Rukousaihe Seinäjoelta

JumalaMaksaaTakaisinSata

ILKKA:
Rahapula johti irtisanomisiin Seinäjoen helluntaiseurakunnassa
Taloudelliset haasteet ovat ajaneet Seinäjoen helluntaiseurakunnan kahden työntekijänsä irtisanomiseen.

Rukoushaaste: käydään maksamassa velat pois yhdessä. Herra siunaa iloista antajaa.

53

6023

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • johtajuusvaje

Jumalattomuus näkyy siunauksen puutteena. Ei pidä osallistua pimeyden töihin.

• mihinmeni

Mihinkäs se Närhi on hävinnyt kun ei kuulu mitään enää siltä rintamalta!

• Nettitieto

Yhteystiedot - Avainmedia Lähetysjärjestö: Niilo Närhi Toiminnanjohtaja.

• PetriOnKalamies

Moni muukin helluntaikirkkoseurakunta on siinäjasiinä lähes vararikossa. Ainakin Porin Helluntaikirkko on nälissään ja varaton kuin kirkonrotta. Porin helluntailaiset ovat monien rumien temppujen jälkiltä lamassa. Mutta onneksi heillä on sentään Petri Harjula, joka vihkii sitä haluavat.

• PääkonttoriTiedottaja

Porin helluntaiseurakunnan rukoushuoneyhdistyksen talousvaikeudet johtuvat ainoastaan siitä , että jollekin siellä jäsenelle pitää maksaa kohtuuttomia korvauksia oikeuden päätöksien mukaan.
        Helluntaikirkko ei ole millään tavalla osallinen oikeudenkäynnistä.

• eitietenkään
        PääkonttoriTiedottaja kirjoitti:

Porin helluntaiseurakunnan rukoushuoneyhdistyksen talousvaikeudet johtuvat ainoastaan siitä , että jollekin siellä jäsenelle pitää maksaa kohtuuttomia korvauksia oikeuden päätöksien mukaan.

Ja oikeuden mukana ololla ei tietenkään ole mitään tekoa kirkkohoopouden kanssa, eihän ole, tapulilookisuuden mukaan.

• pientärajaa

Helluntaikirkko ryösti yhdistyksen omaisuuden. On osallinen täysin. Sama on tapahtunut monilla muillakin paikkakunnolla. Helluntaikirkko on kuin käki; työntää Raamattuun uskovat pois. Eihän sellaista vääryyttä voi katsoa.

• SamaaMieltä

Ei niin.

• PääkonttoriTiedottaja
        pientärajaa kirjoitti:

Helluntaikirkko ryösti yhdistyksen omaisuuden. On osallinen täysin. Sama on tapahtunut monilla muillakin paikkakunnolla. Helluntaikirkko on kuin käki; työntää Raamattuun uskovat pois. Eihän sellaista vääryyttä voi katsoa.

Helluntaikirkko ei ollut osallinen oikeudenkäynnissä. Kyseessä oli yhden seurakuntalaisen ristiretki omaa helluntaiyhdistyksen varojen saamiseksi oikeuden päätöksen kautta.

• pientärajaa

Helluntaikirkko ei ollut osallinen oikeudenkäynnissä. Kyseessä oli yhden seurakuntalaisen ristiretki omaa helluntaiyhdistyksen varojen saamiseksi oikeuden päätöksen kautta.

Helluntaikirkko on käynyt oikeutta yhdistyksen varoilla. Vieläpä hävinnyt kolme (3)kertaa.
        Olet epäilemättä oikeanlaisen nimimerkin valinnut "PääkonttoriTiedottaja", niin suuri on sokeutesi, että et usko etkä hyväksy tosiasioita.

• PääkonttoriTiedottaja

• Ekonomiii

Porissa helluntai kirkossa likaa työntekijöitä, yksi pastori riittäisi.!

• jaLsiääkahviaOdotellessa

Tuppurainen ja Perho :)
      Joten onko tämä sitten ihme ettei Herra, jolla on kaikki kulta ja hopea, sitten anna heille varoja.

Itse ihmettelen, kuinka kauan Jumala sallii heidän vielä, hhmmm,
      Jos minä saisin päättää, he eivät pääsäsi, Jumalan kasvojen eteen, vaan joutuisivat.
      peini sanojen ero mutta, lopullinen.

