Onko täällä muita jotka odottelee XAMK:ista valintakokeiden tuloksia? Itse hain Mikkeliin ja päivätoteutukseen. Vielä ei ole tuloksia tullut, mutta toivottavasti ihan pian!
XAMK sairaanhoitajaksi hakeneet
31
2419
Vastaukset
- Haaveilija14
Minä myös. Mikkeliin sekä Savonlinnaan. Toki eivät ole ensisijaisia hakutoiveita mutta tuloksia odottelen. Piinaava odottamista.
- Unelmaa
Tääl olis yks. Hain Kotkaan sh monimuoto ja ensihoitaja monimuoto,lisäks Porvooseen sh monimuoto. Piinaavaa tää odottelu..
- Slinna
Slinnaan monimuoto sh:ksi. En ole ensikertalainen niin haasteellistahan tämä on. Tuloksia odotellessa..
- Eijaksaodottaa
Joko??
- Unelmaa
Taitaa mennä ens viikkoon...mut hyvää juhannusta kaikille malttamattomille :)
- Odotus2018onpitkä
Joko tuli?
- Jjj
Mulla lukee vielä että 'kesken'... Hain Mikkeli ja päivätoteutus...
- Paskaaaa
Sama...
- VITUTTAA
Joko???
- Ahdistunut
Onko kukaan saanut tuloksia vieläkään??
- iyufhfjg
odottelen myös
- Jännittynyt
Ei ole tuloksia tullut....
- Geronimoksi
No, tietääpähän ainakin sen, että odotus loppuu huomenna :)
- Vittuuuuuu
Mutta siis jos ei ole hyväksytytkään saaneet XAMK:ilta tietoa opiskelupaikasta niin ehkä on vielä toivoa, kun opintopolussa lukee että valinta kesken?!
- Geronimoksi
Käsittääkseni sotelin tuloksia ei ole julkaissut vielä mikään taho.
- Unelmaa
Aina on toivoa,mutta pessimisti ei pety..
Kesken on edelleen. Oon päättäny hakea vaikka kymmenen kertaa kunnes pääsen mut oishan se kiva päästä ni ei tarvis enää päntätä esivalintakokeisiin :) - gkrndk
Olkaa nyt ihan rauhassa. Valintakoeyhteistyötä tekevät koulut julkaisevat tulokset huomenna. Menkää tekemään jotain järkevää vaikka pihalle, ei se sivujen jatkuva kyttääminen auta kun ei se tieto ole tänään tulossa
- Vihdoin
Savonlinnaan Xamk sairaanhoitaja-monimuotoon tuli itselle tulos hetki sitten. Näkyi Opintopolussa ja sähköpostiakin tuli. Sisällä olen.
- Stnaaa
Xamk Mikkeli ja päivätoteutus edelleen KESKEN....
- Vihdoin
Oliko 1.vaihtoehtona? Minulla oli..
- VITUTTAA
Vihdoin kirjoitti:
Oliko 1.vaihtoehtona? Minulla oli..
Oli 1. vaihtoehto. Joko sait tulokset? Edelleen kesken.
- Unelmaa
Sähköposti toi uutisen..mä oon sisällä ekassa toiveessani Kotkan kampus sh monimuoto!
Kolmas kerta toden sanoo :) - Ahdistunut
ONKO KUKAAN SAANUT MIKKELIIN SH PUOLELLE TULOKSIA
- Hakija1234
Minkälainen xamkin sh valintakoe oli? Oliko kovin haastava? Ensi syksyn haussa tarkoitus hakea. Olisi kiva tietää mitä pitää harjoitella
- Slinna
Useampi tunti soveltuvuuskokeita, matikkaa ja äidinkieltä plus psykologin haastattelu. Psykologitiimi Pääoman vetämä koe.
- Akkuri
Moni tuttu saanut tiedon hyväksytty monimuotopuolelle sh xamk, olisiko ne tulokset valmistuneet aiemmin ja päivätoteutukset menee huomiselle? Toivon ainakin näin...t. Xamk päivätotetus sh.
- Stnaaaa
Tuskin enää tänään tulee yhtään mitään :(
- Hohhoijaaaa
Vituttaa tää odottelu...
- aaaaaaaaaaa
Joko on tullu tulokset?
- Geronimoksi
Tuli heti kahdeksan jälkeen aamulla.
Pääsin! - Jeppe33
Mimmoset pääsykokeet oli savonlinnaan monimuotoon? Lisähaussa täytyy hakee sinne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467645
- 334223
- 573715
- 503200
- 172876
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652581- 562427
- 512388
- 402339
- 162286