Seksittömyydestä ja suhteen puutteesta vai pyöriikö itsemurha mielessä päivittäin? Itse ainakin voin sanoa ihan rehellisesti että kyllä se itsemurhan tekeminen käy mielessä lähes joka päivä. Ainut asia mikä vähän helpottaa tänä kesänä on Jalkapallon mm-kisat että saa edes hetkeksi vähän muuta ajateltavaa mutta ei sekään paljoa auta. Entäs sitten kun kisat loppuu?
Miten te muut ätmit selviätte
79
4252
Vastaukset
- KilttiMies89
Niin ja kaljan juominen litroittain auttaa myös hieman mutta sitäkin on tullut juotua jo niin paljon kesän aikana että meinaa alkaa tökkiä vastaan.
- 123d1231d23123d213d
en periaatteessa ole ätmi enää, kun 30 vuoden ikä lähestyy niin luultavasti jo naisetki kelpuuttaa seksiin(?), mutta itse en vuosikymmenen loukkausten jälkeen enää halua lähestyä naisia.
- KilttiMies89
Aiotko sitten torjua kaikki naiset jos sellainen ihme tapahtuu että joku hyvännäköinen nainen tulee ehdottamaan seksiä?
- terveisiijesellee
Varmaanki, itse asiassa olenki torjunut. Mulla ei enää edes aina stondaa ku kiinnostus seksiin lopahti ikuisten torjumisten ja epätoivoisen masturboinnin ja itsesyyttelyn ja inhon takia. Voi vaikuttaa myös psyykelääkkeet tohon seksihalun lopahdukseen. :( onha tää vähän ku jumalan tekemä kirous jos ei muuta sanoisi.
- JePeksi
Itekin oon joitakin kertoja torjunu, kun on ite joutunu teinistä lähtien torjutuksi. Nyt 30 vuotiaana ei seksi enää pahemmin kiinnosta. Paineet hoituu pois päiväjärjestyksestä ilman naisenki kosketusta.
Kyllä sitä itsemurha tunteita tulee ihan muusta, ainakin minulla🤕
- KilttiMies89
Minulla tulee itsemurha ajatuksia pelkästään seksin tai naisystävän puutteesta. Yleensä kaikki psykiatrit ja psykologit aina kiistää sen että itsemurha ajatukset tulis elämänkumppanin tai seksin puutteesta ja tarjoavat mielialalääkkeitä ja terapiaa mutta kyllä ne itsemurha ajatukset ainakin minulla tulee juurikin edellämainituista syistä. Ei siihen mitkään pillerit ja jonninjoutavat höpinät auta.
KilttiMies89 kirjoitti:
Minulla tulee itsemurha ajatuksia pelkästään seksin tai naisystävän puutteesta. Yleensä kaikki psykiatrit ja psykologit aina kiistää sen että itsemurha ajatukset tulis elämänkumppanin tai seksin puutteesta ja tarjoavat mielialalääkkeitä ja terapiaa mutta kyllä ne itsemurha ajatukset ainakin minulla tulee juurikin edellämainituista syistä. Ei siihen mitkään pillerit ja jonninjoutavat höpinät auta.
Minulla se on täysin minä.
Noi muut vaan pitää mut elossa vielä. Kun tarpeeksi hutkitaan en sitten voi luvata.KilttiMies89 kirjoitti:
Noi hutkimista on vain pakotteet ja eikä sovi muottiin eikä edes muottia millä minua sovittaa muottiin ilman että joku ei kärsi.
- KilttiMies89
valtakunta kirjoitti:
Minulla se on täysin minä.
Noi muut vaan pitää mut elossa vielä. Kun tarpeeksi hutkitaan en sitten voi luvata.Minulla ei ole edes sitä vähääkään asioita jotka pitäisi minut elämässä kiinni. Voisin tappaa koska tahansa itseni.
KilttiMies89 kirjoitti:
Minulla ei ole edes sitä vähääkään asioita jotka pitäisi minut elämässä kiinni. Voisin tappaa koska tahansa itseni.
