Ihon kuorintaan vinkkejä

S_EV

Hei

Kaipailisin vinkkejä ihon kuorintaan, koska on alkanut tehdä mieli kokeilla sitä ja sen vaikutusta ihoon :) Tämä on kuitenkin aivan uusi asia joten vinkkejä tarvitaan: Miten, mitä ennen, mitä jälkeen, millä aineilla?

5

276

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihonkuorintaan

Ihon kuorimisén käy esimerkiksi mannasuurimot. En itse ole kokeillut mutta neuvoja olen saanut. Suurimoilla voi turvallisesti kuoria ihoa.

• Ihonihoitokeino

Minä käyttäisin ihon kuorintaan tavallista suht karkeaa vartalon pesusientä tai paremminkin käsinettä joka on narusta tehty. Minulla on kotona. Kuorimiseen käytän myös nykyään vanhaa yves rocherin kuorintavoidetta. On luonnon tuotteisiin perustuva ja käy iholle.

• Saulesia

Saules Fabrikan kuorintavoiteet ovat mielestäni huippuja. Löysin ne itselleni muutama kuukausi sitten ja en ole sen jälkeen muuta käyttänyt. Niiden koostumus on aika lähellä täydellistä sekä hinnaltaan erittäin kohtuullisia.

• Saulesia

Vielä lisäyksenä, että googlettamalla mm. "vartalon kuorintavoiteet" löytää mm. noita Saules Fabrikan tuotteita.

• Suolaa

Minulla on pintakuiva sekaiho ja käytän ihan tavallista hienojakoista suolaa ja hieman kädenlämpöistä vettä. Kuorin ja huuhtrlen pois jääkylmällä vedellä käyttäen kasvoille tarkoitettua pesusientä. Joka toinen päivä sopii minulle, kuorinnan teen tosi hellävaraisesti. Lopuksi laitan kasvovetenå ruusuvettä tai jos on tulehtuneita näppyjä niin käytän viinietikka-vesiseosta (iltaisin vaan kun aurinkoon ei passaa mennä etikka naamassa). Käytän omenaviinietikkaa tai punaviinietikkaa, kumpaa nyt sattuu olemaan. Jos iho tuntuu kuivalta, laitan pari tippaa arganöljyä (säilytän ruusuveden ja arganöljyn jääkaapissa, kylmä tuntuu niin kivalta iholla).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6915
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3898
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3280
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2662
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      37
      2092
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2047
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      38
      1963
    Aihe