Eli kertokaa joku pelottava asia mitä teille on tapahtunut mitä ette ole kunnolla pystynyt selittämään. Oma juttu tulee hirvittämään ikuisesti. Heräsin aamulla minulla ei ollut mikään kiire joten jäin makoilemaan olin kyljelläni siten että selkäni parisängyn toiseen puoliskoon päin vähän ajan päästä kuulin kun joku nousi toiselta puolelta ja lähti kävelemään pois huoneesta olin todella väsynyt ja siinä melkein unessa mutta kuitenkin tajuissani ajattelin että se oli vaimoni joka heräsi en jaksanut välittää sen enempää kun sitten hetken päästä muistin että vaimoni ei ollut kotona hän oli ollut yön kavereidensa kanssa mökillämme nousin nopeasti ja tarkistin talon läpikotaisin että kukaan ei piileskelisi jossain sitten soitin vaimolleni ja kysyin ettei ollut tullut missään vaiheessa käymään kotona ja ei ollut kerroin mitä oli tapahtunut ymmärtäväinen vaimoni uskoi. Mutta olen niin täysin varma että kuulin askeleita ja sängyn narahduksen joka kuuluu aina jos sängystä nousee ja toisella puolella olleet lakanat peitto ja tyyny näyttivät siltä että siinä oli maannut joku kun illalla kun olin mennyt nukkunmaan olin jättänyt päivä peiton siihen päälle ja siirtänyt sen vain pois omalta puoleltani. Hirvittää ajatus että joku oli maannut vieressäni oliko se sitten exä joka oli murtautunut meille jotta pääsee makaamaan viereeni vai joku ihan muu. Kertokaa joku oma juttunne
Mitä paranormaalia ja/tai pelottavaa olet kokenut
Sattana
0
635
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406993
- 323948
- 453330
- 402949
- 172726
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482087- 402058