ei lainkaan lepertelyjä, ei vongannut seksiä. Arvostin häntä ihmisenä.

Kadotin yhteydet häneen tilanteessa, joka minun olisi pitänyt hoitaa. Harmittaa.

• Make-raahe

Stellariinatar on ainakin tosi fantastista petiseuraa ja on ainakin varma saanti, kun vain nätisti pyytää. Ei tarvi kuin vähän vihjata, niin pöksyt tippuu: )

• Ikisinkkumies

Varmaan paljonkin on terveitä miehiä mutta ne just ei kelpaa naisille. Ei kaikki voi olla tyhmiä hulluja ihan tilastollisesti. Mies pääsee paljon helpommin treffeille olemalla tyhmä ja joku pelimies jännämies.

• banaalinainen

Olen terve ja hoikka nainen, ei pyydetä treffeille. Liian asiallinen ja tylsä. En edes markkinoi itseäni missään kuvien kanssa, en muutenkaan.

• ppppe

Mitä jos markkinoisit itseäsi kuvien kanssa, saattais tulla treffipyyntöjä enemmän kuin tarpeeksi. Asiallinen ja tylsä ei ole mikään este treffipyynnöille.

• banaalialähestynyt

Noiden tietojen perusteella olen melko varmasti sinuakin lähestynyt. Hoikkana ja hyväkuntoisena etsin kaltaistani hoikkaa. Ei heitä löydy "lähialueilta" kuin korkeintaan parikymmentä. Tai ehkä kuulut selvästi eri ikä-ryhmään, tai olet liian pitkä. Useimmilla, joita olen lähestynyt, ei ole kuvaa, ei minullakaan.

• jossu-Ylivieska

Olen huomannut saman, että Ylivieskassa ja Oulaisissa ei ole ainuttakaan terve järkistä sinkkumiestä. Enin osa on tosi naismaisia ja loput on itsekeskeisiä ja omahyväisiä hupiukkoja....

• ylva

Varmasti on tervejärkisiä miehiä täälläkin, treffisivuista en osaa sanoa. Ainakin joittenkin miesten kirjoitukset sopivat minun järkeeni ja voisin jopa kuvitella juttelevani parin heistä kanssa .

• M35vee

Pidän itseäni ihan tervejärkisenä. Olin tuolla suomi24 treffeillä ehkä viikon. Ei oikein ole minulle tehty tuo naisten huomiosta kilpailu. Huomasin melkein heti, että naisille tulee varmasti satoja viestejä miehiltä. Vaikea erottua mitenkään joukosta ja naiset helposti olettaa seksinvonkaajaksi. Etsin siis ihan vakituista parisuhdetta.

Olen eronnut pari vuotta sitten yli 10 vuotta kestäneestä parisuhteesta. Lapseton, mutta koira on. Vakityö, en polta, alkoa satunnaisesti.

• tyyyyuli

Mistähän huomasit melkein heti että naiset saa satoja viestejä? Jos olisit ollut plussajäsen niin tottakai olisit kuukauden siellä viettänyt etkä vain viikkoa.

• M35vee

Siitä etteivät vastaa viesteihin, koska niitä tulee niin paljon.

• lölölö
        M35vee kirjoitti:

Siitä etteivät vastaa viesteihin, koska niitä tulee niin paljon.

Jospa saavatkin vain kymmeniä viestejä

• ylva

Kun oikeat ihmiset kohtaavat, on enemmän vastauksia kuin kysymyksiä.

• llkl

Antavat siis kysymykseen useita vastauksia, osa totta osa ei.

• EnTiedä

Minä olen mies ja toistaiseksi treffipalstalla, järki on vielä suhteellisen terve. Onnistuin joku aika sitten pelästyttämään/suututtamaan kaksi naishenkilöä harkitsemattomilla viesteillä. Kävin kuitenkin äskettäin ensimmäisillä nettitreffeillä (lieneekö oikea termi) ja treffikumppani sanoi harkitsevansa, miten jatketaan. Mitähän tämä tarkoittaa suomen kielellä? Ihminen ei nimittäin ymmärrä naisen ajattelua.

• suomennosta

Jos ois oikeesti kiinnostunu, ei tarttis mitään "harkintoja" haluaako jatkaa juttua.

• amanda1111
        suomennosta kirjoitti:

Jos ois oikeesti kiinnostunu, ei tarttis mitään "harkintoja" haluaako jatkaa juttua.

Just niin. Kun ihmisestä on kiinnostunut, ei ole tarvetta harkita mitään.