Sinulla on vasta elämä edessä. Mikä sinulla ei onnistu? Voisin ratkoo sen olen hyvä ratkomaan.💕
KilttiMies89 kirjoitti:
Minulla ei ole edes sitä vähääkään asioita jotka pitäisi minut elämässä kiinni. Voisin tappaa koska tahansa itseni.
Oon sinua 5vuotta vanhempi. Kyllä me sinulle nainen kaapataan
💕🌸💕🌸💕🌸KilttiMies89 kirjoitti:
Täytyisi varmaan aloittaa jo kutomaan sinulle parit pikkupökät.
https://www.lumingerie.fi/pride-frame-stringit-pinkki-pf03-joe-snyderKilttiMies89 kirjoitti:
http://hausk.in/5664/kensan-niksi-nurkka
Sekä kuva tukea sinulle nyt tarjoan olen kovin harjoitellut.KilttiMies89 kirjoitti:
Sit syytetäänhallistuksen ministeriä kun mummoomistauti kun jo iskee
http://hausk.in/3473/hyva-ideaKilttiMies89 kirjoitti:
Ratkontaa sinäkin pystyt tekee pikkupöksyille kun kelpaa jumalakin on salakatselija
http://hausk.in/4545/yksinkertainen-logiikkaKilttiMies89 kirjoitti:
http://hausk.in/5439/kaikki-miehet-voivat
Muutenkin miehiä on erilaisia. Arvosta itseäsi.KilttiMies89 kirjoitti:
Lopulta päädymme 15 vuoden vankeustuomioon tämän lehti leikkeen mukaan
http://hausk.in/3009/hahahaKilttiMies89 kirjoitti:
Ei kannata turhaan vajota masennukseen vaan sen takia, jos sä tällä hetkellä oot sinkkuna ja et ole naista vielä löytänyt. Kyllä sä ehdit vielä oikein hyvin sen naisen joskus löytämään, kun oot vielä nuori mies. Eli ei todellakaan kannata edes harkita turhan mitään itsemurhaa, kun silloin jää vaan oma hyvä elämä kokonaan elämättä ja monia hyviä elämänkokemuksia vaille.
Sun kannattaa keksiä elämääsi jotain muuta sisältöä, kun vain se oman naisettomuuden jatkuva miettiminen ja murehtiminen, kun sillä se asia ei yhtään mihinkään parane. Keksi mieluummin vaikka uusia harrastuksia ja jos oot työelämässä, niin alat panostamaan kunnolla siihen työntekoon ja varallisuuden kartuttamiseen. Tai jos et ole työelämässä, niin siirryt sinne tai alat opiskella jotain uutta alaa/ammattia.DarkFear kirjoitti:
Ei kannata turhaan vajota masennukseen vaan sen takia, jos sä tällä hetkellä oot sinkkuna ja et ole naista vielä löytänyt. Kyllä sä ehdit vielä oikein hyvin sen naisen joskus löytämään, kun oot vielä nuori mies. Eli ei todellakaan kannata edes harkita turhan mitään itsemurhaa, kun silloin jää vaan oma hyvä elämä kokonaan elämättä ja monia hyviä elämänkokemuksia vaille.
Sun kannattaa keksiä elämääsi jotain muuta sisältöä, kun vain se oman naisettomuuden jatkuva miettiminen ja murehtiminen, kun sillä se asia ei yhtään mihinkään parane. Keksi mieluummin vaikka uusia harrastuksia ja jos oot työelämässä, niin alat panostamaan kunnolla siihen työntekoon ja varallisuuden kartuttamiseen. Tai jos et ole työelämässä, niin siirryt sinne tai alat opiskella jotain uutta alaa/ammattia.Joo, lisää rahaa vaan. Se tekee taatusti rakkaudenkaipuisen miehen onnelliseksi. Siinä sivussa voi herätellä sellaisia kivoja piirteitä itsessään kuten ahneus ja välinpitämättömyys muita kohtaan. Sitä kun jatkaa tarpeeksi kauan niin kyky tuntea rakkautta ja kaipuuta katoaa savuna ilmaan, jolloin alkuperäinen ongelma onkin korjattu. Eiks meekin just jotenkin tällee?