Nyt, se että Jumala itse sitten, "kynii kanansa" on selvää. kuintenkin, Herra usein käyttää ihmistä.

Joten taas ja niinkauan kunnes saan:

Esirukous:
      Rukoile Jumalaa ja kanna minut Herran eteen :)

ja kuten olen Jumalalle luvannut ja Jumalani, Herra Sebaot TIETÄÄ, puhdistan seurakuntaaa, siinä määrin että sitä kehtaa Herralle "näytää".

Nyt Koska, Jumala Kaikkivaltias, Herra Sebaot: ei vielä ole kuullut Rukoustani, pyydän ja tarvitsen teidän apuanne.

Joten Rukoukseni on, ja Jumala sitten päättää tahi säätää:
      Jumalani, oijospa, notkistaisit taivaat ja astuisit alas, minua tapaamaan.
      Kuule Herra, ja vastaa minulle kiiruusti, Poikasi, Herran Jeesuksen nimessä ja armosta.
      Totisesti, totisesti, kuule Herra ja vastaa. amen.

• DoctorT

Tätä olen jo tovin odottanutkin!

Kun Herra on Henkensä poisvetänyt, tulee alamäet ja jyrkät!

HelluntaiRikkojen ajautuminen konkursseihin vielä nähdään! Jumalan seulontamylly on armoton ja käy kiinni rakkaimpaan eli rahaan ja se vie totiseksi sadetanssijat ja muut!

• Kirjakääröt

Jes.65:24 Biblia (1776) Ja tapahtuu, että ennenkuin he huutavat, tahdon minä vastata; koska he vielä puhuvat, tahdon minä kuulla. Kirjoitetaan: ennen kuin.

• VoitostaVoittoon

Totta totisesti,
        Nyt vastaus on jo tulossa, mutta minulla on vielä, jaakobin paini kesken, mutta olen varmasti voittava :)

1. Moos. 32:28
        Silloin hän sanoi: "Sinun nimesi älköön enää olko Jaakob, vaan Israel, sillä sinä olet taistellut Jumalan ja ihmisten kanssa ja olet voittanut".

Joten olen voittanut, jopa Jumalan enkelin eli Jeesuksen :)
        vaim miten tämä tulee tulkita :)

Ihmeellinen on Herra :)

• OdottavanAikaEiOlePitkä
        VoitostaVoittoon kirjoitti:

Totta totisesti,
        Nyt vastaus on jo tulossa, mutta minulla on vielä, jaakobin paini kesken, mutta olen varmasti voittava :)

1. Moos. 32:28
        Silloin hän sanoi: "Sinun nimesi älköön enää olko Jaakob, vaan Israel, sillä sinä olet taistellut Jumalan ja ihmisten kanssa ja olet voittanut".

Joten olen voittanut, jopa Jumalan enkelin eli Jeesuksen :)
        vaim miten tämä tulee tulkita :)

Ihmeellinen on Herra :)

29 Ja Jaakob kysyi ja sanoi: "Ilmoita nimesi". Hän vastasi: "Miksi kysyt minun nimeäni?" Ja hän siunasi hänet siinä.

2. Moos. 33:
        19 Hän vastasi: "Minä annan kaiken ihanuuteni käydä sinun ohitsesi ja huudan nimen 'Herra' sinun edessäsi. Ja minä olen armollinen, kenelle olen armollinen, armahdan, ketä armahdan".

Joten, saan kuulla, Jumalan Kaikkivaltiaan, Herran Sebaotin, omasta suusta Jumalan NIMEN!

• muunmuuassa

Kirkkohelluntaissa napostellaan alkomahoolia, lävistellään, tatuoidaan, eroillaan ja maallistellaan.

• uusapostolinenulosotto

Helsingin Lähetysseurakunnassakin harrastettiin samaa potentiaalipojun taivaallista taloudenpitoa.
      Perustakaa vielä se miljoonan euron kahvila Seinäjoellle, niin koko potentiaali on ulosmitattu.

• aikalopettaatoiminta

Jos ei rahat riitä, niin silloin on aika pistää pillit pussiin ja lopettaa. Se on jumalan tahto.

• kaminakuumaksi

Jos Herra ei huonetta rakenna, niin sen rakentajat turhaan vaivaa näkevät.

