Naiselle hyvää huomenta! :)
Heräsin jo aamun 4 ltä, eikä nukuttanut yhtää, sitävastoin nytte nukuttaa sikana.
Mutta neljältä tonne vielä pudenlatvoihin paistoi aurinko.
Pilvinen keskiviikko aamu.
8
747
Vastaukset
- hongkongkingkong
Juu, aika paljon näkyy taas ilotulitusraketteja taivailla Hong Kong -valtiossa.
King Kong -hahmoa ei ole vielä näkynyt... - aitoriitta
Huomenta. Täällä taas nyt paistaa aurinko. Juhannusta päin mennään. Ensi viikko vielä. Nukuin todella hyvin. Olin illalla kävelyllä ja tapasin vanhan naapurin. Oli mukava jutella pitkään. Minulla on vaan ärsyttävä tapa vähätellä toisten kokemia vaikeuksia. Haloo Helsingin Elli sanoi telkkarissa eilen, että koskaan ei pidä aliarvioida toisten kokemaa tuskaa. Olen muka ymmärtävä mutta en kuitenkaan tunne riittävästi empatiaa. Tässäkin oli kyseessä aika iso asia perheelle. Sinulla on vielä tehtävää minun suhteeni mutta tiedän, että onnistut. Olet itse niin empaattinen. En tiedä, miksi minulla on niin hyvä kuva sinusta, on vaan. Vietä mukava päivä, ota pitkät päiväunet ja nauti elämästä tässä ja nyt.
- HänelleTeelle
Hyvää huomenta miehelle! Pilvistä säätä ja päätä särkee. Ennen kuutta heräsin. Mukavaa työpäivää!
- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka....
Jos nukkuisit kanssani..
Opettaisin sunt nukkumaan...pitkään...
Mut taidat mennä aikaisin nukkumaan..
Kun minä taas en....kun ei tarvii...
Tiedän kyl et olisi hyvä mennä aikaisin....
Parempi terveydelle...
Aukaisin vasta silmät...tekee hyvää Hesan jälkeen mul sitä uni velkaa....
Kato kun ryyppään ja rellestän siel niin paljon...ja leikin äijien kans.....jee...
Munsta tulee .....Bäd Kööl ...siellä...
Täytyy munkin välii....
Enkä nuku päivä unii...
Vietä nais dei ...ole. häpi....voisitko ajatella minua....pliis....tai en tiedä...onko hyvä ajatus...kun oon ....Bäd Kööl....
Tsau ...Beibi....❤ - pakkasespanja
Kuulin mielenkiintoisen asian, kun tunnetusti Espanjan Fuengirolassa pitää aina olla toppatakki päällä jotta tarkenee. Jos Espanjaan suuntaa, kannattaa jo pukeutua toppatakkiin koneeseen lähtiessäkin.
Joku makedonialainen ukkeli kertoi että 47 astetta auringossa on sellainen normaali... jossain mustan meren rannoilla makedoniassa, sanoi että joo Suomessa on tämä helle hyvä keli, noin 25 astetta on hyvä.
Jos menee kovin paljon yli 40 auringossa, niin on mahdotonta liikkua sitten ulkona ollenkaan, tämähän on tavallista jossain texasissa ja nevadassa, arizonassa, amerikkalaisten aavikoillakin. - nnnnainennn
Hyvää huomenta :)
- Kuokallesuollatöitä
Juu nii määkii uuiiiiii, tai ei sittenkään.. tai jos nyt kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7395003Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734239Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732321Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192125MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401898- 961716
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711493OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921203
- 941154