are oy

sdss

minkälainen firma? mitä on palkat?

4

1476

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mika

Aren nettisivuihin itsekoettua palkat keskitasoa ei yli firma jyllää markkinoilla koollaan mutta usein homma kusee "suorittavassa" portaassa työnjohto huono/ammattitaidoton sitäkautta asentaja sooloilee omiaan valitsee itse työkohteensa/vedättää jne: mutta on huonompiakin taloja!

• jope

Jaa missä huonompia työnantajia kuin ARE ?
        Olen ollut monessa mukana mutta en ARE:n kaltaisessa ruskeakielisten selkäänpuukottajien seurassa muualla kuin ARE:ssa.
        Sopimukset ei pidä vaikka olisi kirjallisia .
        Huoltopuolella pääkaupunkiseudulla on tittelinkipeitä nuoria harhaanjohdettuja ruskeakielisiä pikkupaskoja jotka kähmivät ja myyvät vaikka oman äitinsä.
        Lisäksi ARE:n parhaat hommat tekee venäläiset ja muut aliurakoitsijat.
        Omille miehille töitä jos jää.
        Urakkahinnoista kiristetään kysymällä että oletkos ajatellut olla vielä syksylläkin meillä hommissa?
        Onneksi lähdin pois ARE:n palveluksesta ja elämäni on siitäasti ainoastaan kohentunut.

• Anonyymi
        jope kirjoitti:

Jaa missä huonompia työnantajia kuin ARE ?
        Olen ollut monessa mukana mutta en ARE:n kaltaisessa ruskeakielisten selkäänpuukottajien seurassa muualla kuin ARE:ssa.
        Sopimukset ei pidä vaikka olisi kirjallisia .
        Huoltopuolella pääkaupunkiseudulla on tittelinkipeitä nuoria harhaanjohdettuja ruskeakielisiä pikkupaskoja jotka kähmivät ja myyvät vaikka oman äitinsä.
        Lisäksi ARE:n parhaat hommat tekee venäläiset ja muut aliurakoitsijat.
        Omille miehille töitä jos jää.
        Urakkahinnoista kiristetään kysymällä että oletkos ajatellut olla vielä syksylläkin meillä hommissa?
        Onneksi lähdin pois ARE:n palveluksesta ja elämäni on siitäasti ainoastaan kohentunut.

ARE kusee kaikissa, asiakkaita, tekijät

• Anonyymi

Menin Arelle aikoinaan kiinteistöautomaatio hommiin mutta homma oli jotain huoltomiehen hommaa missä rassihommat ja lukkosepän sekä ovipumppuasentajan hommat tulivat lisinä. Turhia lupauksia ja yksi täysin narsisti esimieskin. Reilun pari vuotta hukkasin aikaani mutta onneksi tajusin lähteä oikeisiin oman alan hommiin. Nykyään kuuleman mukaan hommat paremmin mutta mitä minulle muutamia huoltohommia tehneet niin aika surkeaa räveltämistä ja esimiehet sekä tekijät eivät juttele keskenään vaan asiakkaan toimittava tulkkina. Kerran sain laskunkin hommista joita ei ollut vielä edes tehty .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7655
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4243
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3725
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3200
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2886
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2591
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      56
      2445
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51