- KilttiMies89
valtakunta kirjoitti:
Sinulla on vasta elämä edessä. Mikä sinulla ei onnistu? Voisin ratkoo sen olen hyvä ratkomaan.💕
No enpä usko että elämä on edessä vaan takanapäin kun olen jo viimeiset yli 10 vuotta toivonut saavani naisen ja on mennyt jo ainakin 13 vuotta aikaa hukkaan parhaita nuoruusvuosia. Nyt olen enää kohta 30-vuotias setä joka ei kelpaa naisille.
- KilttiMies89
DarkFear kirjoitti:
Sun kannattaa keksiä elämääsi jotain muuta sisältöä, kun vain se oman naisettomuuden jatkuva miettiminen ja murehtiminen, kun sillä se asia ei yhtään mihinkään parane. Keksi mieluummin vaikka uusia harrastuksia ja jos oot työelämässä, niin alat panostamaan kunnolla siihen työntekoon ja varallisuuden kartuttamiseen. Tai jos et ole työelämässä, niin siirryt sinne tai alat opiskella jotain uutta alaa/ammattia.Kun olisinkin vain tilapäisesti sinkku mutta kun olen ollut sitä aina. Vähän sama juttu kuin jos on ollut aina työtön niin ei sitä mitään töitä jatkossakaan saa.
KilttiMies89 kirjoitti:
No enpä usko että elämä on edessä vaan takanapäin kun olen jo viimeiset yli 10 vuotta toivonut saavani naisen ja on mennyt jo ainakin 13 vuotta aikaa hukkaan parhaita nuoruusvuosia. Nyt olen enää kohta 30-vuotias setä joka ei kelpaa naisille.
Olen erimieltä jos oot niin syrjässä.
KilttiMies89 kirjoitti:
Kun olisinkin vain tilapäisesti sinkku mutta kun olen ollut sitä aina. Vähän sama juttu kuin jos on ollut aina työtön niin ei sitä mitään töitä jatkossakaan saa.
Voitko kertoa minkälainen elämä sinulla on?
KilttiMies89 kirjoitti:
Miten niin muka jo 13 vuotta olisi mennyt niitä parhaita nuoruusvuosia?? Sanoisin kyllä sen elämän olevan parempaa yli kolmekymppisenä ja vaikka neljäkymppisenäkin, kun joskus parikymppisenä tai saati sitten joskus 16-17 vuotiaana.
Sä luultavasti asut kuitenkin jo omillasi, etkä vanhempiesi nurkissa? Onhan sitä yli kolmekymppisenä jo kaikin tavoin itsenäisempi ja aikuismaisempi, kun joskus 17-vuotiaana ja tossa iässä sitä rahaa ja varallisuutta on myös yleensä kaikilla aina enemmän kun parikymppisenä.
Eikä sitä todellakaan kolmekymppinen ole mitenkään liian vanha naisille kelvatakseen, kun ei ole sua vanhemmatkaan miehet. Onhan sitä aina myös vanhempiakin sinkkuja ja kyllä sitä ihmiset seurustelevat ja etsivät parisuhdetta/kumppania vanhempanakin, että ei kannata ajatella, että olisi muka jo kolmekymppisenä liian vanha naisille kelvatakseen, paitsi jos yrität etsiä sitä seuraa jostain teineistä tai parikymppisistä. Mutta jos haet sitä seuraa mieluummin oman ikäisistäsi ja itseäsi hieman vanhemmista naisista, niin et ole silloin mitenkään liian vanha.
Ainoastaan ne tämän palstan miehet ajattelevat aina niin, että se elämä olisi muka ohitse jo parikymppisenä tai viimeistään kolmekymppisenä.- KilttiMies89
valtakunta kirjoitti:
Voitko kertoa minkälainen elämä sinulla on?
