Nainen 46 v. ja peliongelma

Voittanutjahävinnyt

Nimeltä Kolikkopelit.com. Kun liityin ko.peli saittiin voitin 500 euroa. Siitä lähti. Piti aina palkkapäivänä kokeilla josko….hävisin ja taas antoi 200 euroa. Olin että "jess! Pätkätyöläiselle kelpaa tämä raha".
Jatkoin…aloitin 15 eurosta ja aina kun hävisin, summa kasvoi. Voitte kuvitella sen fiiliksen kun "ei anna niin ei".
Sitten tajusin jotenkin pistää pelin jäihin. Se oli yhtä kärsimystä alussa. Kaikki kolikkopeliautomaatit kaupoissa ihankuin kutsuivat että "kokeile onneasi:-)" Kokeilin niitäkin muutaman kerran. Sitten…jostain alitajunnasta iski todellisuus: Pelit on automatisoitu ja voittosumma tulee yhdelle ehkä vain kerran. Sitä ennen ehdit hävitä 800 euroa niinkuin itse olen hävinnyt, ellei enemmänkin. Mitä tulee verkkopeleihin ja pätee varmasti myös kaupan automaattipeleihin.
Kolikkopelit.com osaa hämätä: "20 sentillä voitin niin ja niin paljon" lukee etusivulla. Höpö höpö.
Nykyään pelaan kerran kuukaudessa yhtenä päivänämax 30 eurolla.
Jos en voita mitään ja ei annakaan mitään-suljen pelitilin. Tämä on ainoa-tosin kivulias- keino rajoittaa pelaamistani koska en pysty sitä näköjään hallitsemaan.
Pelifirmoilla on varmasti kaikki tiedot kuinka paljolla pelaan ja paljon hävinnyt ja hups..jos liikaa on hävinnyt, sitten antaa jotain takaisin..tämä on minun päätelmä.
Neuvona kaikille pelaamisestaan huolestuneille että pistäkää luukut välittömästi kiinni esim. minulla 1 kuukausi. Siihen tottuu vaikka kuinka himoittaisi pelata.

1

319

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies6ojarisat

Vaikeaa on olla pelaamatta. On tullut muitakin riippuvuuksia. Tämänkin kesän aikana on mennyt peleihin ja viinaan, jo viisitonnia. Miten näistä riippuvuuksista vapautusi? Pitäisikö minun menettää vapauteni, kivensisässä ei luultavasti kovin rankasti juopotella?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      41
      7034
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3958
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      46
      3367
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2959
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2736
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2163
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2117
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2068
    Aihe