• Voihanvitalis

Jaak.4:17 Biblia (1776) Sillä joka taitaa hyvää tehdä, ja ei tee, se on hänelle synniksi.

• Jobinpostia

Ps.109:7 Oikeuden edessä hän joutukoon syyhyn, ja hänen rukouksensa tulkoon synniksi.

• VettenTakaako

>>>>>>>>>>>>>>Jos ei rahat riitä, niin silloin on aika pistää pillit pussiin ja lopettaa. Se on jumalan tahto.<<<<<<<<<<<<<<<<<

Järjenkäyttö ei ole kielettyä raha-asioissakaan. Ei Jumaln työ ole tämän maailman rahasta kiinni. Mutta on eri asia miten käytetään varoja jotka on evankeliumin työhön osoitettu. Ei Amerikkalaisilla, , ei Afrikkalasilla eikä muillakaan ole muuta kuin yksi ja sama evankeliumi. Miksi maksaa pajon rahaa että joku tulisi atlannin takaa kertomaan samaa mitä paikallisetkin voivat kertoa ilman matka ja majoitus kuluja?

Jumala on antanut srk:lle lahjaksi muutamat srk. virat, että niiden välityksellä srk:n jäsenistä tulisi kykeneviä Kristuksen ruumiin so. srk:n rakentajia. SIIS "HENGEN TEMPPELIN" Hengen jakamilla lahjoilla. Vessoja voi harjata "maaalaisjärjelläkin" ilman mitään "Henkilahjoja". Miksi maksaa pajon rahaa että joku tulisi atlannin takaa palvelemaan "Hengen lahjoilla" samaa mitä paikallisetkin voivat palvella ilman matka ja majoitus kuluja? Mutta saavatko paikallis srk:n jäsenet koskaan alkaa harjaanuttaa Jumalan antamia lahjoja ? Henki haluaa jakaa lahjoa srk:n rakenukseksi ihmiseen katsomatta.

• kauanhellari

Näinkö kerran. Yleensähän helluntailaisia parjataan siitä, että heillä on rahaa kuin ruutia. Eikö olekaan.

• voihuutojax100

Eräs saarnaaja kiertävä sellainen sanoi että nykyuskoville ei kelpaa sisäfilekkään.

kun oma sisin on aina tyhjä se kaipaa yhä enemmän elämyksiä, siitä seuraa paljon ongelmia.
      Apostoleilla ei ollut pulaa elämyksistäkään, ihan ilmaiseksi, henkikin meni lopuksi mutta velkaa ei tullut kenellekkään siitä huolimatta.

ko asiaan riittää ojalan laskuoppi mainiosti.
      ensin rakennetaan lasimiljoonatalo, sitten tarvitaankin oho maksajia, ja se tarkoittaa paljon ihmisiä, ja se taas tarkoittaa niitä elämyskokouksia ja se taas vaatii kultasormipuhujan mahdollisiman kaukaa, ja sitten kerätäänkin se suomen suurin uhri, tietenkin Jumalan kunniaksi ja lähetystyön hyväksi.

eikö ollutkin yksinkertainen matematiikka, mutta ei siinä paljon Herran Henkeä ole.

• mikkelinmies7

Helluntaipastorin keskipalkka 2013 oli 1812 ekua/kk, joten korkea palkkaus ei liene syynä irtisanomisiin. Olisko uhrimieli laimentunut? Uhraako yleensä tämä nuorempi polvi? Entä, käyvätkö kokouksissa usein? Räpläävätkö vain tietokoneita ja opiskelevat yli-ikäisinä, eikä palkkatuloja synny. Päinvastoin velkaannutaan. Ennen vanhaa mentiin töihin varsin nopeasti ja siitä kymmenykset. Eläkeläiset ja muut vastuunkantajat vanhenevat ja kuolevat eikä heidän tilalleen tule uhraajia. Tässä eräitä näkemyksiä.

• ei.kymmenyksiä.enää

Kymmenykset eivät kuulu uuden liiton seurakunnalle.