Sellainen elämä että ole kärsinyt vakavasta sosiaalisten tilanteiden pelosta ja yli 10 vuotta enkä kykeke lähestymään naisia eli ihan paska. Toki asun omillani tai on mulla oma asunto vaikka vietän aina välillä aikaa myös vanhempieni luona ja on mulla ihan kivasti varallisuuttakin mutta ei se tuo onnea kun sitä toivois rakkautta ja seksiä elämäänsä.
KilttiMies89 kirjoitti:
Sellainen elämä että ole kärsinyt vakavasta sosiaalisten tilanteiden pelosta ja yli 10 vuotta enkä kykeke lähestymään naisia eli ihan paska. Toki asun omillani tai on mulla oma asunto vaikka vietän aina välillä aikaa myös vanhempieni luona ja on mulla ihan kivasti varallisuuttakin mutta ei se tuo onnea kun sitä toivois rakkautta ja seksiä elämäänsä.
Sinun pitäisi kirjoittaa minulle sähköpostiin jos sillä aukenisi. Sosiaalista peloista pääsee pois harjaannuttamalla eli voisit minun kanssa harjoitella mutta meillä pysyy netti välissä.
- päästämälläirti
En edes ajattele koko asiaa. Ihmisen mieli toimii siten, että se mitä ei ajattele, ei myöskään häiritse. Vertaa esimerkiksi neurooseihin, jotka ihminen aiheuttaa itse, ajattelemalla pakkomielteisesti asioita, joille ei tulisi antaa sellaista painoarvoa. Tällä palstalla vellotaan pikkuisen liikaa itsesäälissä ja siten vain pahennetaan olotilaa, kehittämällä itse omat neuroosit.
Naiset ovat minulle enää joko työtääntekeviä kaupankassoja ja virkailijoita, tai jotain tavoittamatonta, mikä voisi olla yhtähyvin olla satua. Enkä ketätahansa sarjapariutujaa tai irtosuhteiden harrastelijaa edes huolisikaan. Olen aina etsinyt jotain syvempää, mitä ei välttämättä koskaan tule löytymään. Jos se ei ole sielunkumppanuutta, se ei ole sen arvoista. Kun sielunkumppania ei tällä apinoiden planeetalla kertakaikkiaan ole, jää ainoaksi vaihtoehdoksi olla yksin.- ykssinkkumies
Tässä on muuten hyvä strategia, haluaisinkin elää täysin naisista irrottautuneena ja niistä riippumattomana sinkkumiehenä ja keskittyä sinkkuuden hyviin puoliin (saa päättää itse kaikista pienistäkin yksityiskohdista elämässään, yksin eläminen on muutenkin halvempaa jne.) Mutta ongelmana ovat perhe ja lukuisat sukulaiset jotka ihmettelee että mikäs siinä on kun ei jo tuoda tyttöystävää näytille kuten kaikilla muillakin jo, pahimmillaan alkaa homojuorut kiertämään. Lisäksi työpaikalla, harrastuksissa ja muissa sosiaalisissa kokoontumisissa tulee aina se hetki kun puhutaan puolisoista/kumppaneista, kaikilla on jotain juttua mitä kertoa mutta itse joudun aina todella kiusalliseen tilanteeseen ja koitan vaivaihkaa poistua takavasemmalle jottei minulta kysyttäisi mitään tai tarvitsisi kommentoida mitään. En mitään valheitakaan viitsisi alkaa selittelemään kuvitteellisesta tyttöystävästä, niistä jäisi kuitenkin kiinni ja nolottaisi vielä enemmän.
- KilttiMies89
"Kyllä sitä itsemurha tunteita tulee ihan muusta, ainakin minulla"
Minkä ihmeen takia sinulla olisi itsemurha ajatuksia? Sinullahan on kaikki hyvin?valtakunta kirjoitti:
Minulla ei ole mahdollisuutta kouluttautua ja se johtuu häiriöstä EI LAPSISTA..
Mihin haluaisit kouluttautua?
MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:
Mihin haluaisit kouluttautua?
