Olen vasta ostanut Huawei Y6 2018. Asensin siihen Call Recorderin, mutta puheluja jää nauhoittamatta. Minulla on toinenkin puhelin, Huawei Honor, ja se nauhoittaa kaikki puhelut. Olen katsonut Call Recorderin asetuksista, että ne ovat kummassakin puhelimessa samat. Onko muilla kokemuksia Y6:n nauhoittamisista?
Huawei Y6 2018 ja Call Recorder
5
519
Vastaukset
- huaweinoutous
En omista kyseistä mallia mutta kokemus on se että ostaessasi huawein puhelimen et tiedä toimiiko mikään softa puheluiden nauhoituksessa. Yleensä ei toimi. Tminulla on tainnut olla 5 huaweita ja vain yhdessä ACR pro toimi normaalisti.
- arvaaja
Ei ole kokemuksia, mutta onhan uusin malli on aina erilainen ja edistyksellisempi kuin vanhemmat vastaavat. Näin asetuksetkin ovat luultavasti eri lailla.
- niinsevarmastion
Ostin tänään hintaan 89€.
Hinta/laatusuhde kyllä erinomainen.- järkevääostaa
Heh 10 euron lisähintaan saa Nokia 1 jossa on puhdas alusta ja lupaus 3-vuoden päivityksistä. Kuka nyt Huaweita ostaisi:D
- Anonyymi
Ei tota mallia kannata ostaa toimi 2kk ongelmitta. Mutta sitten ei pystynyt enää soittamaan ja kun joku yritti soittaa niin hälytty sille normaalisti mutta puhelu ei tullut perille. Vika poistui päiväksi pariksi kun puhelimen uudelleen käynnisti. Kun vika oli päällä niin viestit ei toimineet eikä netti. Puhelin menossa takuuhuoltoon saa nähdä pystyykö kannattaako korjailla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457352
- 324068
- 573605
- 503120
- 172806
- 532307
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492299- 372258
- 432248
- 162236