Minulla on derbi xtreme 2010 niin huomasin ajaessa kun olin saapumassa risteykseen ja yritin tiputtaa vaihteita niin vaihteet tippuivat kuutoselta kolmoselle eikä siitä alaspäin, sitten paikallaan sain jotenkin rämpytettyä vaihteet ykköselle. Missä vika? Tätä on käynnyt jo muutaman kerran ajaessa
Derbi rikki?
5
373
Vastaukset
- nääin
Ihan normaalia. Koita seuraavan kerran löysäillä kytkintä samalla kun vaihdat tai työnnä mopoa edestakas.
- Pem
Iha normaalia tuo on. Kannattaa liikkeessä aina vaihtaa vaihteet alemmas. Jossei mene vaihteet alemmas kun olet paikallaan, ja poljin vain menee muutaman sentin alespäin löysänä niin mene mopon kanssa muutama sentti taaksepäin ja vaihde menee näin sitten alas kun painat polkimesta ja sit taas eteenpäin ja paina alemmas vaihdepolkimesta!:)
- Haarukka
Laske vaihteistoöljyt pois ja katso onko metallihilettä, jos on niin joudut avaamaan moottorin. Saattaa olla jokin vaihteensiirtäjän jousi tai vaihderummun haarukka poikki. Myös käynnistinpolkimen stoppari on joskus katkennut ja mennyt vaihteiston hammasrattaiden väliin.
- Seonaivanhyvä
Iha normaalii ainaki itellä tekee nii kans välillä vaihoin öljyt se autto vähän asiassa mut jos nii sulle tapahtuu kokeile nostaa pikkase jalalla sitä vaihtee vaihtajaa ylös päin mutta älä kuiteskaa nosta vaihetta ja ala taas vaihtaa vaihetta pienemmälle lupaan se auttaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394943Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6694155Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732301Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162067MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401868- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671451OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301208- 881146
- 941144