Oon unohtanut sen nimen kun yli neljä vuotta sit alani polku mutta eipäs onnistunutkaan. Liian huono perustasoni.
valtakunta kirjoitti:
Oon unohtanut sen nimen kun yli neljä vuotta sit alani polku mutta eipäs onnistunutkaan. Liian huono perustasoni.
Mitä sillä alalla tehdään?
Mitä sillä alalla tehdään?
Teen tietoa minusta tulisi proffa ja hoidan kaikki lapset oikein ettei ole väliin putoojia ihan ilmatteeksi palkkana on vain köyhille kiitos ja rikkailta elanto.
valtakunta kirjoitti:
Teen tietoa minusta tulisi proffa ja hoidan kaikki lapset oikein ettei ole väliin putoojia ihan ilmatteeksi palkkana on vain köyhille kiitos ja rikkailta elanto.
Voit vaikuttaa asioihin muillakin tavoilla kuin vain kouluttautumalla. Sulla on oma näkemys ja kokemus - jaa se. Sitä ei opita missään oppilaitoksessa. Oppilaitoksissa opitaan lähinnä se, minkä joku tietää jo. Mutta sun henkilökohtainen tietämys voi olla äärettömän paljon arvokkaampaa, mikäli kellään muulla ei ole sitä samaa tietoa.
Voit vaikuttaa asioihin muillakin tavoilla kuin vain kouluttautumalla. Sulla on oma näkemys ja kokemus - jaa se. Sitä ei opita missään oppilaitoksessa. Oppilaitoksissa opitaan lähinnä se, minkä joku tietää jo. Mutta sun henkilökohtainen tietämys voi olla äärettömän paljon arvokkaampaa, mikäli kellään muulla ei ole sitä samaa tietoa.
Tässä tulee näkemykset mitä et huomannut yhdistelen tietoa taidokkaasti yhteen.😱
Mutta eipä sitä nähdä.valtakunta kirjoitti:
Tässä tulee näkemykset mitä et huomannut yhdistelen tietoa taidokkaasti yhteen.😱
Mutta eipä sitä nähdä.Miksi sitä ei nähdä?
Miksi sitä ei nähdä?
Sinähän et itsekään huomannut.😱
Sitä tietoa mitä osa pystyy vain hyödyntää ja kehittää lisää minä kehitän ytimistä kokonaisuuksia mutta esim
Ukko osaa kokonaisuudesta nähdä ytimet.
Se miksi haluan vanhan pohjan vanhoja tietoja hyödyntäen koen kehittävän lisää uutta.valtakunta kirjoitti:
Sinähän et itsekään huomannut.😱
Sitä tietoa mitä osa pystyy vain hyödyntää ja kehittää lisää minä kehitän ytimistä kokonaisuuksia mutta esim
Ukko osaa kokonaisuudesta nähdä ytimet.
Se miksi haluan vanhan pohjan vanhoja tietoja hyödyntäen koen kehittävän lisää uutta.No mitä sä haluat tietää? Mä voin kertoa sulle.
Kyllä se on pyörinyt jo vuosia. Viime aikoina oon miettinyt jostain korkealta hyppäämistä, mut tossa on mahdollisuus, että jää neliraajahalvaantuneeks. Sitäkin oon tosin miettinyt, että muuttuisko se elämä lopulta paljon huonommaksi sellaisenaankaan kun nyttenkin oon niin henkisesti halvaantunut, että vapaa-ajalla makaan vaan sängyssä tai sohvalla ja mietin päivieni päättymistä. Naisen puute ei ole toki ainoa asia joka saa miettiin tätä vaan itseni ja perheenjäsenten kurja taloudellinen tilanne, yksinäisyys, työttömyys ja se ettei nykyään enää kiinnosta oikein mikään.
Ollaan kyllä samalla viivalla siihen päälle vielä syyttelet vaikka et edes juo tai polta ja etkä muitakaan päihteitä käytä tuo hallitus on ongelma.