• Lähetytuli

Varmasti Jumalan Henki vaikuttaa uhrimielen.Ketä valveutunut Veli tai Sisar haluaa rahoittaa ulkomailta ja Suomesta tulevia eksyttäjiä ?
        Lähetystyöhön uhraajia kyllä löytyy jos löytyy vielä niitä jotka lähtee toteuttamaan Jeesuksen käskyä Hänen Sanaansa noudattaen ja Pyhään Henkeen luottaen

• 9.omenaa.10.s.Herralle
        ei.kymmenyksiä.enää kirjoitti:

Puolisoni on vuosikymmenten aikana antanut sydämestään Herrantyöhön ja varmasti enemmän, kuin kymmenykset. Eli ei liiastaan, vaan tarpeestaan.
        Varmaan siksi perheemme on pienilläkin tullut asiallisesti toimeen nämä vuosikymmenet.
        10. omenasta on riittänyt Herralle 1 ja enemmänkin.

• Jumalasiunannut
        9.omenaa.10.s.Herralle kirjoitti:

Puolisoni on vuosikymmenten aikana antanut sydämestään Herrantyöhön ja varmasti enemmän, kuin kymmenykset. Eli ei liiastaan, vaan tarpeestaan.
        Varmaan siksi perheemme on pienilläkin tullut asiallisesti toimeen nämä vuosikymmenet.
        10. omenasta on riittänyt Herralle 1 ja enemmänkin.

Me taas emme ole antaneet kymmenyksiä ja perheemme on aina tullut toimeen hienosti. Työpaikka on ollut molemmilla aina.

• näinymmärtänyt
        ei.kymmenyksiä.enää kirjoitti:

Kymmenykset kuuluvat myös uuden liiton kristityille. Niitä ei anneta "surkeillen", sillä vain iloista antajaa Jumala rakastaa. Joku voi olla täysin varaton ja/tai korviaan myöten veloissa. Jumala ei odota meiltä mahdottomia. Kaikenlaiseen uhraukseen, etnkin ylistykseen yms., liittyy Jumalan siunaus. Monesti on todettu, että Jumala ei jää velkaa kenellekään tässä ajassa.
        On kovin ikävää, että täällä riidellään ja syytelllään toisia. Jokaisetn kristityn tulee huolehtia, että oma sydän on puhdas ja Jeesuksen Kristuksen verellä pesty. Erimielisyyksienn käsittely mahdollisista taloudellisista väärinkäytöksistä eivät kuulu tänne keskustelupalstalle. Ne tulee osoittaa asianomaisille kaikessa järjestyksessä rehellisesti seurakunnissa sisäisesti Jumalan neuvoa kysellen. Kristittyjen välisiä riita-asioita ei Raamattu kehoita viemään maallisiin tuomioistuimiin. Tietenkään väärinkäytöksiä ei tule suvaita, mutte ne tulee hoitaa kristittyjen arvon mukaisella tavalla, mitä syttely täällä netissä ei mielestäni ole.

• mikkelinmies7

Milläs sitten nämä vapaat seurakunnat elävät, kun ei ole veronkanto-oikeutta?

• vapaehtoisesti

Siinäpä sinulle ihmettelemistä, kun valtio ei ota väkisin.

• JumalallaOnKaikki

Paavali oli teltan tekijä.
        Pietari oli kalastaja.
        Luukas. kirjoittaja .eli postitoimisto.

• hautavoiteluaSeinäjoella

Näin puheet paljastuivat Seinäjoella pelkiksi tyhjiksi korulauseiksi. Uhoa seuraa tuho.
      Uskonsaatanalaisuus osoittaa jälleen mistä lähteestä voitelu kumpuaa.

• ToivottavastiEi

Toivottavasti tämä rahapula ei johda siihen että aletaan haalimaan puhujia jotka puhuvat korvasyyhyyn ja saavat suuret massat kokouksiin ja uhritulot kasvavat.

• summerfest2018

Summerfestissä pahimmat torontolaiset ja menestysteologit.
        Arvatkaapa sitä 'uhripuheiden' määrää..😆

• pötyäköpuhut

Kuka on irtisanottu ja koska ? Huttunen ja Perho ja Tuppurainen ainakin oli vielä 2vk. sitten, eikä kukaan puhunut mistää irtisanomisista, kun olin siellä.

• robacafe

Maakuntalehti Ilkka uutisoi helluntailaisten ahdingosta 🤔

• YtNeuvottelut

Irtisanottu Pitkänen ja keittiön emäntä ja diakonityöntekijä osa-aikaistettu.

