Haaste

welhoille?

Haastan welhot, noidat yms maagikot.

Te ette tiedä minusta mitään. Ette tiedä olenko nainen vai mies? Olenko nuori vai vanha? Tumma vai vaalea? Jos olen mies olenko kalju vai siilitukka?

Helpotetaan haastetta. Ennustakaa jokin asia ( mieluummin miellyttävä ), joka minulle tapahtuu välillä 21.2 - 27.2.2005.

Joten siis että mitä?

7

843

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tulet yllättymään maailman muutoksista.

• tähän tapaan

Olet nainen, tyttö oikeastaan vielä. Sinulla on tummat hiukset, pitkät.

Tapaat miellyttävän miehen, joka on opiskellut teologiaa ja arkeologiaa. Jatko riippuu sinusta itsestäsi.

• 21.2 - 27.2.2005...kyse on siis nyt tulevasta viikosta. Kerrohan sitten osuinko oikeaan.

Ennustukseni sinulle on tässä, ollos hyvä:

Jokin asia saa sinut neuvottomaksi. Ystäväsi kuitenkin kertoo sinulle enemmän kuin mielellään, mitä tehdä, jos vain vähänkin vihjaat. Ota silti ohjat omiin käsiisi. Ikävä kyllä joudut tallaamaan erään ihmisen varpaille, mutta hän kestää sen kyllä.

Koska halusit erityisesti kuulla jotain miellyttävää sinulle tapahtuvaa, niin kerron että sinulla tänä ajanjaksona on loistava mahdollisuus vahvistaa haurastunutta ihmissuhdetta. Älä suotta jännitä, sillä sinulla on siihen tarvittavat taidot. Toisaalta älä kuitenkaan odota liikoja, vaan iloitse pienistä askelista.

• Ja sen vastaus!

Vääääääääääääärin! Asetin haasteen, johan vain kaksi vastasi ja molemmat väärin! Luulisi niitä tietäjiä ja muita welhoja olevan pilvin pimein, kun näitäkin sivuja lueskelee.

Eräässä tutkimuksessa vietiin selvännäkijä(ennustaja) pimeään huoneeseen kohdehenkilön luokse. Selvänäkijä ei osannut kertoa niin yhtään mitään oikein. Ei edes sukupuolta.

Mutta kas! Valoisessa huoneessa ennustaja osasi kertoa:
      - Sinulla on ollut vastoinkäymisiä. [ Kohdehenkilöllä valvomisesta rasittuneet silmät ]
      - Vastoinkäymiset ovat jatkuneet pitkään.
      [ Kohdehenkilöllä rasittuneet kasvot ]
      - jne jne jne....

• mrkala

Koska kyseessä on ensi viikko, niin et voi tietää vielä osuuko ennustukseni oikeaan. Olen varma että osuu. Jos olet sitä mieltä, ettei osu, niin et ole vain huomannut ennustamaani mahdollisuutta.

• .pö
        mrkala kirjoitti:

Koska kyseessä on ensi viikko, niin et voi tietää vielä osuuko ennustukseni oikeaan. Olen varma että osuu. Jos olet sitä mieltä, ettei osu, niin et ole vain huomannut ennustamaani mahdollisuutta.

höpö höpö...

• -L-

Olet 30-40 vuoden iässä oleva vaalea rouva henkilö.

Sinulla on ollut ehkä jotain parisuhde sotkuja, (ehkä luottamuspula)jotka on myös heijastunut työelämään.

Ensi viikolla tressi helpottaa..miehesikin paremmalla tuulella kuhan jätät työasiat töihin ja tietty päinvastoin:)

Tää on jo tosi kliseistä, mutta tulet tapaamaan ehkä lapsuudenystävän tai vanha heilan jota et ole nähnyt pitkiin aikoihin??

:)Yritys hyvä vai mitä??:)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4905
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      501
      1565
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      923
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      850
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      48
      758
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      728
    Aihe