Eikä ole edes voima varoja valittaa niille suihkutila sipiläkin lentelee omalla suihkarilla ympäri suomea mutta mistäköhän se ne rahat sit pintasi koulutuksesta yms muusta mahdollisuudesta kehittää itseään ,että minäkin voin liitää edes uralla pohjalta ylöspäin täältä oravapartiosta jolla ei ole kuin pelastusköysiö jolla pelastaa väkeä tippumista, että pysyvät elossa kun ei itsekää tiedä miksi.
Kyllä ne isot miehet unohti antaa sen porkkanan hallitus pistää vain narun jatkeeksi näytille.🤕
valtakunta kirjoitti:
Ollaan kyllä samalla viivalla siihen päälle vielä syyttelet vaikka et edes juo tai polta ja etkä muitakaan päihteitä käytä tuo hallitus on ongelma.
Itse juon kohtuudella ja polttelen silloin tällöin. Nyt olen tosin ollut noin 2 viikkoa ilman tupakkaa ja aattelin, että voisi lopettaa kokonaan. Turhaa rahan hukkaamista sekin.
ageless_stranger kirjoitti:
Itse juon kohtuudella ja polttelen silloin tällöin. Nyt olen tosin ollut noin 2 viikkoa ilman tupakkaa ja aattelin, että voisi lopettaa kokonaan. Turhaa rahan hukkaamista sekin.
Niin se on. 💕🌸💕🌸💕🌸
Mutta jos et kykene niin ei tarvitse.
- Ikisinkkunainen
Miehet on heikkoja. Eivät pärjää ilman naista.
Ainakin tähän saakka olen pärjännyt. Olenko heikko?
Sinä olet vahva mutta uhmaat vaan luontoosi että et kouluttaudu vaikka kykenet saamaan arvomerkin että ne isot miehet tutisevat rinnallasi.
Sitä paitsi tarvitset minua🤔 joukon muitakin.valtakunta kirjoitti:
Sinä olet vahva mutta uhmaat vaan luontoosi että et kouluttaudu vaikka kykenet saamaan arvomerkin että ne isot miehet tutisevat rinnallasi.
Sitä paitsi tarvitset minua🤔 joukon muitakin."... että ne isot miehet tutisevat rinnallasi."
Voin kuule sanoa, että aika moni "iso" mies on tainnu jo vähän tutistakin... varmaan osittain senkin vuoksi, kun ovat nähneet mihin pystyn vaikka mulla ei mitään arvomerkkejä edes ole :)MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:
"... että ne isot miehet tutisevat rinnallasi."
Voin kuule sanoa, että aika moni "iso" mies on tainnu jo vähän tutistakin... varmaan osittain senkin vuoksi, kun ovat nähneet mihin pystyn vaikka mulla ei mitään arvomerkkejä edes ole :)Sovitaan paremmin joukon muita oon vaan sivutuote.
valtakunta kirjoitti:
Sovitaan paremmin joukon muita oon vaan sivutuote.
Et ole sivutuote.
valtakunta kirjoitti:
Sovitaan paremmin joukon muita oon vaan sivutuote.
Laita joulupukille jossain vaiheessa listaa jooko? :)
Laita joulupukille jossain vaiheessa listaa jooko? :)
Miljoonat lapset pistää pukille viestiä mutta vain osa toteutuu.😱
valtakunta kirjoitti:
Miljoonat lapset pistää pukille viestiä mutta vain osa toteutuu.😱
Mihinkähän se pukin aika siis kuluu? Onko hän saamaton ätmi? Vaiko jännämies joka tykkää kaataa mahdollisimman monia naisia?
Mihinkähän se pukin aika siis kuluu? Onko hän saamaton ätmi? Vaiko jännämies joka tykkää kaataa mahdollisimman monia naisia?
Ootko jännämies, toiveet voi olla joskus mahdottomia, en minäkään saa mitä tahdon enkä enää toivo. Vaan haluun enemmän tekoja kuin työkkäri pistelee piikkejä persuuksiin ja saa panikoida tulevaa kouluvuotta, saa panikoida olenko kohta elossa.
