Suorana hellareiden juhannusjuhlat TV7.lta nyt

katsoSinäkin

Ihan normaaleita ihmisiä näyttää nuo hellarit olevan.

23

343

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joo, paljon selvin päin olevia ihmisiä 🤓

• Vaikeaa sanoa. Juuri on edessä konservatiiviset uutiset.

Tietämäni hellarit ovat olleet valhetta täynnä.

• luulit

"Ihan normIhan normaaleita ihmisiä näyttää nuo hellarit olevan."
        No mitä sitten kuvittelit ? Luulitko, että heillä on kolme päätä ja yksijalka.. Vai mitä ?

• luulit kirjoitti:

"Ihan normIhan normaaleita ihmisiä näyttää nuo hellarit olevan."
        No mitä sitten kuvittelit ? Luulitko, että heillä on kolme päätä ja yksijalka.. Vai mitä ?

Se oli sarkasmia🤗Tällä palstalla kun pidetään hellareita jonain kummajaisina.
        Sinä et ilmeisesti pidä❓

• usko.vainen kirjoitti:

Se oli sarkasmia🤗Tällä palstalla kun pidetään hellareita jonain kummajaisina.
        Sinä et ilmeisesti pidä❓

Minä pidän hellareita valehtelijoina.

Yksi sanoi minulla olevan ongelmia, vaikka ei ollut. Toinen valhteli Valencian säästä. Ja niin edelleen. Vältä hellareita.

• Jjhhhjj
        torre12 kirjoitti:

Minä pidän hellareita valehtelijoina.

Yksi sanoi minulla olevan ongelmia, vaikka ei ollut. Toinen valhteli Valencian säästä. Ja niin edelleen. Vältä hellareita.

Ongelmasi taitaa olla katkeruus joka niputtaa kaikki hellarit samanlaisiksi.

• luulit

" Se oli sarkasmia🤗Tällä palstalla kun pidetään hellareita jonain kummajaisina.
        Sinä et ilmeisesti pidä❓"
        No en pidä, tunnen paljon helareita ja onhan se lapsuusmaaisemaanikin, vaikka itse en ole heihin kuulut 30v.Mutta kokouksissa käyn tilaisuudentullen. Uskovat ovat yhtäperhettä, karsinoista huolimatta.

• luulit kirjoitti:

" Se oli sarkasmia🤗Tällä palstalla kun pidetään hellareita jonain kummajaisina.
        Sinä et ilmeisesti pidä❓"
        No en pidä, tunnen paljon helareita ja onhan se lapsuusmaaisemaanikin, vaikka itse en ole heihin kuulut 30v.Mutta kokouksissa käyn tilaisuudentullen. Uskovat ovat yhtäperhettä, karsinoista huolimatta.

Aamen‼️

• Jjhhhjj kirjoitti:

Ongelmasi taitaa olla katkeruus joka niputtaa kaikki hellarit samanlaisiksi.

Ei ihan niin. Olen vain tutustunut hellarihin, ja saanut kokea valehtelua valehtelun perään. Vai onko se vain yhden seurakunnan tapa?

Ei siihen katkeruutta liity; vain ikävän toiminnan toteamista.

• Nuo? Oletko varma ettet sinä usko.vainen ole itse samaa porukkaa? :D

• tupuna10

sais luteri kirkkokin ottaa mallia hellareista ja julistaa Jeesuksen sanaa.

• Aamen ‼️

• Katsoin ohjelmaa vasta ihan lopusta ja kyllä täytyy olla tuossa eri mieltä. Minä pidän luterilaisesta julistuksesta juuri siksi, ettei siellä huudeta. Tunnen oloni jotenkin epämukavaksi, kun saarnaaja huutaa ja itkee ym. Kaikille se ei sovi.

• Kuusenjuuret kirjoitti:

Katsoin ohjelmaa vasta ihan lopusta ja kyllä täytyy olla tuossa eri mieltä. Minä pidän luterilaisesta julistuksesta juuri siksi, ettei siellä huudeta. Tunnen oloni jotenkin epämukavaksi, kun saarnaaja huutaa ja itkee ym. Kaikille se ei sovi.

Minusta ääntä saa käyttää jos on innostunut aiheesta 🤗

• usko.vainen kirjoitti:

Toiset tykkäävät siitä ja se on ihan ok. Kaikenlaisia tarvitaan, koska me kuulijat olemme erilaisia.

• usko.vainen kirjoitti:

Jaa. Itse en tykkää liiasta intoilusta. Pitää olla jalat maassa.

• kutinaa.alapäässä
        usko.vainen kirjoitti:

Aamen ‼️

Kyllä näin on‼️
        Kaikki maailman uskonyhteisöt ovat sitä mieltä, että muiden pitäisi liittyä heihin.

• kutinaa.alapäässä kirjoitti:

Kyllä näin on‼️
        Kaikki maailman uskonyhteisöt ovat sitä mieltä, että muiden pitäisi liittyä heihin.

Kaikkihan ovat oikeassa vaikka ovat täysin eri mieltä melkein kaikesta!

• sage8 kirjoitti:

Kaikkihan ovat oikeassa vaikka ovat täysin eri mieltä melkein kaikesta!

Ei kaikki eivät ole oikeassa mutta jokaisen oma mielipde on heille ainoa oikea 😉

• Onhan tuo surullista katsottavaa. Sääliksi käy noitakin, kuin pakolaisleirillä, mutta Suomessa.

• MukanaOllut

Sinullako vain on oikeus valehdella? Todellisuus on ihan muuta mitä sanot.

• Aku-.Ankka kirjoitti:

Onhan tuo surullista katsottavaa. Sääliksi käy noitakin, kuin pakolaisleirillä, mutta Suomessa.

Kymmenet tuhannet suomalaiset asuvat samalla tavalla Juhannuksena ja pitkin kesää. Ja hekin ihan vapaasta tahdostaan 😂

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      4983
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4219
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2321
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      19
      2105
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1888
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1716
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      171
      1483
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1218
    9. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      92
      1203
    10. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94