On niin rumaan näköistä, kun hukkapätkät yrittää mahdotonta.
Alle 180 cm pituisilta on kiellettävä kuntosalit
9
368
Vastaukset
- voi
Ja sinä taidat olla minä, minä, minä- miehiä? Et osaa asettua toisen asemaan ja kaiken lisäksi taidat olla tyhmäkin, kun moisia latelet mielesi sopukoista ulos? Liika itsekkyys ei ole viisautta. Ehkä olisi kaikkein parasta vaan olla kommentoimatta tällaisiin älyttömiin viesteihin, selkeä manipuloinnin yritys. Haluat huomiota ja tunteen kohotusta, mutta ansaitsetkin päinvastaista.
- MikkiHiiri
Jaa, minun mielestä yli 180 senttiset honkkelit näyttää yleensä joltain Hessu Hopolta... aloitus todistaa, että älykin on samaa luokkaa kuin Hessulla...
- Tyhmeliini
Entäs jos on 179,5cm, pystytkö erottaamaan onko henkilö 180cm vai 179,5 jos eivät seiso vierekkäin?
- 44364
Onko ideat loppu vai pitääkö samaa aihetta trollata kokoajan. aika järjenköyhä jannu.
- OtaPojuHanuriin
Pätkä on taas impannut.
- renatestecher
Se nyt vaan on niin, että yli 180 cm pituisten on vaikea menestyä kehonrakennuksessa. Utti Hietalan blogeista ja videoilta löytyy asiasta enemmän.
- SyyOnSelvä
Tuomareina taitaa olla homopätkiä.
- RumaaOn
On se rumaa, kun kääpiö pullistelee.
- kyyläkalle
Eipäs. Trikoo on riskillä ruma.
Myös pieni munaiset pitää saada salilta pois. Ja paska perseiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467455
- 324098
- 573635
- 503150
- 172826
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons522386- 532327
- 432268
- 372268
- 162246