- Totuus-
Itsari ei ole ollut koskaan mielessä mutta suomessahan yksinäisyys on aika iso ongelma. Kaiken järjen mukaan minun pitäisi olla itsetuhoinen alkoholisti kun minusta ei ole kukaan koskaan tykännyt. Jotkut kestää paremmin , tiedä sitten jos ei olisi rahaa nin voisi masennus iskeä mutta se onkin sitten toinen juttu.
- hienoahienoa
MGTOW on ratkaisu kaikkiin miesten ongelmiin. Älkää antako naisille huomiota, niin naiset raivostuvat! Ottakaa kontrolli omiin käsiinne, älkääkä antako teidän elämänne olla riippuvaisia naisista. Luuserimies tekee kaikkensa säilyttääkseen naisensa, mutta on silti yhtä onneton kuin ätmi. Tosimies elää itseään eikä naisia varten.
- KilttiMies89
Muuten hyvä mutta en jaksa uskoa että kukaan nainen on siitä mitenkään pahoillaan että ätmit jättävät heidät rauhaan.
- Naisasialooser11
Kyllä on koska vanha nainen ei saa enää minkääntasoisten miesten huomiota ja nainen on täysin riippuvainen jopa AT-miesten huomiosta. Nainen hätääntyy ja menee paniikkiin MGTOW miehistä koska tällöin nainen on täysin arvoton ja avuton sekä täysin tyhjän päällä ja epätoivoisesti yrittää änkyttää leuka hädästä väpättäen, että hänellä on kusinen ruma reikä, jota miehen pitäisi haluta.
Ei yhdenkään miehen elämä ole riippuvainen yli 25v ei oikeasti kauniista naisista. Ne luusreimiehetkin haluavat vain nuorta ja kaunista, muut ovat heillekkin yhden tekeviä eli ei MGTOW ole pois yli 25v naisilta. - voiluojaa
Naisasialooser11 kirjoitti:
Kyllä on koska vanha nainen ei saa enää minkääntasoisten miesten huomiota ja nainen on täysin riippuvainen jopa AT-miesten huomiosta. Nainen hätääntyy ja menee paniikkiin MGTOW miehistä koska tällöin nainen on täysin arvoton ja avuton sekä täysin tyhjän päällä ja epätoivoisesti yrittää änkyttää leuka hädästä väpättäen, että hänellä on kusinen ruma reikä, jota miehen pitäisi haluta.
Ei yhdenkään miehen elämä ole riippuvainen yli 25v ei oikeasti kauniista naisista. Ne luusreimiehetkin haluavat vain nuorta ja kaunista, muut ovat heillekkin yhden tekeviä eli ei MGTOW ole pois yli 25v naisilta.Hahahah, tietäisitpä kuinka väärässä olet :D
- Kiltti-Ja-Kunnollinen
Jännämiehet ei ole koskaan yksinäisiä. Eivät edes vankilassa koska naiset käy niitä katsomassa.
- ätminkäinen
Kyllähän tää mun surullinen saaga tulee itsariin päättymään. Ehkä jo ens vuonna, jos työt loppuu. Eikä se seksi tässä oo edes isoin juttu, vaan ettei kukaan osoita hyväksyntää tai halua. Ei mun kanssa kukaan kiva nainen halua olla, koska oon ruma tylsimys.
- szdvszdf
En minä nyt vielä mihikää helvettiin halua eli itsemurha saa oottaa. EI sitä itsestään pääsisi itsemurhalla eroon eikä välttämättä taivaaseenkaan joten turha vaiva lähteä itsemurhaamaan itseään. Pitäis ensin vaihtaa puolta täälä ajassa, niin sitten ehkä uskaltaisi murhata itsensä, jos siihen nyt sitten olisi enää tarvettakaan. mitä ihmiset luulevat itsemurhalla saavuttavansa? Sielulla kun on kuoleman jälkeen kuitenkin kaksi vaihtoehtoista päämäärää, ei vain yksi tai nolla. Ei ihminen sieluaan pysty hävittämään
Itsekki mietin naisia kokoajan, ennen sai nuorena naisia, mutta ei nykyään, sinkkuna ollut jo kohta 5 v. harmittaa kun ei oo enää päälle 20v, sillo oli naikkosia, on töitä elämässä ja rahaa, ja harrastan jotain lenkkeilyä, luonteeltani oon aika ujo ja rauhallinen ja kiltti, puhun kyllä, mut en kai osaa naisille jutella ja oo jännämies, välillä mietin itsekki sitä, ettei enää jaksa
- sdfgsdfg
No aattele että oisit 2 v vanhempi ja härskeintä mitä oisit koskaan tehny naisen kans on että se halaa sua kaksi ja puoli sekuntia samalla ku parisataa ikäistäs tyyppiä istuu ja kattoo ja nauraa vieressä. Sen verran olen minä suunnilleen kokenut. Piristikö yhtään?
