Hei! Oon 2004 vuonna syntynyt tyttö, ja oisin ny vailla kesätöitä :) Jos kellään Kalajoen / Joensuun alueella asuvalla ois mitää pientäkään hommaa mistä vois saada vähä taskurahaa nii ilmotelkaas ihmeessä! Voisinko näin sanoo et oon melko vastuullinen. Hygieniapassiakin löytyy jos siihen on tarvetta!
Kesätöitä?! (Joensuu/Kalajoki)
5
244
Vastaukset
- VääräPaikka
Ensiksi: Olet armottoman myöhässä kesätöiden suhteen.
Toiseksi: 14.-vuotiaan on äärimmäisen vaikea yleensäkään saada mitää kesätöitä. Kysele naapureilta jotain koiran ulkoilutusta / siivousta
Kolmanneksi: Suomi24 palsta on todellakin väärä paikka kysellä töitä.- niinn
Omistanongelmia kirjoitti:
Kyllä 14 vuotiaana saa jo jos millaista kesätyöpaikkaa hankittua.
Laitapa esimerkkejä Kalajoelta tai Joensuusta.
Sielt en tiedä, mutta Hangossa esim. ruokakauppoihin tai muihin liikkeisiin pääsee aika helposti ja ravintolat ottavat myös. Luulisi että samanlaisiin paikkoihin sielläkin pääsee.
- Lel
Ite olin 14v jo leikkaas nurmikkoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117245Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista625149- 954834
- 523985
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493946- 2173837
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283518- 413143
- 512791
- 412367