Jeh, nyt kannattaa ajella taksilla! Matkakeskukselta Palokkaan 15 €uroa! Ei kylttejä mutta nuori kaunis nainen ratissa.
Taksilla töihinkin!
15
2243
Vastaukset
- Muutaeiheru
Siihen se sitten jääkin ratin vääntöön
- Halpuuttaminen
Jaa. Itse pääsin kympillä. Ennen maksoi 20 egee, nyt 10 egee.
- mesemies
Katos vaan, nyt aukee mullekin pientä bisnestä ja nyt kun alla uuden karhea kolmesatanen diisseli mese niin kyytiläisiä riittää ja voi veloittaa muutaman kympin matkasta.
- puoleenhintaan
Matkakeskuksessa ei kannata etsiä kyytiä taksitolpan puolelta, vaan rakennuksen toiselta puolelta. Asema-aukion kyytikeskus toimii myös.
- vihreäkansalainen
Mun ei tarvi mennä taksilla töihin, mulle maksavat korvaukset kotiin.
Ylläpito on poistellut viestejä sääntöjen vastaisena.
Jäikö tänne mitään keskustelua?- hastalavistaaa
munamankelilla=polupyörällä töihin ja hinta 0 euroa
- Lipputangossa
Yksi Euro per kilometri on käypä taksa vuorokaudenajasta riippumatta. Sillä hinnalla minä kuljetan. Ostin Ruotsista vanhan ruumisauton joten aina on yksi makuupaikkakin käytössä väsyneelle. Synnytyskin onnistuu siinä lavetilla jos niin hätä tulee. Ja voi siinä toki tehdäkin lapsia, mutta kilometritaksa on silloin kovempi.
- valelääkäribisnes
Pääsenkö mukaan bisneksiisi valelääkärinä? Voin hoitaa potilaita takaosassa (osaan annostella Buranaa ja ottaa verensokerin sormenpäästä ja väännellä raajoja outoon suuntaan), ja jos käy ohkaisesti niin sitten auto palvelee alkuperäisessä käyttötarkoituksessaan hyvin.
- P.U.Liukko
Kankitieltä on lyhyt matka Palokkaan.
- kukkumaanmäkeen
Paljonko Matkakeskukselta Kukkumäen torneille sairaalan taakse?
- Khyllävain
Viisi euroa viisi vain
- bernerinmunaus
Kyllä ja harmaa talous kukoistaa......
- mopotyttöjenkyyti
Joo ja tyttöjen ja mönkijöiden kyytiin voi lähteä jos on sama matka ja vesidekin..
Mopoautokin = Kuorma-auto.- Mieenkestää
Voi kun jännää
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3168095Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne976309Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1743651Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee382346- 662260
- 392153
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222136Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962004- 831867
- 481575