Vaikkapa Alanyan auringon alle tai Marmariksen, kaipaa rentoa kivaa seuraa aikuinen nainen -50plus 60 miinus mielellään ikätoive-mennään yhdessä ja erikseen fiilisten mukaan-iltaisin kivempi kaksin- kuin yksin lähteä syömään ja juomia maistelemaan iloisessa seurassa :-)
Elokuussa lomalle
9
1032
Vastaukset
- Freeman2
Hei Sinulle!
Käykö miesseura matkalle; asiallinen, vapaa ja fiksu kaikin puolin. Sovin ikähaarukkaasi ja elokuu sopii hyvin. Iltaseura samoin ajatuksin olisi tarpeeseen. Laita kommentit :). Tv Freeman2 - Aloittaja
Naisseuraa haen-
Kannattaisi mainita se jo eka viestissä hakeeko nais- vai miesseuraa niin olisi kaikille heti selvää ;) !
- Aloittaja
Juu kannattaisi-vaan nyt laitoin -mutta mitäpä pienistä...
- alanyassakäynyt
Hei. 58 v nainen Tampereelta kiinnostunut lähtemään reissuun. Elokuun 2 viimeistä viikkoa lomaa. Voin kulkea yksin tai kaksin, paljon reissannut.
- Aloittaja
Hei alanyassa käynyt, elokuun alussa alkaa lomani ja on kolme viikkoa.-
- alanyassakäynyt
Mun loma alkaakin 13.8. ja siitä kaksi viikkoa. Tuo eka viikko (viikko 33) olisi sitten yhtä aikaa (?), voisin lähteä viikoksi. Lähtö aikaisintaan 11.8. mulle sopiva.
- Aloittaja
Joo kyllä se sopii-itse lähden varmaan viikkoa aikaisemmin-ja kumpi vaan käy Alanya tai Marmaris...
- Aloittaja
pSvoit laittaa meiliä matkamimmi57@gmail.com jos olet yhä lähdössä.-)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117285Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista635368- 954924
- 524075
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494006- 2223903
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283618- 423305
- 522849
- 422427