Käyn aktiivisesti eri kirkkokuntien tilaisuuksissa. N. 70 tilaisuutta vuodessa. Srk, johon itsekin kuulun, kuuluu paljon yli 75v kristittyjä. Olen ollut siellä numero 23 vuotta. Pakollinen tervehdys on tilaisuuden alussa tai lopussa. Siinä kaikki sosiaalinen kanssakäyminen vuosikymmenten aikana. Toisessa srk:ssa käy kaikenikäisiä, myös kauniita,oppineita naisia. He tulevat juttelemaan kaikenlaisista asioista. Itsellä on ikää lähempänä 70v, mutta kovassa kunnossa. Olen ollut onnellisessa naimisissa vuosikymmenet. Kertokaapa rehellisesti kummassa srk:ssa itse kävisitte.
Hengelliset tilaisuudet
Aktiivinen
1
265
Vastaukset
- Kovakuntomyös
Siinä, missä on kristittyjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225614- 324960
- 292864
- 342384
- 372088
- 152038
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 261622
- 121621
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons301539