• happosateet
        YtNeuvottelut kirjoitti:

Irtisanottu Pitkänen ja keittiön emäntä ja diakonityöntekijä osa-aikaistettu.

Eikö Pitkänen käynyt hakemassa oppia Rodney Howard-Brownelta?

• Baarimikkoa
        happosateet kirjoitti:

Eikö Pitkänen käynyt hakemassa oppia Rodney Howard-Brownelta?

No kävi hänen tilaisuudessaan 2016 kun Rodney suomessa kävi ja totesi facebookissa että olipas hyvää ja tervettä opetusta.

• työkkäriinmars
        Baarimikkoa kirjoitti:

No kävi hänen tilaisuudessaan 2016 kun Rodney suomessa kävi ja totesi facebookissa että olipas hyvää ja tervettä opetusta.

RHB:n siunaus iskee kuin 1000volttia.

• Jobinpostia

Luuk.22:35 Biblia (1776) Ja hän sanoi heille: kuin minä lähetin teidät ilman säkkiä ja kukkaroa ja kenkiä, puuttuiko teiltä mitään? He sanoivat: ei mitään. Tässä kyllä, opetuslapsen päästivät valheen.

• Kuuntelenjakatselen

Kuuntelen lähetyksiä Seinäjoelta youtubelta. Aina on ollut hyviä kokouksia.
      Kiitän hyvistä puheista ja kiitän Pelastajaani ja Vapahtajaani Jeesusta Kristusta, joka on tie, totuus ja elämä. Hän on ainoa tie Isän Jumalan luo.

• LuvatJaVarat

"............Rukoushaaste: käydään maksamassa velat pois yhdessä. Herra siunaa iloista antajaa.............."

Tarviiko "rukoushaaste" pankitilin numeron ja keräys luvan lupanumeron, alueen sekä ajan voimsaa olo ilmoituksen?

Vaikuttaa enemmälti maksamis kehoittamiselta kuin rukous aiheelta?

• Anonyymi

rukoillaan että keskiviikkona ei mene tranlakilävitse,rukoillaan ja levitetään tätä muillekkin ahkerasti,siunausta sinulle

• Anonyymi

Lahkojohtajat käy ahkeraan siellä Israelissa, elävät hienoissa hotelleissa ja käyvät Eilatin hiekkarannoilla ruskettumassa ja shoppailemassa muotivaatteita, painavia kultaisi koruja roikkumaan laulaan ja tulaisiksi ja käyvät kastattamassa itseään useita kertoja Jordanilla.

Sitten kehuvat täällä Suomessa, miten kovasti heitä nyt on siunattu!

• Anonyymi

TV7:ssa Afrikasta tuodulla mustalla pastorillakin roikkui kaulassa useiden kilojen painoinen ristiriipus kun lupaisi sitä väkevätä herätystä.
        Miehellä oli päällä valkoinen pitkä kaapu,
        vai oliko se hame, en tiedä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

TV7:ssa Afrikasta tuodulla mustalla pastorillakin roikkui kaulassa useiden kilojen painoinen ristiriipus kun lupaisi sitä väkevätä herätystä.
        Miehellä oli päällä valkoinen pitkä kaapu,
        vai oliko se hame, en tiedä?

kyllä suomalaiset on tyhmiä, että lähtee nyt jotain afrikkalaista kuunteleen,
        niin kauan kun tyhmät vie rahansa "afrikansaaarnaajille", niin sehän jo "pyytämistä" , että tulevat seuraavaksikin . . ,.
        Jeesus meni sapattina KOTIKAUPUNKINSA pyhäkköön,

ja nää helluntailaiset on kuin mustalaiset, jotka kulkee

"meret ja mantereet, tehdäksenne yhden KÄÄNNYNNÄISEN, ja kun joku on siksi ,
        teette hänestä helvetin lapsen, kahta vertaa pahemman kuin te itse olette." Matt: 23:

• Anonyymi

Onkos tuttua, että ei ole mitään uskonhörhöilyä ilman rahaa ja kinaa siitä?

• Anonyymi

Jos seurakuntalaiset maksaisivat tunnollisesti kymmenyksensä, niin ei olisi rahasta pulaa ja työntekijäin palkat olisivat kondiksessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6915
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3898
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3280
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2662
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      37
      2092
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2047
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      38
      1963
    Aihe