Löytyykö toista 25-45v ukkomiestä purkamaan paineita tällä tai ensi viikolla luontoon tai esim uimahalliin?
Savostaseuraa
14
514
Vastaukset
- Bium017
Missäpäin paineita olis tarkotus purkaa?Kiinnostas kyllä.
- 46vukmkpo
Kuopion lähistöllä ketään? Vkl uimaan? Höyryihin? Mä 46v ukm.
- 47biKuo
Tänään (ma) Kuopio uimahalli klo 15-
- Hiestäkiiltelevätpakarat
Kallansiltojen Päivärannan puoleinen rantatörmä on hyvä paikka. Jalan pääsee kun kiertää sillan alta
Huomenna ketään puolenpäivän aikaan kuopiossa ?
- Hiestäkiiltelevätpakarat
Jonkun verran löytyy. Kunnonpaikan höyrysauna esimerkiksi yksi hyvä paikka. Ja tosiaan kesällä luonnossa mahdollisuuksia on lukemattomia. Juuri mietin kuinka julkisilla paikoilla muut uskaltaa runkkailla.
Itse olen joskus lauennut uimarannalla ihmisjoukossa aurinkoa ottaessa stringeihin. Vähän paineita ollut :D ei itseasiassa aina pysty/ tarvitse edes runkata :D
Harmi kun runkkupaikat kartalla sivu ei toimi tällä hetkellä- Ukkm45
Milloin kunnonpaikkaan...?
- luontorukkari
Kyllä mulla ainakin "runkkupaikat kartalla" toimii.
- Pitkäjätkä42
Ensi viikolla ke/to/pe kunttarille?
- Ukkm45
Tällä viikolla torstaina??
- Imijä
Olisko tänään imettäjää Kuopiossa?
- isooo
Savonlinnasta ketään imemään ukm 58/180/102/17/5
- 5tienukm45
Nyt ois muutamana lähipäivänä iltaisin aikaa. Mä 190 99 17cm ukm.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394973Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734209Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162077MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401878- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711473OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 911174
- 941144