- KilttiMies89
Olisit tyytyväinen että olet edes nuorempana saanut pillua ja vieläpä useilta eri naisilta. Itse olen saanut vain parilta. Toiselta kerran ja aika onnetonta räpellystä oli ja toiselta muutaman kerran eikä nekään olleet enää mitään nuoria kaunotaria.
- 30atmies
On maksullisia naisia. Eihän sitä muuten kestäisi.
- tyrtujy
tahi vielä maksullisempia realdolleja https://www.realdoll.com/product/jessica-drake-wicked/ jos ei halua että lapset, taudit ja juorut leviää
- Niinpähäntaas
No, tosiasiassa elämässä on muitakin asioita ja arvoja. 😄
Onhan se vaikeeta ku mistään ei saa seksiä, ei auta, naiset on niin vaikeita, monet haluaa olla sinkkuja nykyään, jännämiesten perään ovat, tai ulkomaalaisten, minkäs teet, ei oikein oo mitää sänssejä, pitäs olla joku julkkis, tai irakimies niin saisi
- kohtalotovereita
Oikea osoite
https://keskustelu.suomi24.fi/terveys/henkinen-hyvinvointi-ja-mielenterveys/masennus - sdfgtwe
Kyllähän se masentaa ihan pirusti, kun tajuaa, ettei naisia tällainen rumilus kiinnosta millään tavalla. Tässä juuri yritin tehdä tuttavuutta erään naisen kanssa, johon törmään säännöllisesti ja kuvittelin, että oli ehkä vähän katsellut minuakin. Aloitin juttelemaan niitä näitä aina silloin kun sopivasti tultiin vastakkain, mutta lopputulos oli se, että nykyään nainen vaihtaa suuntaa tai menee johonkin sopivaan paikkaan piiloon, jos vaan näkee kauempaa mun tulevan vastaan. Taitaa olla parempi poistaa itsensä häiritsemästä muiden ihmisten elämää.
- SoliterniuM1977
Itse olen 41v ikisinkkumies. 29-vuotiaana oli lyhyt 3kk:n ainoa suhteeni. Sitä ennen ja sen jälkeen ei ole ollut minkäänlaisia suhteita. Seksiä 3 kertaa. Elämäni saldo. Toki eri asia, kuin totaalikokematon, mutta kuivaa on.
Tuosta suhteesta opin, että seksi ilman tunteita on tyhjää. Siksi sellainen ei kiinnosta. Halut ja himot toki löytyy, mutta itsehillintää tai jos on pakko, oma apu.
Miten selviän yksinäisyydestä ja masennuksesta? Pyrin tekemään jotain mielekästä. Kuntoileminen, niin että tuntuu, antaa hyvän olon. Katselen leffoja, sarjoja ja pelaan videopelejä. Juuri olen rakentamassa pienimuotoista pelinurkkausta kämpilleni. Soittelen kitaraa ja tykkään kuunnella musiikkia. Näin vapaa-aikani saan kulumaan hyvin.
Eli koita ajatella elämässä muutakin, kun vain naisia ja seksiä. Elämä on pääasiassa ihan muuta. Voimia ja tsemppiä! Ei tässä saa mistään seksiä, ei auta ku olla yksin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394903Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6594088Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732281Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162047MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401848- 961686
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671431OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301198- 941134
- 871121