Mitä märisijöitä!

Minä ainakin liityn noihin haukkujiin. Hau hau! Hau! Miten noin tolloja voi olla olemassa? Hau hau hau. Tästä on lyhyt matka tähän jotta ha ha ha ja sitä kautta heh heh. Minäkin joskus haukun, hi hi hi hi. Että voi joku olla pelkureitten pelkuri:

https://yle.fi/uutiset/3-10238540

10

488

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tämä on kaikkien aikojen huvittavin juttu. Voi että mulla hirnuttaa. Huolestunut tollo ei uskalla lastaan laittaa postilaatikolle kun pelkää sutta niin paljon. Miten tämmönen voi olla mahdollista? Mikä tätä kansakuntaa vaivaa? Mitä ihmettä nuo palliaivot kuvittelevat? Pöljä tarvitsee Susianalyysia, se on selvä se.

• Hau! Hau hau....heh heh. Hau hau hau hau hau hau....tiedätkös piin likiarvoa kuinkakin pitkälle....he he he ja hau hau. Minä aloin ihan haukkumaan kuten rakkikoira. Niin paljon ihmetyttää tuo tollojen typeryys.

• On tämä ihan oikeasti huvittava juttu. Tätä pitää ihan juhlistaa. Julistan täten nuo susipelkurit vääjäämättömään mattiin. Shakkilaudalla nuo vaan kusisivat ja paskoisivat hädissänsä. Vaikka antaisin Daamin tasoitukseksi, niin matittaisin tuommosen alta kymmenen siirron. Voi että mulla oikeasti hirnuttaa. Hyi mitä ihmisjätettä sitä on olemassa.

• Nyt on kaikki nähty ja koettu. Minä olen oikeassa Susianalyyseinini. Maaseudulla on oikeasti olemassa tuommoisia a kirjaimella alkavia. Hysteerikkoja. Kehtaavat vielä naamaansa näyttää ihan julkisesti. Niin tyhmiä ovat hädissänsä.

• Plööööööh

Voi että mulla hirnuttaa.

• Pane_sinä

vaan niitä susiasi ja syö se kuriton rakkisi.

• Minäkö tänne näin järkevää olin taas kirjoitellut? On niin monta rautaa tulessa koko ajan, että huh huh. Ja heh heh. Kyllä voi olla joku pöljä kun ei lastaan uskalla pihalle päästää susien vuoksi. Tuommonen joutaisi vankilaan taikka hoitolaitokseen lapsen rääkkäämisestä taikka vaikkapa tyhmyytensä vuoksi.

• Jos_et_itsekään

muista, että mitä on tullut kirjoitelluksi niin parasta on lopettaa kirjoittelu kokonaan.
        Ja toinen juttu: "järkevä" ei ole se adjektiivi, jolla sepustuksiasi parhaiten kuvaillaan.

• Jeeeeeeeh

Hau hau hau hau.....hau hau! Hau hau.....hau hau hau. Hau! Hau hau hau.....haukuttaa niin paljon nuo susimärisijäpellet, heh heh.

• pumpumvaa

jos susi tai sudet tulee lähelle kotiani oleilelemaan jotenkin tuntuu et rihlako etin.ja pamautan.paskat välitän muusta.et pum.pum.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      54
      7168
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      711
      3314
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      142
      1605
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      245
      1424
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1355
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1341
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1220
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1217
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1165
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1124
    Aihe