Jos pystytte vastata...
Minkä syyn kumppaninne keroi, että hän jättää sinut?
Minun "kultani" löysi toisen, ja sanoi että tarvitsee lisää tilaa.....
Onko muilla kokemusta kehnoista selityksistä?
Hei kaikki jätetyt ja selviytyjät!
9
1169
Vastaukset
- ell
*se vain kävi niin*
:D
- cuccuuu -- orava
sunn miehes on jättänyt sut vai. sitten mä ymmärrän et olet kello ympäri sätis. haet uutta ukkoo.mut miks sitte sanot et oot naimisiss?eiks se ollukkaa sun ainoo miehes jota sä oot pettäny vaa yhden kans.puhut ittees pussiin.
- ell
orava kirjoitti:
sunn miehes on jättänyt sut vai. sitten mä ymmärrän et olet kello ympäri sätis. haet uutta ukkoo.mut miks sitte sanot et oot naimisiss?eiks se ollukkaa sun ainoo miehes jota sä oot pettäny vaa yhden kans.puhut ittees pussiin.
Ei ole mitään merkitystä
missä, mitä, milloin, miksi
tai millainen olen sinun mielestäsi :D honey
pusseissa tai kasseissa :D
* jo karjalan kunnailla lehtii puu *
* jo karjalan koivikot tuuhettuuuuuu *
;)
- vapaa ja itsenäinen jälleen
kävi kohdallasikin varmaan niin, että hän antoikin lisää tilaa SINULLE.
Miten hän nyt lisää "tilaa" olisi saanut hypätessään suhteesta toiseen.
Käytä saamasi lisätila harkiten ja oikein.
Täytä se niillä toteutuksilla joista olet aina unelmoinut ja haaveillut.
Mikään ei estä sinua enää aloittamasta uutta sivua elämänkirjassasi.
Jätä tilaa myös itsellesi kasvaa henkisesti ja kehittyä.
Jätä itsellesi tilaa hyvään ja pahan päivän tullen myös purkautumiseen.
Jätä tilaa kaikkein tärkeimmille asioille elämässäsi, ennenkaikkea itsellesi.
Sillä sinä itse olet kaikkein tärkein.
Pidä huolta itsestäsi ja hyvät jatkot!- vapaa ja itsenäinen jälleen
kysyit miten kävi.
Minun kävi hyvin.
Jätin juopon.
Nyt olen vapaa ja itsenäinen. - minä onnellinen
vapaa ja itsenäinen jälleen kirjoitti:
kysyit miten kävi.
Minun kävi hyvin.
Jätin juopon.
Nyt olen vapaa ja itsenäinen.Sitä minä kokoajan teen... eli nautin omasta elämästä.
Onhan ex:ltä tullut viestejä, että olisi valmis aloittamaan uudestaan, mutta se on mennyttä.
Tsemppiä kaikille jätetyille...te pärjäätte.
- mullakin
Näin sanottiin mulle. Erottiin ja huomasin että tarvitsen itsekkin samaa ja saan.... entiseen en palaa.
- parasta mitä hän teki minulle
Minut lempattiin pellolle kahdesta syystä.
Ekaks: Ex:ni pelkäsi maksansa puolesta. Eli vastaus tuli kysymykseen, miksi "Jeppe" juo?
Tokaks: Se halusi remontoida kämppää, mut minä olin tiellä.
Olen asunut jo puolitoista vuotta poissa, ja "Jeppe" odottaa inspiraatiota remontointiin edelleenkin.
No, olen kahdesti pelastanut "Jepen" hengen... ensin maksakirroosilta ja toiseksi sydäristä.
No, sitä en ajattele tämän enempää...kun mulla menee kovaa. mitään. Oli koti tyhjä, kun iltakurssilta tulin. Sitten sanoi olevansa perunannostossa perikunnan tilalla. Sitten tulikin jo eropaperit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394973Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734209Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162087MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401888- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711473OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921193
- 941144