• bloginkirjoittaja

Komppaan mieskommentoijia. Ei vain siksi että he ovat miehiä, vaan siksi että jos kertoo naisten olevan yhtä paljon ja enemmänkin seksin perään kuin miesten, sohaisee samalla ampiaispesään. Lukeehan joka toisessa naisen profiilissa ettei etsitä vain seksiseuraa, mutta käytännön kokemus osoittaa toista. Aloin kirjoittaa blogia aiheesta asettuen ampiaisenpistoille alttiiksi. Sanotaanhan ettei totuus pala tulessakaan,vaikka se ei aina kiva olisikaan. jaskaa.blogspot.fi

• seksi.on.keksi.savoksi

Kummasti vain ne seksiä vonkaavat naiset ovat osanneet minua vältellä. Nuorempana satunnaisilla treffeillä, nyt jo ynhteydenottoyrityksissäkin.

• stellariina

Taas tuli koettua, että Ylivieskan seudun äijistä on enin osa itsekeskeisiä kyrvänsyyliä. Ei kenänkään lupauksiin voi enää luottaa......

• Puhuitsestäsiapina

Ilmeisesti kullikaruselli pyörinyt kun tuntuu kaikista olevan kokemusta...Sano mulle mitä mies lutkalla tekee?
        Taitaa omassa vitussasi se syylä olla.

• stellariinatar-Oulainen
        Puhuitsestäsiapina kirjoitti:

Ilmeisesti kullikaruselli pyörinyt kun tuntuu kaikista olevan kokemusta...Sano mulle mitä mies lutkalla tekee?
        Taitaa omassa vitussasi se syylä olla.

Taidat olla homppeli, kun olet noin hyvin perillä noista kullikaruselleista. Taitaa olla sinun pepussa pyörinyt kullikaruselli.........

• MakeRaahe

Ei ainakaan terve järkistä naista löydy. Tutustui eilen Raahelaiseen nimimerkillä keväthenkäys liikkuvaan naiseen, kaikenlaisia hupiakkoja sitä maa päällään kantaa : )

• amanda1111

Onko tervejärkisiä miehiä juuri missään? Se on naisten ominaisuus.

• jeppe79

Terve järkiset naiset ovat tosi harvassa, yh-äitejä lukuunottamatta. He ovat enimmäkseen tosi mukavia ja ystävällisiä naisia.

• tervejärkistäjuu

Että semmosta.. varsin terveeltä ja täyspäiseltähän toi kuulostaa.. ja sitte nää katkerat rääväsuu lerput vielä itkee ja raivoo täällä kun ketään ei kiinnosta :-D tulikohan mieleen että monet hiukankaan fiksummat hankkii lapsia ihan tarkotuksella yksin, koska se on huomattavasti houkuttavampi vaihtoehto kun sunkaltasen kans?

• Tutkijamies_
        tervejärkistäjuu kirjoitti:

Että semmosta.. varsin terveeltä ja täyspäiseltähän toi kuulostaa.. ja sitte nää katkerat rääväsuu lerput vielä itkee ja raivoo täällä kun ketään ei kiinnosta :-D tulikohan mieleen että monet hiukankaan fiksummat hankkii lapsia ihan tarkotuksella yksin, koska se on huomattavasti houkuttavampi vaihtoehto kun sunkaltasen kans?

Eiköhän ne lapset ole pääosin kullikarusellin tuotosta kun ehkäisykin on siinä kiimassa päässyt unohtumaan.
        Esimerkiksi meidän valtavat avioero puhumattakaan avoliitto eroista juontaa näistä samoista ongelmista mitkä ovat nettitreffeillä..Mieheillä ei ole riittävästi valikoimaa = Se "oikea" on käytännössä mahdotonta löytää = Useimmat ihmiset epätoivossaan päätyvät väärien ihmisten kanssa yhteen(sen ainoan jonka on saanut) = Parisuhde ei toimi pidemmän päälle.

• HotorNot

Kirjoitampa tähän nyt tämmöisen mieltä painavan kysymyksen kuin että lähettälevätkö seksideitti ym. muut deittichat sivustot esim. uutiskirjeitä sähköpostiin vaikka ei koko sivustolla ole omaa deittitunnusta/käyttäjätunnusta??

En oikein usko että sellaisia posteja muuten tulisi edes ellei ole juuri sitä tunnusta, mutta kertokaas te viisammat jotka tiedätte asian laidan.

Vois mies kuin mies hitto sanoa suoraan vaimolleen jos hakee seksideittejä netin välityksellä salaa koska ei se kotona oleva nainen muuten osaa parantaa/miellyttää miestään oikealla tavalla jos mies ei kerro mitä toivoisi hänen tekevän esim. seksi puuhissa jne..

• ffffrg

Jos on mennyt vastaamaan jollekin sähköpostilla niin sit vois postia alkaa tulla mutta käyttäjätunnus hyvinkin vois olla tehtynä, seksideittipostia ei kyllä tule jos mitään toimintaa ei ole ollut.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      315
      7907
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      91
      6168
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      173
      3611
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      32
      2147
    5. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      2076
    6. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      39
      1993
    7. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      196